یکی از المان های اصلی برای زیبایی دکوراسیون منزل ؛ فرش می باشد. و جذابتر آن است که مطابق با طرح و رنگ سال انتخاب شود. در این مطلب با جدیدترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱ آشنا می شوید.

معرفی جدیدترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱

فرش یکی از المان های اصلی و محبوب برای خانه های ایرانی محسوب می شود. این عنصر تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه دکوراسیون منزل خواهد داشت. در کشور کارخانجات مختلفی به تولید فرش با طرح و رنگ های مختلف مشغول به فعالیت هستند در این میان؛ کارخانه فرش کوروش کاشان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده فرش می باشد که هر ساله کلکسیون متنوعی از فرش های ماشینی را با رنگ بندی و تنوع بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر مایلید تا با فرش جدید ۱۴۰۱ این شرکت آشنا شوید با ادامه مطلب همراه ما باشید.

       

فرش های ماشینی

تمام فرش های ماشینی با طرح و نقش های زیبا و دلپذیر طراحی شده اند تا برای هر دکوراسیونی جلوه ای جذاب را به ارمغان آورند. فرش هایی که باب سلیقه های مختلف هستند و هر سلیقه ای را به خود مجذوب می کنند. هر ساله شرکت فرش ستاره کوروش کاشان فرش های ماشینی متنوع و جدیدی را به بازار عرضه می کند. برای سال جاری نیز ، تیم حرفه ای طراحی این کارخانه انواع فرش های ماشینی را با بروزترین نقشه ها و رنگ ها ارائه می دهد.

انواع ساعت دیواری

می توانید برای مشاهده جدیدترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱ به سایت این مجموعه به آدرس bfarsh.com مراجعه و کلکسیون بزرگی از انواع فرش های ماشینی جدید این شرکت از ۵۰۰ شانه گرفته تا ۱۲۰۰ شانه را مشاهده و مطابق سلیقه خود دست به انتخاب بزنید.

خرید فرش برای تزئین دکوراسیون منزل حس خوبی را به همراه دارد به ویژه که مطابق با طرح و رنگ همان سال صورت گیرد. در خرید فرش فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید تا از انتخاب خود احساس رضایت خاطر و اطمینان بیشتری داشته باشید.

مبل و میز

  • رنگ فرش

رنگ های استفاده شده در فرش تاثیر زیادی در ست شدن آن با دکوراسیون منزل دارد. از این رو هنگام خرید فرش به این فاکتور دقت داشته و سعی کنید فرش ماشینی را انتخاب کنید که رنگبندی آن با دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد.

  • کیفیت فرش

نخ های مورد استفاده برای بافت فرش نیز باید از جنس باکیفیت بوده و در برابر حرارت مقاوم باشند تا مدت طولانی تری از فرش بهره بگیرید.

فرش های ماشینی در مجموعه فرش کوروش کاشان با الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند. این الیاف درجه یک دارای ویژگی های بی نظیری می باشد از جمله:

  • نخ آکریلیک بسیار سبک بوده و از این رو به فرش های ماشینی کاشان، فرش دستبافت گونه اطلاق می شود.
  • فرش بافته شده با نخ آکریلیک در برابر حرارت و اجسام داغ تا چند دقیقه مقاومت بالایی دارند.

  • فرش های بافته شده با این الیاف تنوع رنگی زیادی دارند. فرش ۷۰۰ شانه درجه یک اصل با ۸ تا ده رنگ، فرش ۱۰۰۰شانه با ده رنگ، فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه اصل هم با ۸ رنگ بافته می شوند. شایان ذکر است به علت کیفیت بالای این نخ، هنگام شستشو نگرانی از بابت رنگ پریدگی فرش ایجاد نخواهد شد.
  • فرش های اکریلیک هیت ست شده دارای قابلیت برگشت پذیری خوبی هستند. یعنی بعد از پاخوردگی یا قرار گرفتن اشیا روی فرش، الیاف و نخ خاب فرش سریعا به حالت عادی اش باز می گردد.

  • نشان استاندارد

هنگام خرید به نشان استاندارد فرش های ماشینی نیز دقت داشته باشید. همه فرش های بافته شده در کارخانه فرش کاشان دارای گواهینامه استاندارد اروپا ایزو ۱۰۰۰۲، ایزو ۹۰۰۰۱ و CE می باشند. در ضمن دارای نشان استاندارد ملی هم می باشند.

  • قیمت مناسب مدل فرش جدید

به همراه تنوع بالای محصولات باید قیمت مناسبی نیز داشته باشند که در مجموعه فرش کوروش کاشان شاهد این مورد نیز خواهید بود. قابل ذکر است قیمت هر مدل فرش ماشینی جدید بر اساس شانه و این که اندازه آن ۶/۹/۱۲ متری باشد ، تعیین می شود. قیمت فرش ۱۲ متری  بیشترین قیمت را در میان متراژ های فرش دارد .

فرش ۱۲متری در میان متراژ های فرش ماشینی از همه متراژ ها پرفروش تر و پرطرفدار تر هست

 

در مجموع باید گفت در گروه فرش کوروش کاشان در کنار تنوع زیاد فرش های ماشینی ، علاوه بر قیمت مناسب شما می توانید به راحتی و با مراجعه به وب سایت این شرکت یک خرید ساده و بدون واسطه را انجام دهید.

مدل های فرش ماشینی جدید

فرش های ماشینی جدید سال ۱۴۰۱ تنوع بالایی دارند و شامل یک طرح و نقشه نیستند. در سال جاری برای فرش های ماشینی بیش از چندین طرح و نقشه در نظر گرفته شده تا انواع سلیقه ها را به خود جلب نماید و همه با هر سلیقه ای از این مجموعه خرید داشته باشند.

شایان ذکر است بیشتر فروشنده ها در فروشگاه های فرش، جدیدترین مدل فرش را یک مدل و طرح معرفی می نمایند در حالی که فرش طرح جدید توسط گروه های طراحی مختلف طراحی شده و هر یک جداگانه طرح خود را ارائه می دهند. از این رو جدیدترین مدل فرش ماشینی برای هر شرکتی طرح متفاوتی داشته و در برخی شرکت ها چندین طرح به عنوان جدیدترین مدل فرش معرفی می شوند.

 

جدیدترین طرح فرش سال ۱۴۰۱

جدیدترین فرش های ماشینی سال ۱۴۰۱ فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته می باشند که جزو زیباترین فرش های ماشینی کاشان هستند. این فرش ها دارای بافت و نقشه ظریفی بوده که به فرش دستبافت گونه شهرت دارند. لطافت فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی به همراه برجستگی طرح و نقش آن، زیبایی چشم نوازی به فضای منزل می بخشد. قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ در میان فرش های ماشینی بیشترین قیمت و ریزبافت ترین فرش میباشد.

ضخامت کم و ظرافت بالای این قسم فرش ها سبب شده تا گزینه جذابی برای منازل لوکس و مجلل بوده و از این فرش برای تزئین و جلوه بیشتر در دکوراسیون کمک گرفته شود. فرش های ۱۵۰۰ شانه از لحاظ طرح و نقش متنوع می باشند که همچون فرش های طرح افشان، فرش برجسته طرح اصفهان و … با جدیدترین دستگاه های بافت فرش تولید می گردند.

از جدیدترین فرش های ماشینی سال جاری در این مجموعه فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه اصل می باشند که نسبت به فرش ۱۵۰۰ شانه قیمت کمتری دارند. در صورتی که می خواهید فرشی مجلل با قیمت مناسب تر و مقاوم تر در برابر رفت و آمد خریداری کنید، فرش های ۱۲۰۰ شانه جدید گزینه مناسبی خواهند بود. قیمت این دسته از فرش ها حدودا ۲۰ درصد کمتر از فرش های ۱۵۰۰ شانه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *