امروزه میز تلویزیون یکی از لوازم مهم دکوراسیون داخلی محسوب شده و بر هارمونی منزل تاثیر بسزایی دارد. یک تلویزیون شیک و جدید، به یک میز تلویزیون جدید و مدرن هم نیاز دارد. بنابراین با همراهی این مطلب می توانید بهترین انتخاب در خرید میز تلویزیون جدید و مدرن را با مشاهده جدیدترین مدل ها و قیمت ها داشته باشید.

معرفی مرکز خرید میز تلویزیون جدید و مدرن

افرادی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند، قطعا به این موضوع واقف هستند که در میان انواع دکوراتیوها میز تلویزیون جدید و مدرن یکی از اکسسوری ها و تجهیزات مهم در ساختار و ترکیب چیدمان فضای داخلی می باشد. جنس و کیفیت این محصول نیز باید طوری باشد که با دیزاین و نوع چیدمان هارمونی مناسب برقرار کند.

شایان ذکر است امروزه میز تلویزیون از لوازم مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود و بر چیدمان منزل تاثیر زیادی دارد. به این ترتیب بر اساس طراحی دکوراسیون منزل به انتخاب طرح و مدل تلویزیون دلخواه خود اقدام کنید. یک تلویزیون جدید و مدرن به یک میز تلویزیون جدید و مدرن نیاز دارد تا هارمونی مناسبی ایجاد شود. این نوع میز تلویزیون در زیبایی منزل نقش بسزایی داشته و به جرات می توان گفت یکی از مهمترین لوازم برای تمام منازل محسوب می شود.

از آنجا که میز تلویزیون از لوازم کاربردی و پر مخاطب می باشد شرکت های تولیدی فعال در این زمینه همواره انواع مختلفی از این محصول را در جنس و طرح های جدید و مدرن ارائه می دهند. یکی از این تولید کنندگان خوش نام و پر آوازه ؛ برند آریامون می باشد که با سابقه خوب در زمینه ساخت لوازم دکوراتیو؛ میز تلویزیون های جدید و مدرن را با تنوع فراوان طرح و مدل ؛ در اختیار شما قرار می دهد تا بر حسب نیاز و سلیقه خود میز تلویزیون را با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

به این ترتیب می توانید با مراجعه به آدرس https://ariamon.com/ همزمان از محصولات متنوع و جذاب این مجموعه بازدید نموده در میان انواع مدل ها و قیمت های مناسب به خرید میز تلویزیون مدنظر اقدام کنید. از ویژگی های متعدد برند آریامون می توان موارد زیر را نام برد.

  • تولیدکننده مستقیم می باشد.
  • ساخت میز تلویزیون های ژورنالی خاص و ترکیه ای
  • تنوع تولید بیش از ۵۰ مدل میز تلویزیون جدید و مدرن.
  • امکان تغییر ابعاد، رنگ و نوع جنس روکش چوب در ساخت میز تلویزیون ها (چوب گر    دو آمریکایی و بلوط).
  • دارای نمایشگاه میز تلویزیون برای بازدید حضوری.

انواع میز تلویزیون

همانطور که اشاره شد امروزه میز تلویزیون یکی از المان های اساسی دکوراسیون منازل به شمار می رود. برند شناخته شده آریامون نیز در این راستا به تولید انواع میز تلویزیون های جدید و مدرن در سبک های متنوعی از جمله ژورنالی، ام دی اف، چوبی، منحنی ، سنگی و … اقدام کرده است. در ادامه این نوع میز تلویزیون ها بیشتر شرح داده می شود.

میز تلویزیون مدرن

در صورتی که دکوراسیون منزل شما با لوازم مدرن و جدید همراه شده است. همچنین تلویزیون شما سبک مدرن دارد بهتر است آن را با میز تلویزیون مدرن ست نمایید. میز تلویزیون مدرن در متریال های مختلف چوبی، ام دی اف، سنگی و … ارائه می شود. بنابراین با توجه به سبک چیدمان منزل خود به خرید میز تلویزیون مدرن اقدام نمایید. در ضمن باید به فضای قرار گیری میز تلویزیون نیز دقت داشته باشید. به طور مثال در خانه های ویلایی که فضای بزرگتری دارند اتاق نشیمن این نوع منازل برای میز تلویزیون های مدرن بزرگتر مناسب می باشد. در این سبک منازل برای انتخاب انواع میز تلویزیون مدرن محدودیتی وجود ندارد و به اصطلاح با دست بازتری می توان انتخاب انجام داد.

در حالی که در منازل کوچک یا آپارتمانی باید میز تلویزیون های با ابعاد کوچکتری را انتخاب کرد. ناگفته نماند در انتخاب میز تلویزیون مدرن دقت به رنگ آن نیز حائز اهمیت است چرا که  مدل های مدرن این لوازم در رنگ های روشن به ویژه سفید تولید می شوند و انواع کلاسیک عمدتا طرح چوب دارند. همچنین میز تلویزیون های مدرن در مدل های فانتزی، دیواری، کنسولی، و … در بازار موجود می باشند.

برای مشاهده انواع مدل های میز تلویزیون مدرن از برند آریامون به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید. مجموعه آریامون با احترام به سلیقه مشتری ، مدل ها و طرح های متنوعی از میز تلویزیون مدرن را در اختیار شما قرار می دهد تا مطابق با سبک چیدمان منزل و سلیقه دلخواه خود میز تلویزیون با کیفیت و مرغوبی را خریداری نمایید.

میز تلویزیون جدید

میز تلویزیون جدید با امکانات به روز و جدیدی همراه شده است تا کاربرد بیشتری داشته باشد. در جدیدترین مدل میز تلویزیون علاوه بر مکانی جهت حضور تلویزیون و لوازم صوتی، قفسه هایی برای حضور کتاب یا لپ تاپ نیز تعبیه شده است. به این ترتیب از یک فضا چندین کاربری صورت می گیرد که برای خانه های کوچک و کم جا فوق العاده مناسب خواهد بود.

همچنین می توانید با قرار دادن گلدان یا دکوری به رنگ سبز روی این نوع میز تلویزیون ها ؛ طراوت و زیبایی محیط را دو چندان نمایید. میز تلویزیون جدید  از چند نظر همانند متریال یا جنس، رنگ و اندازه مورد بررسی و انتخاب قرار می گیرند. معمولا متریال استفاده شده در آن ها چوب است ولی ممکن است از جنس های دیگر نظیر فلز و شیشه هم موجود باشند.

در برخی از انواع میز تلویزیون های جدید، خانه های بالای کشوها دسترسی به لوازم پخش و سایز لوازم را راحتتر می کنند. بخش های دکوری و غیر دکوری نیز به تناسب تقریبا ۵۰ درصد در نظر گرفته شده که این تناسب میز تلویزیون جدید را بسیار بی نقص نموده است. در برخی دیگر از انواع میز تلویزیون جدید طرح های ساده ولی شیک در نظر گرفته شده است. به طوری که همراهی قفسه روی دیوار و لوازم موجود می تواند از سادگی آن جلوگیری نماید.

همچنین بیشتر این نوع میز تلویزیون ها جادار در نظر گرفته می شوند تا استفاده کننده آزادی عمل بیشتری داشته باشد. علاوه بر زیبایی میز تلویزیون ، وسایلی که پیرامون آن قرار می گیرد هم بر زیبایی آن تاثیر زیادی خواهد داشت. می توانید با استفاده از گل هایی در اطراف میز تلویزیون ، نمایی جذاب را ایجاد کنید. همچنین در کنار لوازم چوبی برای زنده تر شدن چیدمان استفاده از گل های طبیعی بسیار کمک کننده خواهد بود. پیشنهاد می شود با مراجعه به فروشگاه آریامون انواع متنوعی از میز تلویزیون های جدید برند آریامون را مشاهده و مطابق با سلیقه و چیدمان منزل بهترین انتخاب را انجام دهید.

نکات ضروری در خرید میز تلویزیون جدید و مدرن

در این جا به برخی نکات ضروری در راستای خرید میز تلویزیون جدید و مدرن اشاره می شود.

  • میز تلویزیونی متناسب با ابعاد و سایز تلویزیون خریداری نمایید. از این رو پیش از خرید میز تلویزیون ، طول تلویزیون را به سانتی متر اندازه بگیرید. دقت کنید که میز هم سایز یا کوچکتر از تلویزیون مدنظر نباشد. حالت استاندارد میز تلویزیون به این شکل است که طول میز از هر دو سمت حدودا ۱۰ سانتی متر بزرگتر از طول تلویزیون باشد. با در نظر گرفتن این نکته دکوراتیو منزل را شکیل تر و زیباتر خواهید نمود.
  • بسته به جنس میز تلویزیون قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. جنس های جدید و مدرن بازار معمولا از جنس چوب و ام دی اف می باشند که علاوه بر جلوه بسیار شیک به مرور زمان نیز خسته کنندگی کمتری دارند. قابل ذکر است میز تلویزیون چوبی نسبت به ام دی اف کیفیت بالاتری ارائه می دهد در ضمن دوام بیشتری دارد ولی قیمت آن بسیار بالاست.
  • برای این که میز تلویزیون جدید به دکوراتیو منزل بیاید باید به رنگ محیط قرار گیری آن نیز دقت کنید. به این ترتیب پیش از خرید به این نکته دقت کنید که قرار است میز تلویزیون جدید در کنار کدام لوازم و چه رنگ هایی قرار گیرد. البته اجباری نیست که رنگ ها دقیقا شبیه هم باشد. رنگ های مکمل و هم خانواده انرژی بیشتری به فضا می بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *