بیشتر خانواده ها تمایل دارند که اتاق خواب فرزندان آن ها از یک سنی به بعد از اتاق خواب خودشان جدا باشد و از این رو با سکونت در خانه های دو یا سه خوابه تصمیم می‌ گیرند که اتاق مشخصی را برای فرزندان خود قرار دهند و بعد از در نظر گرفتن یک اتاق خواب مجزا برای فرزندان خود، در صدد خرید سرویس خواب متناسب با کودک دلبندشان خواهند بود. از این رو لازم است که در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان راهنمایی‌ های لازم برای آن ها صورت گیرد تا بتوانند خرید بهتری داشته باشند و پولی که بابت خرید این سرویس خواب ها هزینه می کنند در جای درستی مصرف شود.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

در اولین گام برای خرید سرویس خواب کودک و نوجوان خود باید سبک دکوراسیون در منزل را در نظر بگیرید و اگر سبک مدرن یا کلاسیک را انتخاب کرده اید، برای هر کدام از آنها انتخاب سرویس خواب در مسیر جداگانه قرار دارد، تنها تناسب بین قسمت‌ های مختلف خانه و رعایت سبک مشخص می‌تواند باعث یکپارچگی و جذابیت بیشتر فضا شود.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

 نکته بعدی که در خرید سرویس خواب ها به آن دقت می کنید باید جنس و متریالی که در ساخت سرویس خواب ها به کار می رود باشد. بهتر است در ساخت این سرویس خواب ها از مواد مرغوب استفاده شده باشد و از برندهای معتبر یا از کارگاه هایی که به کار آن ها اطمینان دارید خرید خود را انجام دهید تا علاوه بر جنس خوب و ظاهر جذاب، اتصالاتی که در تختخواب و سرویس خواب وجود دارد هم محکم باشد و بر روی تختخواب باید از تشکی استفاده کنید که از نظر طبی کاملاً تایید شده باشد تا فرزندان شما با استفاده طولانی مدت از این تشک ها از نظر فیزیکی دچار مشکل نشوند.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

مورد دیگری که هنگام خرید سرویس خواب ها باید به آن توجه داشته باشید رنگ سرویس خواب و ملافه ای است که بر روی تختخواب قرار می گیرد و باید در هارمونی و تناسب با رنگ تم کلی دکوراسیون منزل باشد. در عین حال باید برای فرزند شما جذابیت داشته باشد و طوری باشد که با قرار گرفتن در اتاق خواب احساس هیجان به او دست بدهد و تمایل داشته باشند که مدت زمان بیشتری در اتاق خواب خود بماند. مخصوصاً اگر فرزند شما به مدرسه میرود بهتر است یک فضایی را برای میز تحریر قرار دهید تا برای او جذابیت داشته باشد و به انجام تکالیف ترغیب شود.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

 سرویس خواب هایی که در اتاق کودکان شما قرار می گیرند کمی متفاوت از سرویس خواب اتاق تازه عروس ها و یا بزرگسالان هستند و معمولاً در آن ها بعضی از قسمت ‌ها قرار داده نمی‌ شود. ولی اگر شما تمایل داشته باشید می توانید آنها را هم سفارش دهید. به طور مثال فقط از یک پاتختی در کنار تخت نوجوان ها استفاده می‌شود و معمولاً میز آرایش روی سرویس خواب کودکان نیست. ولی اگر شما بخواهید برای سرویس خواب فرزند دختر خود میز آرایش هم قرار دهید می‌توانید آن را سفارش دهید تا برای شما بسازند و با اضافه کردن هر قطعه به سرویس خواب، هزینه سرویس خواب بالاتر می‌رود.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

 تنوع تخت خواب ها و سرویس خواب ها در بازار با توجه به سلیقه مشتری بسیار زیاد است و شما با هر سلیقه ای که به بازار یا فروشگاه مراجعه کنید می توانید در نهایت با بودجه ‌ای که در اختیار دارید سرویس خواب متناسب برای اتاق فرزندان خود را خریداری کنید. اما اگر فرزند شما به سنی رسیده است که خودش هم می‌تواند اظهار نظر کند، از سلیقه او برای چیدمان دکوراسیون و خرید سرویس خواب استفاده کنید، زیرا با این کار احساس استقلال به او می دهید و حس بهتری از قرار گرفتن در اتاقی که وسایلش را خودش انتخاب کرده باشد به او دست می دهد.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

 علاوه بر سرویس خواب و اجزای آن که باید در خرید آن ها تمام نکاتی که گفته شد را مد نظر قرار دهید، بهتر است از پارچه ای برای ملافه سرویس خواب استفاده کنید که مواد شیمیایی و سلولزی زیادی در آن استفاده نشده باشد زیرا پارچه ها در تماس مستقیم با پوست و مجرای تنفسی فرزندان شما قرار دارد و اگر از جنس مرغوبی نباشد ممکن است باعث بروز بیماری در آنها شود.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

مدل سرویس خواب نوزاد و کودک

اولین نکته‌ای که باید برای خرید سرویس خواب اتاق فرزندان خود به آن دقت کنید این است که سن و جنسیت آن ها را مد نظر قرار دهید و علاوه بر آن جثه فرزند خود را هم در نظر داشته باشید. زیرا فرزندان در سنین کودکی تا نوجوانی در روند رو به رشد هستند و باید شما سرویس خواب و مخصوصاً تختخواب را طوری انتخاب کنید که آن ها بتوانند چند سال متوالی از آن استفاده کنند زیرا در غیر این صورت مجبور هستید که هرسال بابت خرید سرویس خواب هزینه جداگانه بپردازید و این کار مقرون به صرفه نیست.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

برای انتخاب مدل سرویس خواب نوزاد با کودک خود نیاز به نگرانی ندارید زیرا آنقدر تنوع محصولات در این زمینه بالاست که شما می توانید سرویس خواب نوزاد خود را با توجه به جنسیت او به راحتی خریداری کنید. ولی اگر وضعیت اقتصادی متوسطی دارید بهتر است سرویس خوابی را خریداری کنید که فرزند شما بتواند حداقل تا ۷ سالگی از آن استفاده کند.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

مدل سرویس خواب نوزاد نوجوان

  خوشبختانه طراحان و تولیدکنندگان سرویس خواب های کودک و نوجوان تنوع محصولات را تا حد زیادی بالا برده اند و حتی مدل های تخت خواب نوجوانان در انواع و اقسام شخصیت های کارتونی و ماشین هایی که در کارتون ها می‌بیند ساخته شده است و برای اتاق خواب هایی که قرار است مشترکا برای دو فرزند استفاده شوند انواع مختلف تخت خواب کودک و نوجوان دو طبقه در جنس های متنوع و شکل های مختلف طراحی و تولید شده اند و می توانید به راحتی آنها را در اتاق خواب فرزندانتان استفاده کنید.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

قیمت سرویس خواب نوزاد و کودک

قیمت سرویس خواب ها دقیقا متناسب با متریال سازنده سرویس خواب و قطعات آن است و هرچه از مواد مرغوب تری در ساخت آن استفاده شده باشد هزینه آن بیشتر می ‌شود و در عوض طول عمر و مدت دوامی که خواهند داشت بالاتر خواهد بود. به طور مثال استفاده از چوب گردو و چوب راش در ساخت سرویس خواب ها باعث طول عمر بیشتر آنها می شود و در عوض قیمت آنها هم بالاتر می باشد.

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

قیمت تخت خواب نوزاد و کودک

خرید انواع سرویس خواب نوزاد و کودک

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید سرویس خواب نوزاد نوجوان و کودک جدید و متنوع با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌ های متنوع در دسته ‌بندی‌ های مختلف تخت و سرویس خواب نوزاد، نوجوان، کودک، نوزاد نوجوان، مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *