در فضای کسب و کار و بیزنس امروز یکی از مهمترین معیارها پرستیژ محیط کسب و کار است.

اکنون دیگر پارتیشن های شیشه ای اداری به یک روند ثابت در طراحی و توسعه بهتر دفاتر کسب و کارها تبدیل شده اند. این مهم  نه تنها در دفاتر تجاری بزرگ و ابر شرکت ها بلکه اکنون پارتیشن های شیشه ای در دفاتر کوچک شرکت های خصوصی نیز می بینیم.

پارتیشن شیشه ای

حال بررسی می کنیم که مزایای اصلی پارتیشن بندی شیشه چیست؟

اول، مهمترین و بارزترین مزیت پارتیشن های شیشه ای، ظاهر بصری مناسب و بی نظیر آنها است. هیچ طرحی دیگر که عملکرد مشابهی را انجام دهد، نمی تواند چنین ظاهری شفافی را ارائه دهد. پارتیشن های شیشه ای نه تنها مساحت فضا و سهم مالکیت هر کس از محیط را تنظیم می کنند، بلکه به معنای واقعی کلمه فضای اداری را تزئین کرده، به نور و حس شفافیت محیط نیز می افزایند.

دوم، یکی دیگر از دلایل محبوبیت پارتیشن های شیشه ای ایجاد محیطی است که می آفرینند. شیشه بر خلاف دیگر متریال ها از قبیل سنگ، آهن و چوب  باعث ایجاد فضایی پر از نور می شود.

نور خورشید به راحتی در محیط کار پخش می شود. قطعا کار در فضا و هوایی بازتر و نورانی تر بسیار لذت بخش تر و آسان تراز سایر محیط هاست.

 

سوم، شیشه سکوریت بسیار با محیط زیست سازگار است. نه رنگی پس می دهد نه بوی نامطبوعی دارد و نه حساسیت و آلرژی ایجاد می کند. در زمانه کنونی ارزش محصولات دوستدار محیط زیست دو چندان است.

پارتیشن شیشه ای

چهارم، شاید کسب و کار شما دچار تغییراتی شود و چارت اداری شما کلا جابجا شود. بلطبع چیدمان کارکنان شما نیز متفاوت می شود.

اما چگونه با هزینه کم تغییرات را ایجاد کنیم؟ پارتیشن شیشه ای به راحتی قابلیت تغییرات و جابه جایی را دارد و می تواند بنابر نقشه جدید شما تغییر یابد. ضمن آنکه زمان بر بودن آن بسیار کم است و در مدت کوتاهی انجام  می شود.

 

پنجم، شاید مهمترین مزیت پارتیشنهای شیشه ای اداری دوام و ایمنی کامل آنهاست. چنین ساختارهای که استحکام و زیبایی را با هم داشته باشد فقط از شیشه های که از سکوریت ساخته شده اند ممکن است. شکستن شیشه سکوریت بصورت تصادفی بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. بنابرین دوام آن همیشگی خواهد بود.

 

ششم، پارتیشن های شیشه ای موجود در دفتر باعث افزایش کارایی و بهره وری در بین کارمندان می شوند. مدیران بر عملکرد کارمندان نظارت بهتری دارند به خصوص در کسب و کارهایی که با متعاملین در تماس بیشتری هستند.

کارمندان ارتباط گیری بهتری با یکدیگر داشته و در نتیجه کار گروهی مناسب تری شکل می گیرد.

پارتیشن شیشه ای

هفتم، شما با استفاده از پارتیشن شیشه ای از سایر رقبایتان در محیط کاری متمایز خواهید شد. در واقع مراجعان و مشتریان با مواجه محیطی متفاوت از  شما روبرو می شوند.

هشتم، کاهش مصرف انرژی یکی از مهم ترین دستاوردهای پارتیشن شیشه ای اداری است.

نور بی هیچ مانعی می تواند به تمام شرکت تابیده و مصرف برق شما را بکاهد. نیمه بودن شیشه ها جریان آزاد هوا را ایجاد کرده و شما می توانید با هر وسیله گرمایشی و سرمایشی محیط های بیشتری را سرد و گرم بسازید.

نهم، شیشه پارتیشنی یکی از مهم ترین عایق های صدا در محیط کار است. کاهش موضعی صدا و ایجاد عایق صوتی  بدون کاهش نور بسیار در محیط اداری کاربرد دارد.

امکان برگزاری جلسات بدون قابلیت شنود توسط دیگران، گفتگوی امن تلفنی و آرامش کامل محل کار از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن شیشه است.

پارتیشن شیشه ای

دهم، انعطاف در طراحی محیط به شما امکان هر گونه طراحی با هر نوع مساحت را می دهد. در واقع شیشه سکوریت اداری باعث می شود تا با هر مساحت موجود شما بتوانید آن را اجرا کنید. همین طور برای سرویس بهداشتی خود می توانید از پارتیشن شیشه حمام طرحی نو اجرا نمائید و برای جداسازی از شیشه سکوریت استفاده نمائید.

یازدهم، هزینه کم ارمغان بعدی پارتیشن شیشه ای است. شما با هر متریال عرف دیگری نظیر سنگ ،چوب یا آهن خواستار جداسازی و تفکیک محیط کار باشید هزینه های بسیاری را متحمل می شوید. اما با استفاده از شیشه سکوریت نه تنها هزینه های جانبی شما کاهش می یابد بلکه عمر و دوام آن ازهزینه های استهلاک می کاهد.

پارتیشن شیشه ای

دوازدهم، امروزه اکثر دفاتر کسب و کار به صورت استیجاری بوده و می بایست از بعد از مدتی به صاحب آن تحویل داده شود. برای همین پارتیشن شیشه ای نه تنها به محیط صدمه ای نمی زند بلکه با هر بار تغییر دفتر می توانند پارتیشن ها را جابه جا کرده و در دفتر جدید نصب کنند.

سیزدهم، تغییر سریع محیط. فرض کنید در شرکت خود جلسه ای با شرکت همه کارکنان دارید. فضا کوچک است و سالن جلسات جواب نمی دهد. اگر پارتیشن شما قابلیت جابه جایی داشته باشد با تغییر دیوارها بر مساحت سالن افزوده و پس از جلسه به جای خود بر می گردانید.

چهاردهم، قابلیت برندینگ- لوگوی هر شرکت به نوعی پرچم شرکت محسوب می شود. شما می توانید طرح لوگو و یا طرح های گرافیکی از خدمات و محصولات خود را به صورت سندبلاست بر روی پارتیشن از شیشه بالکن اجرا کنید تا هم علاوه بر پوشش بعضی بخش های دفتر به نوعی بر تبلیغات محیطی خود بیافزایید.

نصب پارتیشین شیشه ای اداری نه تنها گام رو به جلو برای کسب و کار شماست. بلکه به دلیل مزایای فراوان آن می تواند بسیاری از هزینه های کاری شما شامل اجاره یا خرید فضا، هزینه های انرژی، تغییرات و جابه جایی را بکاهد و علاوه بر این ها نقش به سزایی در افزایش بهره وری کارکنان ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *