خانه سیسمونی سیسمونی دخترانه با تزیینات و ایده های جدید و متفاوت

سیسمونی دخترانه با تزیینات و ایده های جدید و متفاوت

سیسمونی دخترانه با تزیینات و چیدمان های مختلف

جشن سیسمونی یکی از جشن های ایرانی است که به مناسبت به دنیا آمدن نوزاد اول در هر خانواده ای گرفته می شود در این جشن کلیه لوازم مورد نیاز نوزاد نظیر لباس و سرویس خواب و سرویس حمام و سرویس بهداشتی به شیوه ای زیبا در درون اتاق نوزاد چیده می شود و هم چنین جشن سیسمونی دخترانه و پسرانه با رسم و رسومات خاصی برگزار می شود.

در زمان های گذشته خرید سیسمونی برای خانواده ها کار سخت و دشواری بود زیرا از جنسیت جنین مطلع نبودند و باید وسایل مورد نیاز سیسمونی را به گونه ای خریداری می کردند که متناسب با جنسیت دختر و پسر باشد ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی امکان تعیین جنسیت جنین در طول دوران بارداری میسر شده است بنابراین والدین می توانند بعد از مطلع شدن از جنسیت نوزاد به تهیه سیسمونی دخترانه و یا پسرانه اقدام نمایند.

سرویس خواب نوزاد دختر

جدیدترین مدل های سیسمونی دخترانه با تزیینات زیبا

طرح و مدل وسایل در سیسمونی دخترانه و پسرانه با یکدیگر متفاوت است. مدل های سیسمونی برای نوزاد دختر با رنگ های زیبا و متنوع موجود هستند و شما می توانید بعد از خرید سرویس خواب باتوجه به رنگ آن نسبت به بقیه وسایل مورد نیاز برای نوزاد اقدام کنید, در ادامه این مطلب انواع مدل های سیسمونی و چیدمان سیسمونی با روش ها و ایده های مختلف برای نوزاد دختر را مشاهده خواهید کرد.

ست کالسکه برای نوزاد دختر

انواع ساعت دیواری

چیدمان سیسمونی نوزاد

مدل های سرویس خواب نوزاد دخترانه

سرویس خواب یکی از اساسی ترین وسایل در درون هر اتاق خوابی است که باید در هنگام خرید آن حساسیت های لازم را به خرج دهید. طرح سرویس خواب در زیبایی و جذابیت اتاق نوزاد تاثیر گذار است و بهتر است سرویس خواب دخترانه را از بین رنگ های روشن و زیبا نظیر بنفش و صورتی و قرمز و سایر رنگ های دخترانه انتخاب نمایید.

تزیین اتاق نوزاد دختر برای سیسمونی دخترانه

مبل و میز

دکوراسیون اتاق نوزاد برای سیسمونی روش هایی برای تزیین اتاق نوزاد

طرح های جدید مدل لباس سیسمونی دخترانه

لباس یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز برای نوزادان و سیسمونی نوزاد است که در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود است بهتر است لباس نوزادان را از جنس پارچه های نخی و نرم خریداری کنید زیرا در این دوران پوست نوزادان بسیار نازک و حساس است. در این بخش نمونه هایی از لباس های نوزادی زیبا و شیک را مخصوص سیسمونی نوزاد دختر مشاهده خواهید کرد.

چیدمان لباس نوزاد در درون کمد

مدل پیراهن برای نوزاد چیدمان لباس های نوزاد لباس نوزاد پیراهن بافتنی نوزادی سیسمونی نوزاد دخترانه

وسایل ضروری برای سیسمونی نوزاد دختر

علاوه بر سرویس خواب و لباس برای جشن سیسمونی باید وسایل ضروری دیگری را نظیر پستونک و تب سنج و کرم ها و شوینده های بهداشتی و پیش بند و سرویس حوله حمام و پوشک و سرویس غذا خوری و کالسکه و شیشه شیر و… را خریداری کنید که چیدمان هر یک از این وسایل از اهمیت زیادی برخوردار است و باید این وسایل را در مکان های مناسب قرار دهید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.  تصاویر سایر وسایل ضروری مورد نیاز برای سیسمونی دخترانه را در ادامه این مطلب قرار داده ایم.

کرم ها و شوینده های مورد نیاز برای نوزاد وشایل حمام نوزاد وسیله های کوچک ضروری در سیسمونی وسایل مورد نیاز و ضروری برای نوزاد دختر سیسمونی نوزاد دختر وسایل بهداشتی نوزاد سرویس غذاخوری نوزاد دختر چیدمان وسایل نوزاد برای سیسمونی دخترانه پیش بند نوزاد صندلی حمام نوزاد برای سیسمونی دخترانه کالسکه و کیف نوزاد دختر

چیدمان و تزیین وسایل برای جشن سیسمونی نوزاد دختر

بعد از خرید وسایل شما باید با روش ها و ایده های جالب نسبت به چیدمان وسایل در درون اتاقی که برای فرزند خود در نظر گرفته اید اقدام کنید. بهتر است قبل از چیز محل قرار گیری سرویس خواب نوزاد را در درون اتاق مشخص کنید و سپس پرده اتاق نوزاد را نصب کنید و بعد از قرار دادن وسایل اولیه در درون اتاق نوزاد سایر وسایل ضروری را در درون اتاق نوزاد به شیوه ای مناسب و زیبا بچینید.

چیدمان سیسمونی دخترانه

چیدمان لباس و اسباب نوزاد در درون کمد چیدمان کمد نوزاد چیدمان کفش های نوزاد دختر چیدمان وسایل نوزاد در درون کمد دیواری تزیین وسایل حمام نوزاد تزیین وسایل حمام نوزاد برای سیسمونی دخترانه

در این مطلب با انواع وسایل مورد نیاز برای سیسمونی دخترانه و نوع چیدمان آن ها آشنا شدید که امیدواریم این مطلب شما را به خوبی برای خرید و چیدمان سیسمونی نوزاد به خوبی راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *