وقتی وارد فضای خانه ای می شوید، اولین جایی که به چشم شما می آید، قسمت نشیمن و پذیرایی خانه ها است و به همین علت است که خانم های خانه دار بیشترین حساسیت را برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و پذیرایی به خرج می دهند. وسایلی که در قسمت پذیرایی و نشیمن خانه ها قرار می گیرد، می تواند تاثیر زیادی در زیباتر شدن این فضا داشته باشد و یکی از مهم ترین وسایل نشیمن خانه، مبلمان است و شما با انتخاب مبل در واقع سبک اصلی و کلی دکوراسیون منزل خود را مشخص می کنید.

خرید میز جلو مبلی

 در تکمیل مبلمانی که در قسمت نشیمن و پذیرایی منزل شما قرار می گیرد، باید میز جلو مبلی هم انتخاب و خریداری کنید تا بتوانید موقع مهمانی ها وسایل پذیرایی را روی آن قرار دهید. برای خرید میزهای جلو مبلی باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید و اولین نکته این است که باید میز جلو مبلی شما دقیقاً مطابق سبک دکوراسیون و مبلمان شما انتخاب شود و نمی توانید در جلوی مبل های راحتی، میز جلو مبلی کلاسیک که منبت کاری شده بگذارید، زیرا این عدم تناسب باعث می شود که زیبایی کل فضا زیر سوال برود.

انواع ساعت دیواری

یکی از مواردی که هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرد، قیمت میز جلو مبلی و عسلی است که این قیمت ها معمولا وابسته به متریال سازنده میزها و مدت دوام و کیفیت آن ها و تعداد میزها در یک ست می باشد.

خرید میز جلو مبلی

 از دیگر مواردی که باید برای خرید میز جلو‌مبلی رعایت کنید این است که باید این میز در ارتفاع مناسبی قرار گرفته شده باشد، که برای برداشتن وسیله ها از روی میز مهمان ها خیلی دچار زحمت نشوند و همه چیز قابل دسترس باشد و با توجه به هندسه قسمت پذیرایی و شکل مبلمان خود، میز جلو مبلی را انتخاب کنید.

مبل و میز

اگر شما در خانه های آپارتمانی و خانه های کوچک زندگی می کنید و فضای محدودی در اختیار دارید، استفاده از میز جلو مبلی گرد نمی تواند فکر خوبی باشد، زیرا موقع استفاده از میزهای گرد فضای بیشتری از محیط اشغال می شود و شما مجبور می شوید دور میز فضای مشخصی را برای زیباتر شدن دکوراسیون خالی بگذارید و این باعث می شود که نتوانید از تمام حجم فضا برای چیدن وسایل استفاده کنید و استفاده از میز های زاویه دار مثل میزهای جلو مبلی مربع یا میز جلو مبلی مستطیلی می تواند گزینه بهتری برای خانه های کوچک باشد.

خرید میز جلو مبلی

علاوه بر زیبایی و سبک میزهای جلو مبلی، مقاومت آن ها هم بسیار اهمیت دارد و بهتر است میز جلو مبلی شما طوری باشد تا هزینه ای که بابت خرید آن صرف می کنید معقول باشد و چون برای خرید میز جلو مبلی وقت گذاشته اید تا با دکوراسیون و مبلمان شما هماهنگی داشته باشد، باید میزی بخرید که تا مدت ها نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

میز جلو مبلی کلاسیک

اگر برای خانه خود و قسمت پذیرایی و نشیمن، دکوراسیون کلاسیک و اشرافی را انتخاب کرده اید می توانید در جلوی مبل های استیل و کلاسیک خود از میز جلو مبلی کلاسیک استفاده کنید که این میز ها دارای ظرافت کاری ها و منبت کاری هایی می باشد که البته هر چه این ظریف کاری در طراحی های میز جلو مبلی کلاسیک بیشتر باشد، قیمت این میز هم بالاتر می رود.

خرید میز جلو مبلی

میز جلو مبلی ترکیه

اگر برای خرید مبلمان به بازار مبل و فروشگاه ها سر زده باشید متوجه می شوید که علاوه بر برندهای ایرانی، یکی از کشورهایی که در زمینه تولید مبلمان و میز جلو مبلی طرفداران خیلی زیادی دارد و محصولات با کیفیتی را وارد بازار کرده است، محصولات ترکیه می باشد. میز جلو مبلی ترکیه یکی از میزهای پر طرفدار در بازار می باشد که علاوه بر زیبایی، مقاومت بالایی هم دارد، که بیشتر در سبک های کلاسیک و مدرن تولید شده اند و نسبت به بعضی از میزهای جلو مبلی قیمت بالاتری دارند که این قیمت بالاتر نشأت گرفته از کیفیت بالاتر متریال سازنده این میزهای جلو مبلی است.

خرید میز جلو مبلی

میز جلو مبلی فلزی

 با افزایش تقاضای مشتری ها، تنوع طرح و سبک میزهای جلو مبلی روز به روز بیشتر می شود و تا جایی رفته است که طراحان مبلمان با استفاده از فلزات، انواع مختلف میزهای جلو مبلی فلزی را تولید کرده‌اند که بیشتر آن ها از سبک مدرن پیروی می کنند و ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارند و می توانید با کمی سلیقه این میزهای جلو مبلی فلزی را با خیلی از سبک های دکوراسیون مطابقت دهید. ولی بیشترین کاربرد میز جلو مبلی فلزی در سبک مدرن می باشد.

خرید میز جلو مبلی

میز جلو مبلی یاتاش

میزهای جلو مبلی شرکت یاتاش که نمایندگی ترکیه در ایران است، تنوع بسیار خوبی دارند و میز و مبلمان و کالای خواب و همچنین میزهای جلو مبلی یاتاش کیفیت بسیار بالایی دارند و این کیفیت بالا باعث رضایت مشتری ها در چند سال اخیر شده است. مهمترین ویژگی میز جلو مبلی یاتاش که باعث این میزان محبوبیت در بین انبوه برندهای بازار شده است، کیفیت بالا در ترکیب با زیبایی و طراحی منحصر به فرد است.

خرید میز جلو مبلی

میز عسلی جدید

اگر تعداد ست های مبلمان شما زیاد باشد و میز جلوی مبلی آن قدر بزرگ نباشد که تمام وسایل پذیرایی را برای قسمت های مختلف پذیرایی پوشش دهد، می توانید در کنار میز جلو مبلی از میز عسلی هم استفاده کنید. انواع مختلف میز عسلی در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است و شما می‌توانید به هر تعدادی که فضای پذیرایی شما گنجایش دارد این میزها را خریداری کنید تا در هنگام پذیرایی ها از آن استفاده کنید و بتوانید به صورت مجزا وسایل پذیرایی را در نزدیکی مهمان ها قرار دهید.

خرید میز جلو مبلی

میز عسلی سلطنتی

 در بین انواع مختلف میزهای عسلی که در بازار موجود است، میز عسلی سلطنتی جزو میز عسلی های پرطرفدار، مخصوصاً در خانه های مجلل و اشرافی می باشد. زیرا معمولاً مبل های سلطنتی درست های ۷ نفره و ۹ نفره تولید می ‌شوند و در کنار میز جلوی مبلی نیاز است که میز عسلی سلطنتی هم وجود داشته باشد تا بتوانید برای پذیرایی از مهمان ها از این میز عسلی ها استفاده کنید. هر چه چوب بیشتری در ساخت این میز عسلی ها به کار رفته باشد، قیمت این میز عسلی ها بالاتر می رود و دوام بیشتری خواهد داشت و منبت کاری هایی هم که روی پایه ها و اطراف میز عسلی سلطنتی استفاده شده است تعیین کننده مستقیم قیمت میز عسلی سلطنتی می باشد و هرچه این طراحی ها و ظریف کاری ها بیشتر باشد، قیمت مبلمان هم بالاتر خواهد بود.

خرید میز جلو مبلی

میز عسلی ارزان

با توجه به اینکه در چند سال اخیر دیگر مبلمان جزو وسایل لوکس و کمیاب در خانه ها نیست و شما وارد هر خانه ای که شوید دست کم یک دست مبلمان را در خانه ها مشاهده می کنید، طراحان و تولیدکنندگان هم درصدد برآمده اند تا برای انواع مختلف سبک ها و برای بودجه های مختلف میز عسلی تولید کنند و شما می توانید حتی با بودجه کم با خیال راحت به بازار و فروشگاه ها بروید و میز عسلی ارزان خریداری کنید و نیازی به نگرانی از بابت این میز ها ندارید زیرا تنوع قیمت و طرح و سبک این میز ها طوری است که پاسخگوی نیاز مشتری باشد.

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید میز جلو مبلی و میز عسلی با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌ های متنوع در دسته ‌بندی‌ های مختلف انواع میز جلو مبلی، میز عسلی، مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، سرویس خواب، تخت خواب و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *