خانه پارتیشن تصاویر انواع پارتیشن چوبی و ام دی اف در خانه های مدرن

تصاویر انواع پارتیشن چوبی و ام دی اف در خانه های مدرن

پارتیشن مانند دیوار نقش جدا کننده را در برخی از قسمت های منزل ایفا می کند. امروزه پارتیشن ها در انواع طرح های متنوعی موجود می باشند که پارتشین چوبی و ام دی اف از پرطرفدارین انواع پارتشین ها در منازل مسکونی و واحد های تجاری و اداری محسوب می شوند.

یکی از بهترین گزینه ها برای جدا کردن قسمت های مختلف منزل از یکدیگر استفاده از پارتیشن های مختلف است. در ادامه این مطلب انواع نمونه های مدل پارتیشن ام دی اف و چوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از دیدن این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

پارتیشن بندی زیبا و مدرن چوبی

عکس های انواع نمونه های پارتیشن چوبی در خانه های مدرن و لوکس

برخی از افراد تمایل دارند که بخش هایی از منزل خود را به دو یا چند قسمت تقسیم کنند که در چنین مواردی استفاده از پارتیشن های خانگی می تواند ایده خوب و مناسبی باشد. پارتیشن های چوبی و ام دی اف امروزه توانسته اند توجه همه طراحان داخلی را برای ایجاد پارتیشن بندی در منازل و یا محیط های اداری به سوی خود جلب کنند.

انواع ساعت دیواری

پارتیشن بندی چوبی بین اتاق پذایریی و اتاق غذاخوری

از پارتیشن چوبی در فضای مسکونی برای چه قسمت هایی می توان استفاده کرد ؟

می توانید به وسیله های پارتیشن چوبی و یا ام دی اف (MDF) بخش هایی از منزل خود از یکدیگر جدا کنید که از پارتیشن ها بیشتر در بخش های زیر استفاده می شود :
۱٫ در بین فضای ورودی و فضاهای دیگر در منزل
۲٫ در بین اتاق غذاخوری و پذیرایی
۳٫ در بین اتاق نشینمن و پذیرایی
۴٫ در درون اتاق خواب های بزرگ

طرح های زیبا پارتیشن بندی

مبل و میز

در منازل امروزی معمولا از پذیرایی به عنوان اتاق نشیمن و اتاقی برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می کنند که برخی از افراد تمایل دارند این دو قسمت از منزل خود را از یکدیگر جدا کنند تا بتوانند محیطی را برای دورهمی های خانوادگی و تماشای تلویزیون بوجود آورند و محیطی جدا را برای پذیرایی از مهمان ها اختصاص دهند که در چنین مواقعی استفاده از پارتیشن خانگی در بین اتاق نشینمن و اتاق پذیرایی می تواند ایده مناسبی باشد.

پارتیشن بندی چوبی و ام دی اف در مکان های مختلف منزل
اگر اتاق خواب شما نیز دارای فضایی بزرگ است می توانید با کمک پارتیشن بندی اتاق خواب خود را به دو قسمت تبدیل کنید که از این دو قسمت مجزا می توانید به عنوان اتاق کار و اتاق خواب استفاده کنید.
تصاویری از انواع پارتیشن های چوبی را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این پارتیشن ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

پارتیشن بندی ام دف اف با رنگ سفید

پارتیشن چوبی در بین اتاق غذاخوری و پذیرایی   پارتیشن چوبی مدل های پارتیشن چوبی مدل پارتیشن چوبی ساده

پارتیشن ساده چوبی

پارتیشن چوبی پارتیشن بندی چوبی برای خانه های مدرن پارتیشن بندی ام دی اف و چوبی با طراحی های بی نظیر و کاربردی پارتیشن بندی چوبی مدرن پارتیشن بندی مدرن چوبی پارتیشن چوبی و زیبا   پارتیشن بندی چوبی در خانه های مدرن ایرانی

انواع نمونه های پارتیشن ام دی اف و چوبی

Wooden partitions (15) Wooden partitions (16) Wooden partitions (17) Wooden partitions (18) پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف بین در ورودی و سایر قسمت های منزل   انواع نمونه های پارتیشن بندی   پارتیشن های چوبی با طراحی های مدرن انواع طرح های پارتیشن بندی ام دی اف و چوبی پارتیشن بندی چوبی پارتیشن بندی زیبا چوبی

زیباترین و جدیدترین نمونه های طراحی پارتیشن چوبی را برای منازل مسکونی مدرن در این بخش مشاهده کردید که امیدواریم این نوع پارتیشن بندی ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها پارتیشن بندی متفاوتی را در منزل خود بوجود آورید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع نمونه های پارتیشن خانگی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *