چمن مصنوعی دارای ظاهری سخت و خشن است و رنگ سبز آن نیز شبیه به چمن طبیعی می باشد, چمن های مصنوعی همچنین با انواع خواب های کوتاه و بلند موجود هستند و شما می توانید از این نوع چمن ها برای مکان های ورزشی و محوطه منازل مسکونی استفاده کنید. در ادامه نمونه هایی از طرح های چمن تزئینی و ورزشی شرکت ایده سبز را مشاهده خواهید کرد.

مزایای بیشمار چمن های مصنوعی امروزه باعث پیشرفت چشمگیر آن ها شده است و شرکت های زیادی  در زمینه تولید چمن های مصنوعی ورزشی و تزئینی فعالیت می کنند که شرکت ایده سبز با استفاده از دستگاه های نگهداری و نصب کاملا مکانیزه و تکنولوژی روز اروپا و ارائه خدمات پس از فروش از پیشگامان نصب و اجراء در زمینه چمن های مصنوعی محسوب می شود.

ایده سبز و چمن های مصنوعی

انواع چمن مصنوعی و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی منزل و مکان های ورزشی

چمن های مصنوعی در انواع مدل های تزئینی و ورزشی موجود هستند. شما می توانید از این نوع چمن ها برای پوشاندن کف مکان های اداری و منازل استفاده کنید. در ادامه با انواع محصولات شرکت ایده سبز در زمینه انواع چمن مصنوعی آشنا خواهید شد.
چمن مصنوعی شرکت ایده سبز

چمن های مصنوعی تزئینی

چمن های تزئینی مصنوعی شرکت ایده سبز دارای بافت در هم تنیده و نرم هستند و این نوع چمن ها ظاهری طبیعی از چمن را بوجود می آورند همچنین این نوع چمن ها در همه فصول سال طراوت و شادابی را با خود به همراه دارند.

انواع ساعت دیواری

مزایای های چمن های مصنوعی برای منازل مسکونی

۱٫ چمن های مصنوعی تزئینی با آب باران سازگار هستند و بعد از نصب این چمن ها دیگر به نگهداری مداوم آن ها نیازی نیست.
۲٫ ظاهری شبیه به چمن های طبیعی دارند.
۳٫بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی و آفت کش
۴٫ قابلیت شستشو
۵٫ در حین بارندگی گل آلود نمی شوند.
۶٫ به دفع آب های جاری کمک می کنند.

چمن تزئینی مصنوعی

چمن های مصنوعی ورزشی

از محصولات مختلف شرکت ایده سبز می توانید برای پوشاندن زمین های فوتبال، گلف، مینی گلف و تنیس استفاده کنید. به کار بردن چمن مصنوعی فوتبال و سایر رشته های ورزشی می تواند به کاهش هزینه های نگه داری و کیفیت بالاتر چمن اشاره کرد. علاوه بر این ورزشکاران از بازی روی چمن مصنوعی نهایت لذت را می برند.

مبل و میز

چمن ورزشی شرکت ایده سبز

در این مطلب با انواع نمونه های چمن مصنوعی شرکت ایده سبز آشنا شدید شما می توانید برای مشاوره و سفارش انواع چمن های ورزشی و تزئینی برای مکان های ورزشی و منازل مسکونی از این شرکت معتبر کمک بگیرید. برای آشنایی بیشتر با محصولات شرکت ایده سبز می توانید به سایت (www.ideasabz.ir) مراجعه کنید.

آدرس و شماره تماس های شرکت ایده سبز
اصفهان _ خیابان میر _ نبش چهارراه آب ۲۵۰ _ مجتمع میر
تلفن : ۳۶۶۳۱۶۲۴_۰۳۱
تلفن همراه : ۰۹۱۳۲۱۲۷۶۷۴ -۰۹۱۳۱۱۴۵۸۱۲
فکس : ۳۶۶۲۷۷۱۹-۰۳۱
ایمیل : info@idehsabz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *