این روزها بحث مقایسه خودروهای مختلف ( مثلا ۲۰۶ و لندرکروز!) حسابی داغ شده است. اما حالا پای مدل مدرن و هوشمند آینه قدی هم که اخیرا به تولید رسیده ، به این مقایسه باز شده! شاید از برخی جهات معقول‌تر هم باشد! به نقل از تولیدی آینه قدی ayneha.com ، از قدیم و حتی از چند هزار سال پیش آینه وسیله‌ای متفاوت و مهم با اندکی چاشنی فسلفی برای انسان‌ها به شمار می‌رفته است. کشف و ساخت آینه قدی برای بشر آن زمان شگفت آور بود. البته آن آینه‌ها در مقیاس امروزی تحفه‌ای نبوند اما برای مردم آن زمان لاکچری محسوب می‌شدند. اگر از آینه قدی فقط انتظار دارید تا به شما کمک کند ظاهرتان را برانداز کنید سخت در اشتباه هستید! امروز دیگر شاهد تولید آینه‌های قدی با آپشن‌های ریز و درشت هستیم و خرید آینه قدی هوشمند هم رسما رونق گرفته است. انتظارات حسابی بالا رفته!

آینه قدی کارگاه آینه ها ayneha

شاید کشور ما در تولید آینه قدی نسبتا به موفقیت بیشتری دست پیدا کرده! در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به جدیدترین و طرح‌های آینه قدی که برای عاشقان تکنولوژی و طرفداران دکوراسیون مدرن می‌توانند جالب باشند. بعضی از این مدل‌ها عالی هستند و گران ، اما مدل‌هایی هم هستند اقتصادی همراه با آپشن‌های هوشمند که در همین کشور خودمان به تولید می‌رسند. کارایی لازم را دارند؟ در ادامه همراه ما باشید.

به این دلایل از آینه قدی نگذر

در واقع اگر دقیق نگاه کنیم آینه قدی وسیله حیاتی است. به گزارش تولیدی آینه قدی ayneha ، یک آینه جذاب همان چیزی است که هر طراح دکوراسیون به دنبال آن می‌گردد! در واقع اگر از آینه قدی بهره نبریم یک سری خصوصیات مهم دکوراسیون داخلی را دست می‌دهیم که هیچ وسیله دیگری نمی‌تواند جبران کند. مانند : ۱- باشکوه شدن محیط ۲- تشکیل تصویر وسایل تزیینی که باعث بهتر دیده شدن آن‌ها می‌شود. ۳- دلباز شدن و بلند دیده شدن سقف و … . بدون این مشخصات دکوراسیون عملا نابود می‌شود. علاوه کنیم که آینه قدی از نظر روانشناسان به بالا رفتن اعتماد به نفس کمک می‌کند. انرژی درمانی هم نظر مثبتی به آینه قدی دارد!

آینه قدی کارگاه آینه ها ayneha

آیا ارزش دارد که صد میلیون تومان برای آینه قدی هزینه کنیم!

البته همه آینه‌های قدی مدرن هم در این بازه قیمتی نیستند. جالب است بدانید که اختلاف قیمت آینه می‌تواند ۵۰ برابر باشد! یعنی مدل‌های اقتصادی باکیفیت هم موجود هستند. قیمت بالاتر این مدل‌های آینه قدی به استفاده از متریال‌های لاکچری و آپشن‌های مدرن بازمی‌گردد. در سال‌های گذشته مخصوصا آینه‌های قدی نور دار که دورشان نورپردازی دارند محبوب شده‌اند.

آپشن‌های ویژه برای آینه قدی

به نقل از کارگاه ayneha ، آینه‌های قدی نسبت به سفارش می‌توانند به آپشن‌های مختلفی تجهیز شوند. مانند:

حسگر تاچ : مانند گوشی‌های تلفن همراه در آینه‌های قدی هم سنسور تاچ تعبیه می‌شود که با کمک آن می‌توانید نورپردازی اجرا شده در آینه را به دلخواه تنظیم کنید! با بک بار لمس دکمه تاچ حرارتی چراغ‌های دور آینه روشن می‌شوند.

آینه قدی کارگاه آینه ها ayneha

حسگر تشخیص حرکت از نوع اپتیکی : در این طرح از آینه قدی صرفا با اشاره دست می‌توانید نورپردازی اطراف آینه را به حالت دلخواه تنظیم کنید. یعنی این مدل آینه قدی کاملا تحت فرمان شما است. اشاره‌ای کنید تا نور اطراف آینه فعال شود. اشاره بعدی شما رنگ نور را تغییر می‌دهد و در نهایت می‌توانید به همین شیوه نور آینه را خاموش کنید. در ۲۰۶ چنین آپشنی دیده می‌شود؟

اسپیکر بلوتوثی مناسب سیستم بازها: شما می‌توانید سفارش دهید که روی آینه قدی اسپیکر هم تعبیه شود. در این صورت وقتی مقابل آینه از مشاهده جذابیت خود لذت می‌برید ، آینه هم موزیک مورد پسندتان را پخش می‌کند.

حذف بخار از روی صفحه آینه : تصور کنید داخل حمام هستید و البته مشغول خواندن! نیاز می‌شود که نگاهی هم به جمال زیبایتان بی‌اندازید یا اصلاحی کنید! اما آینه حمام ( که می‌تواند قدی هم باشد ) بخار آلود است. نگران نباشید! اگر آینه ضدبخار بخرید در کسری از ثانیه آینه پاک می‌شود!

قاب لاکچری برای آینه قدی

آینه قدی اگر به یک قاب لاکچری مزین شود ، هم به قیمت آن اضافه می‌شود و هم لول ظاهر! به عنوان نمونه یک آینه قدی با قاب استیل هر محیطی را خاص می‌کند. البته خوشبختانه بین موارد اقتصادی هم گزینه‌های مناسبی می‌توان پیدا کرد. مانند آینه قدی فلزی یا آینه قدی با قاب های‌گلاسی ayneha که کیفیت لازم را دارند و جذاب هستند اما از نظر قیمتی هم عالی هستند.

آینه قدی کارگاه آینه ها ayneha

آینه قدی حرفه‌ای

در گذشته آینه‌های قدی به شکل حرفه‌ای به تولید نمی‌رسیدند. اما امروزه برای هر محیطی مدلی مخصوص به همان محیط تولید می‌شود ، مانند آینه قدی مخصوص برای آرایشگاه. این مدل‌ها چه تفاوتی دارند؟ مثلا برای آینه قدی آرایشگاه سیستم نورپردازی اجرا می‌شود تا هم ظاهر بهتری پیدا کند و هم کارایی بیشتر. در کنار این در آرایشگاه از مدل‌های دو طرفه آینه هم بهره می‌برند. آپشن بعدی که برای آینه قدی آرایشگاه ayneha استفاده می‌شود لوگوی نور دار است. به این صورت که لوگو به صورت نورپردازی روی آینه اجرا می‌شود که از نظر برندینگ بسیار مهم است.

آینه قدی کارگاه آینه ها ayneha

خرید آینه قدی کارگاه آینه‌ها ayneha

جالب است بدانید همه مدل‌های معرفی شده آینه قدی در ایران توسط کارگاه آینه‌ها به تولید می‌رسد. بنابراین واسطه‌ای در کار نیست و قیمت تمام شده به مراتب مناسب‌تر. یعنی شما می‌توانید از ayneha.com  مانند alibaba ،  aliexpress یا تولیدی آینه قدی فرکو farkoo  ،  انواع مدرن آینه قدی را سفارش دهید! برای کسب اطلاعات بیشتر با ۰۹۳۵۷۰۱۵۸۵۵ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *