قبل از انتخاب و خرید کادو پیشنهاد می کنیم که از جذاب ترین موارد کادو ازجمله چاپ روی تیشرت دخترانه،چاپ تیشرت عکسچاپ و لیوان حرارتی سفارشی دیدن نمایید و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های کادو آشنا کنیم.

چاپ روی تیشرت دخترانه

چاپ روی تیشرت

طرح روی تیشرت دخترانه یکی از طرح های منتخب و پرطرفدار است و معمولا برای چاپ از تیشرت های :لانگ،جودون ، اسپان ، ملانژ، و… استفاده های زیادی می شود. طرح روی تیشرت یکی از مشخصه های بسیار مهم تیشرت بشمار می رود که در انتخاب آن تاثیر بسزایی دارد. برای اینکه طرح روی تیشرت دخترانه کاملا  مورد پسند باشد ما پیشنهاد می کنیم که سایز و مدل و عکس چاپی روی تیشرت را بطور سفارشی انتخاب کنید.

سفارش تیشرت دخترانه

برای چاپ روی تیشرت دخترانه شما ابتدا می توانید از میان مدل های تیشرت ، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که تیشرت انتخابی متناسب با سایز شما باشد. مورد بعد انتخاب تصویر برای چاپ روی تیشرت است و شما طرح یا عکسی که می خواهید بر روی تیشرت چاپ شود را متناسب با سلیقه و ذوق هنری خود انتخاب می کند. قدم آخر انتخاب یک مرکز برای چاپ می باشد که ما یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ یعنی شرکت عکسچاپ را به شما معرفی میکنیم.

چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ روی تیشرت

چاپ تیشرت عکسچاپ به صورت سابلیمیشن انجام می شود . انواع چاپ روی تیشرت معمولا با اهداف مختلفی انجام می شود ولی یکی از منتخب ترین هدف چاپ طرح کادویی  می باشد. شما می توانید از تیشرت با طرح دلخواه برای سورپرایز عزیزان خود استفاده کنید برای این کار کافی است مدل دلخواه خود را برای درج عکس انتخاب نمایید. تیشرت ها امروزه در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شوند و هر کدام از آن ها دارای طرفداران خاص خود می باشد.

لیوان حرارتی سفارشی

چاپ روی تیشرت

معمولا  برای انتخاب کادو ایده های زیادی وجود دارد ولی ایده های که جدید و سورپرایز کننده هستند تعداد فراوانی ندارند. از بهترین ایده های سورپرایز کننده می توان لیوان حرارتی سفارشی اشاره کرد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید طرح دلخواه خود را با استفاده از چاپ سابلیمیشن یا چاپ تصعیدی بر روی این موارد چاپ کنید.لیوان حرارتی علاوه بر اینکه  یک کادو بسیار جذاب است می تواند یک کالای تزیینی برای دکور محل کار یا منزل نیز باشد. از این کالا معمولا جهت زیبایی دکور نشیمن یا محل کار استفاده می شود و علاوه بر این زیبایی می توان از کارایی آن نیز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *