در سال‌های گذشته وجود میز ناهار خوری در خیلی از خانه ها جزو وسایل لوکس به حساب می‌آمد و کسانی که میز ناهار خوری در خانه خود داشتند جزو افرادی بودند که وضعیت مالی مناسب تری دارند، اما امروزه در همه خانه‌ ها با هر سبک و دکوراسیون و درآمدی، میز ناهار خوری در گوشه و کنار خانه وجود دارد و اگر خانه ای، آشپزخانه بزرگی هم داشته باشد، میز ناهار خوری خود را درون آشپزخانه قرار می دهند و یا در قسمت های مختلف پذیرایی می گذارند و یا اگر فضای خانه ای کوچک باشد، از اپن آشپزخانه به عنوان میز ناهار خوری استفاده می کنند و در کنار آن از صندلی های اپن مختلفی که با سبک های متنوع تولید شده‌اند استفاده می ‌کنند.

خرید میز ناهار خوری

به علت همه گیر شدن خرید میز ناهار خوری ها، تصمیم داریم راهنمایی هایی را برای خرید این میز ناهارخوری برای شما انجام دهید تا بتوانید خرید بهتری انجام دهید، زیرا خرید یک وسیله به تنهایی کار مهمی نیست، و اینکه شما بتوانید این خرید را به بهترین نحو انجام دهید و با توجه به پولی که در اختیار دارید بتوانید یک خرید مناسب و کاربردی داشته باشید اهمیت دارد. پس بهتر است قبل از اینکه خرید میز نهارخوری خود را انجام دهید، از انواع مختلف میز ناهار خوری ها، مانند میز ناهار خوری کلاسیک، میز ناهار خوری چوبی و میز های ناهار خوری فلزی و همچنین میز خوری کم جا مطلع باشید تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری با توجه به بودجه و فضا و سبک منزل خود داشته باشید. قیمت میز ناهار خوری ها با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود و تعداد ست هایی که عرضه می شوند متفاوت است.

خرید میز ناهار خوری

مهمترین نکات برای خرید میز ناهار خوری کلاسیک، چوبی و فلزی کم جا

 یکی از مهم ترین نکاتی که باید موقع خرید میز ناهار خوری و میز و صندلی ها در نظر داشته باشید این است که حتماً ارتفاع میز باید با فیزیک بدنی افرادی که از آن استفاده می کنند هماهنگی داشته باشد. به طور مثال اگر افرادی که در یک خانواده زندگی می کنند قد خیلی بلندی دارند خرید میزهای ناهارخوری کوتاه یا متوسط نمی‌تواند برای آن ها گزینه مناسبی باشد و از این که پاهای آن ها در وضعیت خوبی قرار نمی‌گیرد احساس رضایت نخواهند داشت. برعکس افرادی که قد کوتاهی دارند اگر میزهای خیلی بلند خریداری کنند برای نشست و برخاست دچار مشکل می‌ شوند و همین راحت نبودن نشست و برخاست می تواند یکی از موارد مهم در خرید میز ناهارخوری شما باشد. پس بهتر است ارتفاع میز با مشخصات فیزیکی شما مطابقت داشته باشد.

 همچنین صندلی هایی که برای دور میز ناهارخوری انتخاب می کنید باید هم نشیمن و هم تکیه گاه خوب و مناسبی داشته باشند تا شما در طول مدتی که غذا میل می کنید دچار مشکل نشوید و از جایی که در آن قرار دارید احساس آرامش داشته باشید.

خرید میز ناهار خوری

 میز ناهار خوری چند نفره بخریم؟

یکی از نکاتی که باید حتماً به آن دقت کنید و بعد میز ‌نهارخوری را خریداری کنید این است که به تعداد افرادی که قرار است از میز ناهار خوری استفاده کنند توجه کنید و با توجه به تعداد نفرات خانه میز و صندلی بخرید. همچنین فضایی که در اختیار شما برای قرار دادن میز ناهار خوری وجود دارد را در نظر بگیرید، اگر فضایی که در اختیار دارید محدود است بهتر است با خرید میز ناهارخوری های بزرگ آن را کاملا مسدود نکنید زیرا وقتی که راه تردد برای شما وجود نداشته باشد فقط خانه شلوغ تر به نظر می رسد و میزناهارخوری کاربرد مناسبی نخواهد داشت.

خرید میز ناهار خوری

 موقع خرید میز ناهار خوری ها و صندلی ها، حتما به پایه های آن ها دقت کنید که تا جایی که ممکن است از چسب چوب برای اتصال قسمت های مختلف و پایه‌ها استفاده نشده باشد و از میخ و دوخت های فلزی برای اتصال پایه های میز استفاده شده باشد و همچنین پرس‌کاری‌هایی که درجه حرارت های بالا دارند می توانند دوام و استحکام میز شما را بالا ببرند.

 از دیگر مواردی که باید برای خرید میز ناهار خوری به آن توجه داشته باشید سبک و مدل میز ناهار خوری است. بهتر است میز نهارخوری با سبک کلی دکوراسیون منزل شما و سبک دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی داشته باشد و با توجه به هندسه و ابعادی که فضای شما دارد آن ها را خریداری کنید.

خرید میز ناهار خوری

خرید میز های ناهار خوری مستطیل و میزهای ناهارخوری گرد هر کدام مزایا و معایبی دارد. به طور مثال میز ناهار خوری مستطیل خیلی راحت در گوشه های مختلف جا می گیرد ولی میز ناهار خوری گرد طوری است که خیلی راحت جایگاه خود را پیدا نمی‌کند اما تا جایی که امکان دارد می توانید صندلی به دور میز اضافه کنید و از تمام فضای آن نهایت استفاده را ببرید.

خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری کلاسیک

برای خرید میز ناهار خوری کلاسیک به علت جنس چوبی آن ها، باید به نوع چوبی که در آن ها به کار می رود دقت کنید و هر چه منبت کاری ها و ظرافت ها بیشتر باشد قیمت ها هم بالاتر خواهد بود. حضور این میز ناهارخوری ها می تواند ظاهر شیک و جذابی به خانه شما ببخشد و شما می توانید با توجه به سلیقه و پولی که در اختیار دارید انواع مختلفی از میز ناهارخوری ها را با صندلی چوبی و صندلی فلزی خریداری کنید.

خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری کم جا

 اگر فضای خانه شما کوچک است می توانید از میز ناهارخوری های کمجا برای خانه خود استفاده کنید که انواع مختلفی دارند و تنوع آن ها به علت تقاضای زیاد مشتری بسیار بالاست و از انواع مختلف آن ها می توان به میزهای تاشو که در دیوار یا کابینت قرار می گیرند و هم چنین میزهایی که ابعاد کوچکی دارند می اشاره کرد که شما می توانید هر کدام از آن ها را که بخواهید با سلیقه خود خریداری کنید.

خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری های چوبی انواع مختلفی دارند که شما باید به جنس چوب دقت داشته باشید و حواستان باشد که رنگ های تیره و روشن در چوبی که در ساخت میز ناهار خوری ها به کار رفته است باید حتماً هماهنگ با بقیه وسایل خانه باشد و هر چه جنس چوبی که در ساخت میز نهارخوری به کار رفته باشد مرغوب تر باشد مدت دوام بیشتری دارد و البته هزینه آن هم بالاتر خواهد بود. ولی یکی از چوب هایی که برای ساخت میز ناهارخوری خیلی مناسب است و قیمت خیلی بالایی هم ندارد چوب درخت گردو است و علاوه بر آن چوب راش هم می تواند گزینه خیلی خوبی برای استفاده در میز ناهار خوری ها باشد.

خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری فلزی

در بین انواع مختلف میز نهارخوری ها، میز نهارخوری فلزی هم موجود است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود و سبکی که در خانه به کار رفته است میز ناهار خوری فلزی هم خریداری کنید. البته این میز ناهار خوری ها برای فضاهای باز هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و میز ناهارخوری های فلزی در انواع مدرن و ساده هم ساخته شده اند که می توانید در دکوراسیون مدرن از آن استفاده کنید.

خرید میز ناهار خوری

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند و دیگر دغدغه‌ای از بابت خرید مبلمان و سایر لوازم چوبی نداشته باشند.

امکان خرید و اطلاع از قیمت میز ناهار خوری کلاسیک، مدرن و صندلی ناهارخوری با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف صندلی و میز ناهارخوری، میز جلو مبلی و میز عسلی، مبل تختخواب شو، مبل استیل، مبل سلطنتی، مبل راحتی، مبل ال و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *