انتخاب هدیه مناسب  و سورپرایز عزیزان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است بر همین اساس در این مطلب قصد داریم شما را با جدید ترین ایده های کادو ازجمله چاپ طرح دلخواه روی تیشرت،چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ ماگ حرارتی آشنا کنیم.

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

چاپ تصویر روی تیشرت

چاپ تی شرت اغلب به صورت سابلیمیشن انجام می شود . انواع چاپ روی تیشرت معمولا با اهداف مختلفی انجام می شود ولی یکی از منتخب ترین هدف چاپ طرح تبلیغاتی می باشد. همانطور که می دانید کالاهای تبلیغاتی سهم مهمی در معرفی کسب کار ها را دارند و اینکه تبلیغات به چه صورت انجام شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . نکته مهم اینکه یکی از دغدغه های افراد هزینه بالای تبلیغات است و ما در این مطلب شما را با یکی از بهترین گزینه ها برای انجام تبلیغات با قیمت بسیار مناسب آشنا می کنیم .

چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ تصویر روی تیشرت

حتما شما اسم تی شرت با طرح سفارشی را شنیده اید و بطور خلاصه می توان گفت که این تیشرت ها گزینه بسیار خوبی برای معرفی کسب و کارهای مختلف هستند. امروز چاپ تیشرت عکسچاپ تبلیغاتی بشدت مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن علاوه بر زیبایی پوشش ، در معرفی کسب و کار ها تاثیر بسزایی دارد.چاپ تیشرت تبلیغاتی به دو صورت انجام می گیرد یا برای هدیه تبلیغاتی از آن استفاده می شود یا بعنوان لباس کار از آن بهره برده می شود. اگر به دنبال یک گزینه تبلیغاتی در جهت تغییر در کسب و کار خود هستید ما به شما   تیشرت  تبلیغاتی را معرفی می کنیم و شما میتوانید با قیمت  مقرون به صرفه ای در تیراژهای بالا تیشرت تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

ویژگی های لیوان حرارتی :

  • قابلیت درج تصویر دلخواه روی آن
  •  زیبا و جذاب
  •  دارای کارایی مناسب
  •  دوام و ماندگاری بالا
  •  قیمت مناسب

چاپ ماگ حرارتی با طرح دلخواه

چاپ تصویر روی لیوان

یکی از بهترین کاربرد چاپ ماگ حرارتی  مانند تی شرت جهت سورپرایز عزیزان در مناسبت های مختلف می باشد.شما نیز می توانید چند روز قبل از هر مناسبت با مراجعه به سایت عکسچاپ طرح  مناسبتی خود یا هر طرح دیگر با کیفیت بالا بر روی لیوان جادویی چاپ نمایید.از دلایلی که امروزه بیشتر لیوان جادویی را برای هدیه مناسبتی انتخاب می کنند می توان به ماندگاری بالای این کالا اشاره کرد و در هر جا این لیوان مورد استفاده قرار گیرد تداعی کننده خاطرات می شود.

چاپ بر روی لیوان حرارتی بصورت حرارتی انجام می شود و تصویر دلخواه مشتریان بصورت دیجیتال بر روی بدنه حتی دسته این لیوان با کیفیت بسیار بالایی چاپ می شود. سطح روی لیوان حرارتی با جوهر حساس به دما پوشیده شده و زمانی که بدنه لیوان با حرارت در تماس است طرح روی آن نمایان می شود اما زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح روی آن پنهان است. نکته قابل توجه اینکه طرحی که بر روی این کالا چاپ می شود بسیار ماندگاری بالایی دارد اما جهت حفظ این ماندگاری  و زیبایی کالا بهتر است از آن مراقبت شود بطور مثال هرگز نباید برای شستشو از اجسامی مانند سیم ظرفشویی یا محلول های قوی شوینده استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *