خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون اداری و شرکت ها طراحی آژانس مسافرتی با خلاقیت ها و ایده های جذاب

طراحی آژانس مسافرتی با خلاقیت ها و ایده های جذاب

طراحی آژانس مسافرتی

آژانس های مسافرتی دفاتری می باشند که جهت برنامه ریزی و مشاوره سفر ، افراد به آن ها مراجعه می کنند و دیزاین داخلی این دفاتر دارای اصول خاصی می باشد. در ادامه ایده هایی برای طراحی آژانس مسافرتی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد.

ایده های خلاقانه و کاربردی برای طراحی آژانس مسافرتی

دیزاین دکوراسیون آژانس مسافرتی و دکوراسیون آژانس هواپیمایی و دکوراسیون داخلی تجاری تاثیر زیادی روی جذب مشتری ها دارد از این رو بهتر است دیزاین داخلی این دفاتر با دقت زیادی انجام شود تا مشتریان در هنگام حضور در این مکان ها احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

دکوراسیون دفاتر مسافرتی

دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی

اغلب آژانس های مسافرتی علاوه بر زمانبندی و برنامه ریزی برای سفر خدماتی نظیر مشاوره را به مراجعین خود ارائه می دهند از این رو بهتر است فضایی خصوصی در بخشی از این دفاتر ایجاد شود تا کارکنان بتوانند به راحتی به مراجعه کنندگان مشاوره دهند که برای دیزاین دکوراسیون این فضا می توانید صندلی هایی را در طرف کانترهای ارائه خدمات قرار دهید همچنین می توانید در این دفاتر فضای نشیمنی را برای مشاوره گروهی و … ایجاد نمایید که به این فضا در اصطلاح اتاق انتظار می گویند.

انواع ساعت دیواری

با توجه به خدماتی که در دفار شما به مراجعین ارائه می شود باید قسمت هایی جداگانه را ایجاد کنید تا مشتری در هنگام ورود به دفتر در کوتاه ترین زمان ممکن متوجه شود که به کدام قسمت باید مراجعه کند.

اگر فضای آژانس مسافرتی کوچک می باشد بهتر است برای جدا کردن بخش های مختلف از پارتیشن استفاده نمایید زیرا پارتشین بدون خرد کردن فضای اصلی می تواند به راحتی قسمت های مختلف را از یکدیگر تفکیک نماید.

توجه به انتخاب طرح و رنگ مبلمان نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برای فضای آژانس مسافرتی کوچک بهتر است مبلمان از بین رنگ های روشن و طرح های ظریف انتخاب شوند همچنین در هنگام چیدن مبلمان در فضای آژانس مسافرتی کوچک باید دقت لازم را به خرج دهید تا فضای دفتر مرتب و منظم به نظر برسد.

مبل و میز

دیزاین داخلی آژانس مسافرتی طراحی آژانس مسافرتی با ایده های خلاقانه  دکوراسیون آژانس مسافرتی   طراحی شیک آژانس مسافرتی طراحی داخلی برای آژانس مسافرتی طراحی نورپردازی برای آژانس مسافرتی دکوراسیون سفید و بنفش آژانس مسافرتی

طراحی دکوراسیون برای آژانس مسافرتی

 

برای طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر مسافرتی می توانید از متریال ها و مصالح مختلف نظیر چوب و ام دی اف و شیشه و فلز و … استفاده نمایید که از این مصالح برای طراحی دکور دیوارها و کف پوش ها و … استفاده می شود.

انتخاب رنگ هایی مناسب برای طراحی دکوراسیون دفاتر مسافرتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا اگر رنگ ها بدرستی انتخاب شوند علاوه بر جلوه بخشیدن به فضای داخلی می توانند باعث انتقال انرژی مثبت به مشتریان شوند همچنین رنگ ها باید به گونه ای انتخاب شوند که مکمل یکدیگر باشند و اگر شما تمایل دارید از ترکیب رنگ های متضاد استفاده نمایید بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که تضاد زیبایی را در کنار یکدیگر ایجاد می کنند.

جذابیت فضا نیز یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها در دیزاین داخلی این دفاتر به شمار می رود و شما می توانید روی دیوارها پنجره های هواپیما و نقشه ایران و … را طراحی نمایید. در صورت تمایل شما می توانید برای جذابیت بیشتر دکوراسیون آژانس مسافرتی حروف نامی را که برای دفتر خود در نظر گرفته اید روی دیوار نصب کنید همچنین می توانید لگو دفتر مسافرتی را روی بخشی از دیوار ایجاد نمایید.

طراحی داخلی آژانس مسافرتی دکوراسیون زیبا و شیک آژانس مسافرتی دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی طراحی نورپردازی برای آژانس مسافرتی دکوراسیون زیبا و شیک آژانس مسافرتی دکوراسیون سفید و آبی دفتر مسافرتی دکوراسیون فانتزی آژانس مسافرتی دکوراسیون شیک آژانس مسافرتی دکوراسیون شیک و مدرن آژانس مسافرتی

طراحی نورپردازی برای دفاتر مسافرتی

طراحی نورپردازی برای دفاتر مسافرتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باعث ارتقای کیفیت در چیدمان محیط نیز می شود. برای نورپردازی دفاتر مسافرتی می توانید از لامپ های سقفی و هالوژن و چراغ های دیوارکوب و آویز نیز استفاده نمایید همچنین بهتر است هر قسمت دارای نورپردازی مناسبی باشد تا کارمندان در هنگام انجام فعالیت های خود دچار مشکل نشوند.

دکوراسیون دفاتر مسافرتی   نورپردازی دفتر مسافرتی طراحی نورپردازی برای دفاتر مسافرتی دکوراسیون داخلی شرکت مسافرتی طراحی داخلی دفتر مسافرتی دیزاین نورپردازی دفتر مسافرتی دکوراسیون داخلی شرکت مسافرتی دکوراسیون مدرن آژانس مسافرتی طراحی نورپردازی برای آژانس مسافرتی دیزاین نوپردازی برای دفتر مسافرتی دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی نوپردازی آژانس مسافرتی

در این مطلب روش هایی برای طراحی آژانس مسافرتی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از این دیزاین ها ، دکوراسیونی بی نظیر را در دفتر مسافرتی خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *