انتخاب کادو مناسب و مورد پسند برای سورپرایز عزیزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بطور کلی به دنبال هر آنچه درباره خرید تیشرت با طرح دلخواه، چاپ تیشرت عکسچاپ در مدل های مختلف و چاپ عکس روی ماگ حرارتی هستید در این مطلب وجود دارد.

خرید تیشرت با طرح دلخواه و کودکانه

چاپ روی تیشرت

تیشرت کودکانه  یکی از زیباترین طرح های تیشرت است که دارای طرح های بسیار جذاب و متنوعی برای کودکان می باشد . این تیشرت ها را می توان به دو حالت انتخاب کرد ،حالت اول طرح های آماده در بازار هستند که شما با مراجعه به بوتیک های لباس مدل مورد نظر خود را انتخاب می کنید. حالت دوم خرید تیشرت با طرح دلخواه است و شما در این مورد علاوه بر جنس و سایز تیشرت طرح  روی آن را نیز انتخاب می کنید. اینکه کدام گزینه بهتر است بستگی به سلیقه شما دارد ولی بطور معمول  تیشرت های سفارشی زیبایی و جذابیت بالایی دارند.

چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ روی تیشرت

از چاپ تیشرت عکسچاپ می توان در هر مناسبت استفاده کرد و کافی است که طرح  شما ابتدا مدل و سایز تیشرت را انتخاب کنید و سپس با مراجعه به سایت عکسچاپ کار درج طرح را به کارشناسان این شرکت بسپارید. نکته قابل توجه اینکه کار درج طرح به چاپ سابلیمیشن روی تیشرت محدود نمی شود بلکه می توان بر روی موارد دیگر ازجمله: لیوان در جنس های چینی، سفالی ، سرامیکی، ماگ ، بشقاب در جنس های ملامین، چینی، سفالی و… و… طرح دلخواه مشتریان را چاپ کرد.در سفارش تیشرت با طرح دلخواه مشتری پس از انتخاب تیشرت از نظر جنس و سایز، تصویری دلخواه خود را جهت چاپ بر روی آن انتخاب می کند. موردی که باعث شده اغلب تیشرت با طرح دلخواه را انتخاب کنند این است که می توانند متناسب با علاقه خود از تصاویر ورزشی، تبلیغاتی، افراد مشهور، و… برای چاپ استفاده کنند.

چاپ عکس روی ماگ حرارتی

چاپ روی ماگ حرارتی

چاپ  عکس روی ماگ حرارتی مانند خرید تیشرت با طرح دلخواه  بسیار متنوع  انجام می شود و یکی از  موارد منتخب ، چاپ طرح مناسبتی است. چاپ طرح مناسبتی به این معنا است که شما می توانید متناسب با مناسبتی که پیش رو دارید طرح دلخواه خود را بر روی بدنه ماگ چاپ نمایید .یکی از دلایلی که باعث شده است ما لیوان حرارتی را به عنوان کادو سورپرایز کننده معرفی کنیم ماندگاری بالای آن می باشد. هرچه از عمر این کالا می گذرد ارزش و زیبایی آن دوچندان می شود و بعد ها به یک گزینه که تداعی کننده خاطرات است مبدل می شود. امروز به سبب زیبایی و جذابیت لیوان حرارتی بیشتر در محل کار یا دکور منزل از آن به عنوان یک کادوی تزیینی استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *