خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون سالن کاشت ناخن با انواع دیزاین های زیبا و کاربردی

دکوراسیون سالن کاشت ناخن با انواع دیزاین های زیبا و کاربردی

دکوراسیون سالن کاشت ناخن

دکوراسیون سالن کاشت ناخن باید به گونه ای طراحی شود که مشتریان در فضای آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند همچنین به این نکته توجه داشته باشید که برای سرگرم کردن مشتریان بهتر است از رنگ های مناسب و مبلمان و وسایل تزیینی خاص استفاده نمایید.

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون سالن کاشت ناخن

قبل از هر چیز ابتدا باید وسایل و تجهیزات مربوط به کاشت ناخن را تهیه نمایید که وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن عبارتند از : میز و صندلی ، سوهان برقی و معمولی ، لاک ناخن ، خشک کن ، لاک پاک کن ، ناخن گیر ، دستگاه یو وی ، ژلیش ، قیچی ، بافر ، استون ، حوله کاغذی و … . بعد از تهیه وسایل ذکر شده می توانید آن ها را در مکان هایی مناسب قرار بدهید تا فضایی منظم در سالن ایجاد شود. در مطالب قبلی طراحی داخلی سالن زیبایی و طراحی داخلی آرایشگاه زنانه را مشاهده کردید در ادامه با روش هایی برای طراحی داخلی سالن کاشت ناخن در خدمت شما خواهیم بود.

دیزاین داخلی برای سالن کاشت ناخن

دیزاین داخلی سالن کاشت ناخن

برخی از افراد برای طراحی داخلی سالن کاشت ناخن به دنبال استفاده از تم های محدود می باشند ولی برخی دیگر نیز تمایل دارند که از تم های شاد استفاده نمایند. توجه داشته باشید که شما می توانید برای دیزاین داخلی سالن تنالیته های خاص و محدود را با یکدیگر ترکیب نمایید و فضایی منحصر به فرد را در سالن ایجاد نمایید.

انواع ساعت دیواری

اگر شما تمایل دارید دیزاین داخلی سالن مدرن باشد بهتر است دکوراسیون آن را به صورت منیمالیستی طراحی نمایید که در این صورت می توانید مبلمان را سفید و فلزی انتخاب نمایید همچنین برای پوشاندن کف سالن نیز می توانید از سنگ مرمر و سرامیک استفاده نمایید که در این صورت فضایی روشن در سالن ایجاد می شود. استفاده از چوب در طراحی داخلی سالن باعث می شود تا فضا جذاب و صمیمانه تر به نظر برسد.

برای طراحی داخلی سالن لوکس می توانید از سنگ مرمر سفید برای سطح میز کار استفاده نمایید که در این صورت بهتر است پایه های میز را هم فلزی طلایی انتخاب کنید.

دکوراسیون سالن کاشت ناخن شیک دکوراسیون سالن کاشت ناخن زیبا   دکوراسیون حرفه ای و زیبا سالن کاشت ناخن طراحی داخلی برای سالن کاشت ناخن دیزاین سالن کاشت ناخن دکوراسیون لوکس سالن کاشت ناخن طراحی شیک و خاص سالن کاشت ناخن طراحی شیک سالن کاشت ناخن دیزاین برای سالن کاشت ناخن نورپردازی سالن کاشت ناخن

مبل و میز

پوسترها در فضا باعث افزایش جذابیت می شوند و بهتر است شما پوسترهایی خلاقانه و زیبا را روی دیوار نصب نمایید که در این صورت فضای سالن جذاب تر به نظر می رسد.

برای تزیین دیوارها می توانید از دیوارکوب چوبی و شلف دیواری استفاده نمایید همچنین می توانید از دیوار سبز در بخشی از سالن استفاده نمایید و یا گلدان های سبز و طبیعی را در قسمتی مناسب از سالن قرار بدهید.

بهتر است فضایی را به نشستن مشتریان اختصاص دهید همچنین اگر سالن شما بزرگ است می توانید صندلی های راحتی را برای نگهداری کودکان در قسمتی از سالن قرار بدهید. استفاده از یک رنگ خاص که متناسب با سلیقه بانوان نیز باشد می تواند در جذب مشتری تاثیرگذار باشد همچنین می توانید در فضای سالن موزیک مناسب و لایت بگذارید و از عطر و رایحه های خوشبو کننده استفاده نمایید که در این صورت فضای سالن بی نظیر و آرامش بخش تر به نظر می رسد. با نصب تهویه های قدرتمند نیز می توانید بوی لیکویید و پودر کاشت ناخن را به بیرون از فضای سالن هدایت کنید.

 دکوراسیون خاص سالن کاشت ناخن دیزاین کاربردی برای سالن کاشت ناخن دکوراسیون سفید برای سالن کاشت ناخن دیزاین شیک و حرفه ای سالن کاشت ناخن تزیین سالن کاشت ناخن

برای طراحی داخلی سالن کاشت ناخن علاوه بر سلیقه کارفرما باید به روحیات و سلایق مشتریان و پرسنل سالن توجه شود علاوه بر این فضای سالن به گونه ای باشد که افراد جذب آن شوند و انرژی مثبتی را از فضا دریافت نمایند از این رو بهتر است شما قبل از طراحی داخلی سالن با ترفندهای مربوط به دیزاین سالن کاشت ناخن آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *