خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون طلا و جواهر با ۳۴ طراحی کاربردی

دکوراسیون طلا و جواهر با ۳۴ طراحی کاربردی

ایده هایی زیبا و شیک از دکوراسیون طلا و جواهر

فروشگاه طلا و جواهری یکی از مغازه هایی است که طراحی آن باید به شکلی خاص و مدرن باشد. بر همین اساس لازم است بیشتر دقت نموده و حساس باشید. در دکوراسیون طلا و جواهر دو جنبه ی نمای بیرونی و طراحی داخلی مورد بحث قرار می گیرد. اجرای یک نمای بیرونی زیبا و خیره کننده موجب می شود تا شاهد افزایش جذب مشتری و داشتن یک طراجی داخلی شیک و مدرن حفظ مشتری و در نتیجه انتخاب و خرید را رقم می زند. که هر دوی این موارد بالا رفتن راندمان فروش می گردد.

طراحی و چیدمان طلا و جواهر در طلافروشی

۳۴ دکوراسیون طلا و جواهر زیبا و مدرن

برای داشتن یک طراحی شیک و زیبا در دکوراسیون طلا و جواهر باید به موارد و نکته های بسیاری توجه داشت که در ادامه به معرفی و آشنایی شما با آنها خواهیم پرداخت.

نمونه هایی شیک و زیبا از دیزاین طلا و جواهر

انواع ساعت دیواری

ایده هایی شیک از دیزاین طلا و جواهر

نورپردازی

از جمله موارد مهم در دکوراسیون طلافروشی نورپردازی آن است. با در نظر گرفتن این موضوع که ایجاد نور و روشنایی کافی موجب درخشش و جلوه ی بیشتر جواهرات و طلاها شده و نیز متمرکز شدن بیشتر خریداران بر روی طلا و جواهرات می گردد. با داشتن یک نورپردازی شیک و مناسب می توانید همچنین باعث شیک تر شدن دکور ویترین طلا و جواهر فروشی گردد که به همین خاطر هم چهار پیشنهاد را برای شما داریم:

اصلا از لامپ مهتابی برای نورپردازی بهره نبرید، چون روشنایی حاصل از این نوع لامپ ها طوری می باشد که جواهر و طلاها را به شکلی غیر مناسب نمایش دهد و در نتیجه موجب تردید در خرید و پایین آمدن راندمان خرید می شود.

مبل و میز

با کمک نورهای متحرک می توانید کف چین ویترین مغازه طلا و جواهرات فروشی را زیبا و شیک تر نشان دهید.

در روانشناسی رنگ قرمز همیشه می خوانید که رنگی محرک است که جریان خون را بالا برده و در علاوه بر بالا بردن انرژی در افراد، خشونت آنها را نیز افزایش می دهد. به همین خار اصلا خوشایند نیست در چنین مکانی با بکارگیری رنگ قرمز عصبانی بودن و خشونت را در خریداران ایجاد و تقویت کنید. علاوه بر این افراد با وجود چنین حسی نمی توانند بر روی جواهرات و طلاها تمرکز کرده و انتخابی داشته باشند.

بهتر است از لامپ های کم مصرف و هالوژنه بهره ببرید. روشنایی و نور حاصل از این نوع لامپ ها با کمترین صرف هزینه فضایی شیک و زیبا ایجاد می کند.

ایده هایی نو و خاص از دیزاین طلا و جواهر

ایده هایی زیبا و شیک از طراحی طلا و جواهر

ایده هایی زیبا و شیک از دیزاین طلا و جواهر

شیشه و ویترین

در بحث شیشه و ویترین دو مورد زیبایی و امنیت مدنظر قرار می گیرد که در رابطه با زیبایی باید همیشه تمیز و شفاف باشند. و در رابطه با بعد امنیت آن لازم است از شیشه و ویترین مستحکم و مقاوم استفاده شود.

مورد اینکه برای حفظ امنیت و ایمنی بودن مغازه طلا و جواهری جدای از شیشه و ویترین باید از مصالح مناسب مانند درب های ضد سرقت، کرکره های اتوماتیک و … با توجه ویژه و موارد ایمنی بهره ببرید.

دکوراسیون طلا و جواهر به شکلی مناسب و زیبا با رعایت چند نکته

دکوراسیون طلا و جواهرات با حفظ بعد زیبایی و ایمنی

ابعاد و ارتفاع ویترین

ابعاد و بلندی ویترین از جمله مواردی می باشد که باید در دکوراسیون طلا فروشی مورد توجه قرار داد. به این صورت که اندازه ویترین گونه ای باشد که هیچ محصولی از دید خریدار مخفی نبوده، و در رابطه با بلندی گونه ای باشد که موجب تا شدن مشتری نگردد. بنابراین بلندی ویترین نه خیلی مرتفع و نه خیلی کوتاه طراحی شود. بلندی میان ۸۰ – ۹۰ سانت از کف پیاده رو بهترین اندازه دانسته می شود.

ایده هایی خیره کننده از دیزاین طلا و جواهر

پارتیشن بندی فضا

بهتر است که قبل از طراحی داخلی، در مرحله معماری و ساخت طلافروشی به بخش های گوناگون این فروشگاه قت گردد. به این صورت که دکور این مغازه مسیر حرکت خریداران با بخش قرار گرفتن خریداران تفکیک گردد. برای تحقق این هدف می توانید از وسایل هایی همچون گونه های مختلفی از کانترها، پارتیشن ها و غیره بهره ببرید. به این صورت بر مدرن بودن فضای مغازه طلا و جواهر فروشی خواهید افزود.

34 ایده شیک از دکوراسیون طلا و جواهر

کفپوش

در فروشگاه ها و مغازه ها به خصوص مغازه طلافروشی توجه زیاد داشتن به کفپوش الزامی می باشد. برای این انتخاب لازم است به معیارها و فاکتورهای مختلفی همچون سبک انتخابی و اجرایی طراحی داخلی مغازه، میزان هزینه ی در نظر گرفته شده، سلیقه شما دقت کنید. گزینه های انتخابی برای کفپوش های منزل با کفپوش های مغازه متفاوت است که بر خلاف مناسب بودن قالیچه، فرش و …. برای مکان های مسکونی، جهت مکان های تجاری و فروشگاهها باید از کفپوش هایی مانند سنگ، سرامیک و غیره بهره ببرید.

ایده هایی زیبا از دکوراسیون طلا و جواهر

نموننه هایی شکی از طراحی طلا و جواهر

ایده هایی زیبا و متنوع از طراحی طلا و جواهر   ایده هایی شیک از دکوراسیون طلا و جواهر   طراحی های شیک و مدرن از طلا و جواهر

ایده هایی شیک و متفاوت از دیزاین طلا و جواهر   ایده هایی شیک و لوکس از دکوراسیون طلا و جواهر

ایده های زیبا و منحصر به فرد دیزاین طلا و جواهر  ایده هایی شیک از چیدمان طلا و جواهر

دکوراسیون طلا و جواهر

دکوراسیون طلا و جواهر فروشی به شکلی شیک

ایده هایی شیک و زیبا برای دیزاین طلا و جواهر

ایده هایی شیک از دکوراسیون طلا و جواهر

ایده هایی شیک از دکوراسیون طلا و جواهر

ایده هایی ناب و نفیس از دیزاین طلا و جواهر

ایده هایی زیبا و منحصر به فرد از دکوراسیون طلا و جواهر

دکوراسیون طلا و جواهر

دکوراسیون طلا و جواهر به شکلی شیک و مدرن

نمونه هایی لوکس از چیدمان طلا و جواهر

طراحی های خاص و زیبای طلا و جواهر

دکوراسیون طلا و جواهرات به شکلی زیبا و ایمنی

ایده هایی ناب و نفیس از چیدمان طلا و جواهر

ایده هایی لوکس از دکوراسیون طلا و جواهر

از همراهی تان تا انتهای این مطلب اختصاص یافته به دکوراسیون طلا و جواهر متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده و بتوانید با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن طلا و جواهر خود را چیدمان دهید. همچنین برای آشنایی با ایده های شیک دکوراسیون سالن کاشت ناخن ، طراحی هوم آفیس می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *