اگر به دنبال سورپرایز عزیزان خود هستید پیشنهاد می کنیم که از جدید ترین ایده های کادو ازجمله چاپ طرح دلخواه روی تیشرت،چاپ تیشرت عکسچاپ و چاپ لیوان حرارتی دیدن نمایید و در این مطلب قصد داریم شما را با کادوهای سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

چاپ روی تیشرت بصورت سابلیمیشن انجام می شود و از ویژگی های این چاپ می توان به : کیفیت بسیار بالا، دوام و ماندگاری و قیمت مناسب اشاره کرد. چاپ سابلیمیشن روی تیشرت با اهداف مختلفی انجام می شود و یکی از موارد مهم آن استفاده از این کالا برای کادو می باشد. از تیشرت با طرح دلخواه می توان در هر مناسبت استفاده کرد و کافی است که طرح  شما ابتدا مدل و سایز تیشرت را انتخاب کنید و سپس با مراجعه به سایت عکسچاپ کار درج طرح را به کارشناسان این شرکت بسپارید.

نکته قابل توجه اینکه کار درج طرح به چاپ سابلیمیشن روی تیشرت محدود نمی شود بلکه می توان بر روی موارد دیگر ازجمله: لیوان، ماگ ،کاور گوشی،بشقاب ،و… طرح دلخواه مشتریان را چاپ کرد. لازم به ذکر است این موارد علاوه بر اینکه از کارایی خوبی برخوردارند  می توان از آن ها در جهت تزیین دکور محل کار یا… نیز استفاده کرد.

چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

تیشرت در مدل های بسیاری برای چاپ وجود دارد اما ما در این مطلب شما را با گزینه بسیار ویژه ای یعنی تیشرت اسپان آشنا می کنیم .این تیشرت دارای ساختار با دوامی متشکل از پنبه و پلی استر است و در بین همه رده های سنی مخصوصا ورزشکاران طرفداران زیادی دارد امروزه چاپ تیشرت سفید اسپان بصورت سفارشی  با کیفیت و ظرافت بسیار بالایی انجام می شود و شما می توانید با استفاده از سلیقه خود از عکس های باکیفیت خود مانند عکس هایی که در آتلیه یا با تلفن همراه  گرفته اید  برای چاپ کردن بکار ببرید.

شما می توانید از این گزینه به عنوان یک هدیه لوکس و مورد پسند در جهت سورپرایز کردن عزیزان خود استفاده می شود و دلیل آن کارایی بسیار خوب و کیفیت چاپ فوق العاده عالی می باشد . از طرح های منتخبی که امروزه از سوی مشتریان برای چاپ تیشرت عکسچاپ انتخاب می شوند می توان به :

  • چاپ طرح های تبلیغاتی
  •  چاپ تصاویر حقیقی و فانتزی
  •  چاپ تصاویری مناسبتی مانند روز پرستار
  •  چاپ تصاویر مراسم و جشن های مختلف
  •  و…اشاره کرد.

چاپ لیوان حرارتی

چاپ طرح دلخواه روی لیوان

چاپ لیوان حرارتی با طرح دلخواه  مانند تیشرت یکی از موارد مهم و مورد توجه اغلب مشتریان است. شما در ابتدا باید مشخص کنید که لیوان حرارتی انتخابی چه سایزی داشته باشد و معمولا این ماگ ها در سایز های کوچک ، متوسط ، بزرگ تولید می شوند. قدم بعدی انتخاب جنس ماگ حرارتی است و این کالا از جنس استیل یا سرامیک ساخته می شود و البته برای چاپ عکس بر روی آن بیشتر جنس سرامیکی آن مورد استفاده قرار میگیرد. پس از انتخاب جنس و سایز لیوان نوبت به انتخاب تصویر برای چاپ روی بدنه و دسته آن است و این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید صفر تا صد کار چاپ بر روی لیوان ، بشقاب، تیشرت، ماگ و… را به شرکت عکسچاپ بسپارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *