خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون فروشگاه مبلمان برای انواع فروشگاه های بزرگ و کوچک

دکوراسیون فروشگاه مبلمان برای انواع فروشگاه های بزرگ و کوچک

دکوراسیون فروشگاه مبلمان

امروزه مبلمان در دکوراسیون داخلی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند از این رو طراحان مبلمان طرح های متنوعی را وارد بازار کرده اند. اگر شما فروشگاه مبلمان دارید یا تمایل دارید به تازگی وارد این شغل شوید بهتر است توجه داشته باشید که طراحی داخلی فروشگاه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و روی جذب مشتری و فروش محصول بیشتر تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است در هنگام دیزاین دکوراسیون فروشگاه مبلمان حساسیت لازم را به خرج دهید. 

دکوراسیون فروشگاه مبلمان با دیزاین های زیبا

مبلمانی که درون فضای فروشگاه چیده می شوند هر چقدر هم دارای طرح و رنگی بی نظیر باشند اگر طراحی داخلی فروشگاه به صورت کاربردی نباشد زیبایی مبلمان جلب توجه نخواهد کرد از این رو بهتر است شما دیزاین داخلی فروشگاه مبل را مانند دیزاین فروشگاه پوشاک و دیزاین فروشگاه موبایل به شیوه ای خاص و متفاوت انجام دهید.

دکوراسیون داخلی مغازه مبلمان

دیزاین داخلی فروشگاه مبلمان

مبلمان در انواع طرح های کلاسیک و سلطنتی و مدرن موجود می باشند و در حال حاضر مبلمان مدرن از محبوب ترین طرح ها به شمار می رود از این رو در فروشگاه های مبل فروشی این محصولات از تنوع زیادی برخوردار می باشند.

انواع ساعت دیواری

اگر شما تمایل دارید مبلمان در فضای فروشگاه خودنمایی کنند بهتر است هر یک از محصولات و طرح ها را به صورت جداگانه در فضا بچینید همچنین می توانید از تکنیک تفکیک فضا استفاده نمایید که با پیاده سازی این تکنیک دید مشتریان بیشتر می شود و در نتیجه فروش فروشگاه نیز افزایش پیدا می کند.

در تکنیک تفکیک فضا هر بخش از فروشگاه با دکوراسیونی متفاوت نسبت به سایر بخش ها نمایش داده می شود. برای تفکیک فضا می توانید از پارتیشن یا دیوار کنافی استفاده نمایید که انتخاب طرح و رنگ پارتشین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

تفکیک فضا به کمک اختلاف سطح یکی دیگر از ایده های کاربردی می باشد و شما می توانید قسمتی از فروشگاه را با افزایش ارتفاع سطح همراه نمایید و مبلمانی را در این قسمت بچینید که در این صورت مبلمان چیده شده در این قسمت نسبت به سایر مبل ها دارای دیدی متفاوت می شوند همچنین کفپوش قسمتی از نمایشگاه را به کمک موکت رنگی نسبت به قسمت های دیگر متفاوت کنید.

مبل و میز

به شما پیشنهاد می دهیم که صرفا به استفاده از جدا کننده ها اکتفا نکنید و تمایز هر یک از بخش ها را به کمک المان های تزیینی مختلف نظیر گلدان و میز و تابلو و … نسبت به سایر بخش ها حفظ نمایید.

دکوراسیون فروشگاه مبلمان دیزاین داخلی فروشگاه مبل طراحی داخلی مغازه مبل دیزاین داخلی مغازه مبل طراحی داخلی فروشگاه مبل طراحی ویترین نمایشگاه مبلمان طراحی فروشگاه مبل دکوراسیون مغازه مبل فروشی طراحی داخلی فروشگاه مبل دکوراسیون شیک فروشگاه مبل طراحی داخلی فروشگاه مبل

برای افزایش زیبایی مبلمان کلاسیک و مدرن در فضای فروشگاه بهتر است از نورپردازی مناسبی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که وجود چند چراغ و لامپ در سقف فروشگاه باعث می شود تا فضای آن دلباز و بزرگ تر به نظر برسد همچنین می توانید برای طراحی نورپردازی مناسب از آباژورهای کوچک یا پایه های چراغ دار در کنار هر یک از مبلمان استفاده کنید که در این صورت نور به صورت مستقیم روی مبلمان می تابد.

انتخاب رنگی مناسب برای نورهای مورد استفاده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای نورپردازی فروشگاه از ترکیب نورهای سفید و زرد در استفاده نمایید.

برای جذابیت بیشتر فروشگاه مبلمان بهتر است چند عدد گلدان طبیعی با گل های زیبا و خاص را در فضای خلوتی قرار دهید همچنین می توانید از گل های مصنوعی نیز برای تزیین فضا استفاده نمایید. علاوه بر گل می توانید در صورت نزدیک بودن مبلمان به دیوارها از تابلوهای هنری استفاده کنید.

در طراحی دکوراسیون فروشگاه مبلمان از اهمیت میزها و جلو مبلی ها غافل نشوید و میزها را به صورتی در کنار یا جلوی مبلمان بچینید که زیبایی و جذابیت آن ها تکمیل شود همچنین می توانید به تزیین میز بپردازید و از این طریق فضایی خاص را در فروشگاه ایجاد نمایید.

در دکور برخی از مبل فروشی ها مشاهده می شود که مبل ها در کنار یا روبروی یکدیگر چیده می شوند و اگر شما نیز تمایل دارید برای دکوراسیون مغازه خود از این ایده استفاده کنید بهتر است به ترکیب رنگ بندی مبل ها اهمیت زیادی بدهید و قبل از اینکه مبلمان را در کنار یکدیگر بچینید در مورد قوانین هارمونی رنگ ها اطلاعات کافی را داشته باشید.

اگر مغازه شما بزرگ است بهتر است روی دیوارهای کنار مبلمان از المان هایی نظیر تابلو و پرده و ساعت و … استفاده نمایید تا فضای فروشگاه شبیه به منزل به نظر برسد تا مشتریان بتوانند در انتخاب مبلمان مورد نظر خود به راحتی تصمیم بگیرند.

دکوراسیون فروشگاه مبل دیزاین شیک فروشگاه مبل دکوراسیون مغازه مبل دکوراسیون داخلی شیک مغازه مبلمان نورپردازی فروشگاه مبلمان دیزاین فروشگاه مبلمان دکوراسیون کاربردی مغازه مبل فروشی دکوراسیون فروشگاه مبل

در این مطلب با روش هایی برای طراحی دکوراسیون فروشگاه مبل آشنا شدید که با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاین داخلی متفاوتی را در فضای مغازه خود ایجاد نمایید و در جذب مشتری بیشتر موفق شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *