خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی اتاق کار طراحی هوم آفیس مدرن و کاربردی برای فضاهای بزرگ و کوچک

طراحی هوم آفیس مدرن و کاربردی برای فضاهای بزرگ و کوچک

ایده های زیبا و شیک از طراحی هوم آفیس

قبل از ارائه دادن ایده های طراحی هوم آفیس بهتر است بگوییم اصلا هوم آفیس چیست؟ «هوم» وازه ای لاتین به معنای خانه و «آفیس» نیز واژه ای لاتین بخ معنای اداره می باشد که به طور کلی مفهوم دفتر کار خانگی را در بر می گیرد. پیشرفت علم علاوه بر اینکه دنیای علم و تکنولوژی را ارتقا می دهد، تغیراتی را نیز در سبک زندگی ها ایجاد می کند, از جمله ی آن افزایش کارهای اینترنتی و مجازی و دور کار شدن است. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که مشغول به کار درون خانه و یا قصد شروع ان را دارید, بهتر است قبل از هرکاری به فکر ایجاد مکانی مناسب جهت فعالیت خود باشید.

طراحی دفتر کار خانگی با استفاده از ایده های زیبا و ارامش بخش

چند طراحی هوم آفیس کاربردی

طراحی هوم آفیس را می توان آوردن کار به خانه تعریف نمود، وقتی حرف از چیدمان هوم آفیس می شود, توجه به جهات مختلف این دیزاین قابل توجه قرار می گیرد. به این صورت که علاوه بر ایجاد حس آرامش و تمرکز، لازم باشد تا چیدمانی شیک و مدرن داشته باشد. اگر اتاقی که برای این هدف انتخاب کرده اید بزرگ و یا خیلی کوچک باشد, در این زمان نیاز شدیدی به چیدمان هوم آفیس احساس می شود. برای آشنایی با اصول و نکته های مفید در این رابطه همراه ما باشید تا بتوانید هوم آفیسی با صرف کمترین هزینه، کمترین زمان، ایجاد شده بر پایه اصول درست، ایجاد روحیه و انرژی، پیشبرد شما در طی کار شود.

انواع طرح های منحصر به فرد طراحی هوم آفیس

انواع طرح های لاکچری دیزاین هوم آفیس

انواع ساعت دیواری

نمونه هایی لوکس و شیک از دکوراسیون هوم آفیس

-اختصاص نقطه خوب منزل

اگر می خواهید یک دفتر خانگی فوق العاده داشته باشیدغ باید در اولین مرحله در انتخاب محل مناسب خوب دقت کنید. لازم است تا نقطه خوب یا به بیانی بهترین نقطه را به این اتاق اختصاص بدهید. منظور مکانی است که دنج و دارای مساحت کافی باشد.

طراحی دفتر کار خانگی شیک و زیبا

مبل و میز

طرح هایی لاکچری و زیبا از دیزاین هوم آفیس

نورپردازی مناسب

اگر سایر مطالب های متعلق به دکوراسیون را خوانده باشید, قطعا به اهمیت نورپردازی برای هر بخشی از منزل و اداره و … پی برده ااید. در واقع نورپردازی ضربه نهایی و تعیین کننده زیبا و کاربردی بودن طراحی شما می باشد که دیزاین هوم آفیس نیز از آن مستثنی نمی باشد. مثلا اگر نورپردازی شما به وسیله ی نور اندکی تامین شود, غیر از اینکه آسیب های منفی بسیاری بر سلامتی شما (چشم ها) می گذارد، در طی دراز مدت کیفیت کاری شما به خطر می اندازد. به همین منظور هنگام انتخاب محل مورد نظر، اتاقی را که دارای پنجره ای بزرگ می باشد را برگزینید تا نور طبیعی را جذب کند. اما اگر چنین شرایطی فراهم نبود؛ می توانید به ویله ی منبع های نور مصنوعی (چراغ و لوسترهای جدید و مدرن) روشنایی فضا را افزایش بخشیده و نورپردازی ایده آلی را رقم بزنید.

انواع نمونه های جذاب دیزاین هوم آفیس

انواع نمونه های لوکس طراحی هوم آفیس

استفاده از مبلمان و صندلی های مناسب

هوم آفیس و یا همان دفتر کار خانگی اداره ای است که در آن شما ساعاتی را به فعالیت می پردازید, پس قطعا برای اینکه این فعالیت نتیجه بخش و متداوم باشدع نیاز به انتخاب وسایلی مناسب از جمله صندلی و مبلمانی مناسب را دارید. هدف از مناسب بودن، این است که دارای شرایط استاندارد بوده و با دارا بودن ویژگی های آرگونومی لازم راحتی و سلامتی، تمرکز و کیفیت کاری شما را تضمین کند. چه بسا که در صورت غیر از این خسته و از کار زده شده و حتی در برخی مواقع با مشکلاتی جدی برای سلامتی خود مواجه می شوید.

انواع نمونه های شیک دیزاین هوم آفیس

طراحی هوم آفیس با استفاده از ایده های متفاوت

داشتن بهترین استفاده از محیط کار

امروزه با توجه به فرهنگ شهرنشینی و افزایش جمعیت، مساحت و متراژ منازل نیز کوچک و کوچکتر می شود، اما تقاضاها از ان بیشتر می شود. به عنوان مثال از این چنین منزلی انتظار می رود که به بخش های مختلف پذیرایی و نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، اتاق مطالعه، اتاق کار و … تفکیک شده و فضاهایی از هر یک از اینها را در اختیار شما قرار دهد. با این تواصیف باید طراحی دقیقی پی ریزی و اجرا شود تا هر یک از این فضاها به خوبی بتوانند ایفای نقش نمایند. مثلا در رابطه با همین اتاق کار در خانه می توان گفت با بکارگیری شلف و قفسه های دیواری جهت جای دادن وسایل لازم و همچنین اکسسوری ها، می توانید نظم و کارایی را به محیط اتاق خود ببخشید. برای افزودن به جذابیت و شیک شدن فضای مورد نظر می توانید از تعدادی قاب و تابلو بر روی دیوار استفاده نمایید.

آشنایی با ایده های زیبا و منحصر به فرد از هوم آفیس

ایده هایی شیک از دیزاین هوم آفیس

به کارگیری رنگ ها به شکلی مناسب و ایده آل

 دیزاین هوم آفیس با در نظر گرفتن نقش و کارایی پررنگی که دارد؛ بسیار مهم می باشد, که طراحی آن علاوه بر زیبا و مدرن بودن, و نیز کاربردی و مناسب بودن باید از شرط هارمونی داشتن با سایر نقاط منزل برخوردار باشد, مخصوصا در صورتی که به وسیله ی یک پارتیشن شیشه ای و یا چوبی و …. مجزا گردیده است. رنگ آمیزی یکی از روش و ایده ها برای دیزاین این بخش از منزل و ایجاد هارمونی با سایر بخش ها به شمار می رود. به طور کلی با انتخاب یک رنگ آمیزی صحیح که بهتر است از میان رنگ های روشن همچون طوسی و سفید می توانید انرژی و روحیه بخشی را در فضا به جریان انداخته و اولین گام خود در مسیر موفقیت را بردارید.

نمونه هایی عالی و دوست داشتنی از چیدمان هوم آفیس

ایده هایی ایده ال و زیبا از دکوراسیون هوم آفیس

دکوراسیون هوم آفیس با استفاده از ایده هایی نو

طراحی هوم آفیس برای آوردن کار به خانه

ایده هایی زیبا از دکوراسیون هوم آفیس

ایده هایی زیبا و شیک از طراحی هوم آفیس

نمونه هایی خارق العاده از چیدمان هوم آفیس

انواع نمونه های شیک طراحی هوم آفیس

ایده هایی لاکچری از دیزاین هوم آفیس

طراحی دفتر کار خانگی زیبا

طراحی دفتر کار خانگی زیبا و شیک

ایده هایی زیبا از طراحی هوم آفیس

چیدمان زیبا و منحصر به فرد هوم آفیس

طراحی هوم آفیس با استفاده از ایده های لوکس

دیزاین شیک هوم آفیس

طراحی دفتر کار خانگی به شکلی زیبا

ایده هایی لاکچری از دیزاین هوم آفیس  نمونه هایی لوکس از چیدمان هوم آفیس

ایده هایی ایده ال از طراحی هوم آفیس

ایده هایی کاربردی از طراحی هوم آفیس  ایده هایی منحصر به فرد از چیدمان هوم آفیس    انواع نمونه های ایده آل دیزاین هوم آفیس

طراحی هوم آفیس به شکلی منحصر به فرد

ایده و طرح هایی کاربردی و زیبا از دکوراسیون هوم آفیس

در این مطلب همراهی ما و شما عزیزان خوش سلیقه توسط آشناسازی طراحی هوم آفیس و ایده های جذاب آن به پایان رسید. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. همچنین در پایان از شما دعوت می کنیم جهت آشنایی بیشتر با دکوراسیون اتاق لباس، بازسازی دکوراسیون اداری، دکوراسیون سالن کاشت ناخن بر روی لینک ها کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *