همانطور که می دانید امروزه کلینیک های زیبایی یکی از پر مراجعه کننده ترین مراکزی است که امروزه وجود دارد و افراد زیادی روزانه به آن مراجعه می کنند. از این روست که کلینیک زیبایی و دکوراسیون آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید به بهترین شکل ممکن باید طراحی شود. هر چند که طراحی کامل دکوراسیون یک کلینیک نیاز به برسی کامل موارد زیادی دارد و سلیقه شما به شدت در آن تاثیر گذار است اما ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی که ما در این مطلب به آن می پردازد و شما می توانید با در نظر گرفتن چند نکته ی ساده زیبایی دکوراسیون خود را چند برابر کنید.

با ما در این صفحه باشید و با بهترین ایده های دکوراسیون زیبایی همراه باشید و با به کار گیری آن ها یک دکوراسیون متناسب با کیلینک خود داشته باشید.

طراحی دکوراسیون کلینیک زیبایی

ابتدا پیش از آنکه این ایده ها را مشاهده کنید خوب است بدانید که طراحی ۰ تا ۱۰۰ دکوراسیون داخلی شما یک کار پیچیده تر می باشد که باید با مشاهده نمونه های زیاد یا به کار گرفتن متخصص های حرفه ای در این زمینه به نتیجه برسد. با این وجود ما سعی می کنیم تا ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی و نکات مهم و ضروری طراحی برای کلینیک زیبایی را به دست بیاورید. همچنین ما در این مطلب سعی کرده ایم تا لیستی از بهترین کلینیک های زیبایی در اهواز و سایر شهر ها را برای شما قرار دهیم تا با مشاهده نمونه های مشابه ایده های بیشتری در نظر داشته باشید.

کافیست بر روی این کلینیک کمک کنید : بهترین کلینیک زیبایی در اهواز

همچنین شما می توانید به سادگی با تغییر دادن شهر اهواز بر روی شهر و محله های دیگر مانند تهران ، اصفهان و … نمونه های بیشتری را مشاهده کنید و از آن بهره مند شوید.

چگونه کلینیک زیبایی را زیبا تر کنیم ؟

باید بدانید که امروزه دکور هایی که برای کلینیک زیبایی به کار گرفته می شود تمامی از یک اصول پیروی می کنند و آن هم سادگی در عین حال زیبایی می باشد که به مراجعه کنند حس خوبی را القا می کند. به همین علت زمانی که یک ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی را طراحی می کنید علاوه بر ایده هایی که فوقا مشاهده می کنید بهتر است این نکات را نیز رعایت کنید :

  1. از رنگ های ارامش پخش و روشن استفاده کنید.
  2. از رنگ های پر رنگ تر مانند قرمز ، آبی پر رنگ ، سبز و … به طور محدود و کم استفاده کنید.
  3. لوازمی که برای دکور داخلی استفاده می کنید باید تعداد محدودی داشته باشند اما به خوبی به چشم بیایند مانند یک گلدان بزرگ و ..
  4. از مبل های سنتی و بزرگ برای دکوراسیون کلینیک زیبایی استفاده نکنید و به جای مبل های کوچک جمع و جور با کاربرد بالا استفاده نمایید.
  5. کلینیک زیبایی خود را شلوغ نکنید و ترجیحا فضایی را باز یا ازاد بگذارید.
  6. از تجهیزاتی مانند دستگاه های آب سرد و کن و اب گرم کن در سالن انتظار استفاده کنید.
  7. یک استند از مجلات زیبایی می تواند جاذبه حرفه ای به محیط کلینیک بدهد.
  8. حتما تمامی تجهیزات و اکسسوری ها از نظر رنگ تناسب داشته باشند.

ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی (20 ایده)

ایده برای دکوراسیون کلینیک زیبایی (+۸ ایده)

در آخر این ۸ ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی می تواند به شما کمک کند که محیط کلینیک زیبایی را بهبود ببخشید :

۱٫دور باکس سقف با نور متناسب با محیط :

سقف اهمیت زیادی در محیط کلینیک شما دارد. چرا ؟ سقف کوتاه می تواند محیط شما را بسیار کوچک نشان دهد پس از طراحی هایی که باعث کوتاه تر شدن سقف می شود باید خود داری نمود. همچنین دور باکس ها با نور های طراحی شده متناسب با دکوراسیون شما می تواند تاثیر زیادی در محیط داشته باشد که البته باید در به کار گیری آن دقت نمود تا فضا را شلوغ تر نکند.

اگر سقف کلینیک شما کوتاه می باشد و امکان استفاده از دورباکس برای آن وجود ندارد می توانید استفاده از نور مخفی در سایر قسمت های کلینیک مانند دور آینه ، تابلو تخصصی کلینیک داشته باشد.

۲٫از کاغذ دیواری های شلوغ خودداری کنید :

امروزه دیگر استفاده از کاغذ دیواری در تمامی دیوار های خانه- کلینیک و … منسوخ شده است و کمتر کسی را مشاهده می کنید که به عنوان ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی کل دیوار های خود را با کاغذ دیواری بپوشاند. علت آن نیز واضح است. کاغذ دیواری می تواند فضا را شلوغ کند و عملا موجب بر هم خوردن حس و حال خوب مراجعه کننده شود. از این رو اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری را دارید آن را بر روی یک دیوار اصلی و در معرض دید قرار دهید و بقیه دیوار ها را تنها با رنگی متناسب رنگ امیزی کنید.

همچنین فراموش نکنید که شما می توانید رنگ اصلی تم کلینیک زیبایی خود را مانند سبز تیره یا ابی کاربنی یا … را روی دیوار اصلی کار کنید روی آن تابلو هایی مانند لوگو کلینیک و … را قرار دهید.

ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی (20 ایده)

۳٫از گیاهان طبیعی مناسب انتخاب کنید :

معمولا مکان هایی که با کارهای بهداشتی یا زیبایی سر و کار دارند باید از طراوت برخوردار باشند که به مراجعه کننده حس خوب و آرامش بخشی القا کنند. از این رو استفاده از گیاه در محیط کلینیک زیبایی بسیار تاثیر گذار می باشد و می تواند فضای شما را از خشکی و بی روح بودن نجات دهد. انواع گلدان های کوچک و بزرگ می تواند در کلینیک زیبایی به کار گرفته شود و یکی از بهترین گل ها که در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرد گل پتوس می باشد.

ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی (20 ایده)

گل پتوس به مراقبت خاصی نیاز ندارد و تنها آبیاری نیاز دارد و از رشد بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. بلند شدن گل پتوس می تواند از یکی از جذاب ترین ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی باشد که محییط شما را دگرگون می کند. همچنین درخچه های کوچک و بزرگ که ترجیحا طبیعی باشد نیز می تواند مورد استفاده شما قرار بگیرد.

۴٫برای جدایی اتاق های مختلف ترجیحا از پارتیشن سقف تا زمین یا دیوار استفاده کنید :

اگر می خواهید فضای خود را قسمت بندی کنید بسیار مهم است که فضای خالی از سقف تا دیواره نداشته باشید چرا که می تواند محیط شما را غیر حرفه ای کند. به همین علت به عنوان ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی به شما پیشنهاد می کنید از دیوار استفاده کنید از پارتیشن های خاص با طرح های شیشه ای مات استفاده کنید که بدون شک می تواند در روشن تر شدن و بزرگ تر شدن  محیط شما نیز تاثیر زیادی داشته باشد.

۵٫اگر از پنجره های نور گیری برخوردار نیستید استفاده از رنگ های روشن را فراموش نکنید :

نور زیاد بدون شک در داشتن یک کلینیک زیبایی حرفه ای بسیار مهم می باشد باید از نور مناسب استفاده کنید. فراموش نکنید حتی اگر نور کافی وارد فضای شما می شود برای فصول زمستان که هوا زود تاریک می شود یا برای فعالیت در شب نیز از نور های مناسب استفاده کنید که فضا به اندازه کافی روشن باشد.

۶٫از آینه های متناسب با دکوراسیون خود غافل نشوید.

استفاده از آینه های طراحی شده با نور مخفی مناسب می تواند یک آیتم جذاب و ایده خوب دکوراسیون کلینیک زیبایی برای محیط شما باشد. مخصوصا که معمولا در کلینیک های زیبایی افراد به دنبال آینه می گردند و آن را در محیط خود جستجو می کنند. همچنین آینه می تواند در داشتن یک محیط روشن تر تاثیر زیادی داشته باشد و با انعکاس رنگ مناسب فضا محیط را متعادل تر کند.

ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی (20 ایده)

۷٫کانتر یا میز منشی را متناسب با رنگ و محیط طراحی کنید.

در خصوص کانتر این موضوعات را فراموش نکنید :

  • رنگ مناسب و تم محیط را رعایت کنید.
  • کانتر یک تیکه قرار ندهید و با ایجاد بلندی و کوتاهی یک جذابیت خاص به محیط دهید.
  • اگر می توانید روی کانتر لوگو مخصوص کلینیک زیبایی را قرار دهید.
  • کانتر را باید در ابتدای مسیر ورود و یا در خروج قرار دهید.

۸٫تابلو مخصوص کلینیک زیبایی خود را طراحی کنید.

در آخر حتما با یک لوگو آرتیست خوب برای طراحی لوگو مخصوص کلینیک زیبایی صحبت کنید و یک لوگو خوب طرح کنید چرا که در طراحی فضای این محیط و به کار گیری ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی استفاده از لوگو در جای جای کلینیک می تواند یک انسجام و زیبایی خاص به محیط ببخشد که می تواند بسیار جذاب باشد و از آن بهره مند شوید.

ما در این صفحه سعی کردیم که بهترین ایده دکوراسیون کلینیک زیبایی را برای شما مطرح کنیم. امیدواریم از آن بهره برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *