خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون اداری و شرکت ها طراحی لابی برای ساختمان های اداری و مدرن

طراحی لابی برای ساختمان های اداری و مدرن

طراحی لابی اداری

وسعت زیاد ساختمان های اداری باعث شده است که امروزه در بدو ورود هر ساختمانی فضایی به عنوان لابی در نظر گرفته شود که این فضای عمومی مورد استفاده افراد مختلف قرار می گیرد بنابراین باید به گونه ای دیزاین شود که نیازهای افراد را برآورده سازد. در ادامه ایده هایی برای طراحی لابی اداری را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید دکوراسیونی متفاوت را برای لابی ایجاد نمایید.

طراحی لابی اداری با ایده های خلاقانه

وقتی وارد هر ساختمانی می شویم اولین چیزی که توجه ما را به سمت خود جلب می کند دکوراسیون لابی ساختمان می باشد همچنین لابی نقطه مشترک اغلب برج ها و مجتمع ها به شمار می رود.

دکوراسیون لابی

دیزاین لابی اداری با ایده های خلاقانه

دکوراسیون اداری لابی به دو بخش نگهبانی و نشیمن تقسیم می شود که این قسمت از لابی شامل میز و صندلی و پیشخوان و سایر امکانات رفاهی می باشد. در برخی از لابی های اداری در قسمت نشیمن از نیم ست مبلمان و کاناپه و میز جلو مبلی استفاده می شود که در این صورت دکوراسیون لابی ایده آل و جذاب تر به نظر می رسد.

انواع ساعت دیواری

قسمت نشیمن نیز مکانی است که شما می توانید در آن ترکیبی از مبل یا صندلی و میز را قرار دهید تا مشتریان و مراجعین بتوانند در زمان انتظار یا برای استراحت زمانی را در آنجا سپری نمایند.

برای تزیین فضای لابی نیز می توانید از انواع گل ها و گیاهان مصنوعی و طبیعی استفاد نمایید همچنین اگر تمایل دارید فضایی سرسبز و با نشاط را در لابی ساختمان ایجاد نمایید بهتر است گیاهان طبیعی را در این بخش از منزل خود قرار دهید.

دکوراسیون مدرن لابی نورپردازی لابی دکوراسیون لابی شیک دکوراسیون لابی دیزاین لابی شیک دکوراسیون لابی اداری دکوراسیون لابی نورپردازی لابی اداری دکوراسیون لابی دکوراسیون شیک لابی دکوراسیون زیبا و شیک لابی طراحی لابی نورپردازی لابی دکوراسیون لابی شیک نورپردازی لابی

مبل و میز

برای پوشش دیوارهای لابی بهتر است از کاغذ دیواری استفاده نمایید همچنین اگر در قسمت لابی پنجره وجود دارد می توانید در صورت تمایل از پرده های اداری برای پوشاندن پنجره ها استفاده نمایید. برای تزیین دیوارهای لابی نیز می توانید از تابلوها یا آثار هنری استفاده نمایید همچنین می توانید لوگوی شرکت را روی دیوار را نصب نمایید و در اطراف آن نورپردازی مناسب و کاربردی را ایجاد نمایید.

طراحی نورپردازی لابی اداری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید قسمت نگهبانی و نشیمن را به شیوه ای کاربردی نورپردازی نمایید. برای نورپردازی قسمت نشیمن می توانید از لوستر آویز یا سقفی ، هالوژن های توکار ، چراغ های دیوارکوب و … استفاده نمایید همچنین می توانید روی سطح پیشخوان نگهبانی چراغ های آویز را نصب نمایید و از این طریق روشنایی این بخش را افزایش دهید.

دکوراسیون لابی طراحی داخلی لابی لابی اداری زیبا دکوراسیون لابی زیبا طراحی داخلی لابی نورپردازی لابی اداری دکوراسیون شیک لابی

نورپردازی زیبا لابی دیزاین لابی اداری

در این مطلب روش هایی برای دیزاین دکوراسیون لابی اداری را پیش رو داشتید که امیدواریم این روش ها مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *