خانه دکوراسیون اتاق جوان طراحی زیبای دکوراسیون اتاق مدیتیشن با ۲۷ ایده شیک

طراحی زیبای دکوراسیون اتاق مدیتیشن با ۲۷ ایده شیک

دکوراسیون اتاق مدیتیشن

مدیتیشن یا مراقبه روشی مناسب برای تسلط بر ذهن برای رسیدن به آرامش می باشد و علاوه بر این مراقبه روشی بی نظیر برای از بین بردن استرس و اضطراب محسوب می شود از این رو طراحی دکوراسیون اتاق مدیتیشن از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر اتاق مراقبه طراحی داخلی کاربردی و آرامش بخشی داشته باشد شما می توانید تمرینات را به بهترین نحو انجام دهید.

طراحی دکوراسیون اتاق مدیتیشن با ایده های کاربردی

برای انجام تمرینات مراقبه لزومی ندارد که شما به محلی مخصوص بروید و می توانید در صورت تمایل این تمرینات را در محیطی آرام که با وسایل خاص و زیبا تزیین شده است انجام بدهید. در مطالب قبلی طراحی داخلی اتاق گیمینگ و طراحی داخلی اتاق مطالعه را مشاهده خواهید کرد در ادامه با روش هایی برای طراحی داخلی اتاق مدیتیشین در خدمت شما خواهیم بود.

دیزاین داخلی اتاق مدیتیشن

دیزاین داخلی اتاق مراقبه

اتاقی که برای انجام تمرینات مراقبه انتخاب می کنید باید دارای فضایی آرام و با رفت و آمد محدود باشد و اگر داخل منزل تان به اتاقی مناسب دسترسی ندارید بهتر است فضای بیرون را برای انجام مراقبه در نظر بگیرید.

انواع ساعت دیواری

اتاق مراقبه باید به دور از شلوغی باشد همچنین این اتاق باید از دیزاینی ساده برخوردار باشد تا ذهن شما در هنگام انجام مراقبه آرام تر باشد. در فضای اتاق مراقبه نباید وسایل اضافی را قرار دهید و وسایل مورد نیاز برای طراحی این اتاق شامل میز کوچک و فرش و تعدادی بالشتک و صندلی راحتی و شمع و … می باشند.

بهتر است یک احساس شخصی را به دکور اتاق مراقبه بیفزایید به عنوان مثال می توانید شیء را که به آن احساس نزدیکی دارید را در فضای اتاق قرار دهید.

بهتر است طبیعت را وارد اتاق مراقبه کنید تا بتوانید در هنگام انجام تمرینات با محیط اطراف خود نیز ارتباط برقرار کنید همچنین وجود چند عصر طبیعی باعث می شود تا حال شما خوب شود. وجود گیاهان و گل های تازه باعث می شود تا احساس آرامش بیشتری در فضای این اتاق داشته باشید همچنین می توانید از آب و شن و ماسه برای طراحی قسمتی از اتاق استفاده نمایید.

مبل و میز

طراحی داخلی اتاق مراقبه دکوراسیون داخلی اتاق مدیتیشن دکوراسیون شیک اتاق مدیتیشن دکوراسیون اتاق مراقبه طراحی داخلی اتاق مراقبه طراحی دکوراسیون اتاق مراقبه دیزاین شیک اتاق مدیتیشن دکوراسیون داخلی اتاق مراقبه دیزاین داخلی اتاق مراقبه دکوراسیون شیک و خاص اتاق مراقبه دیزاین داخلی اتاق مدیتیشن دیزاین دکوراسیون اتاق مدیتیشن دکوراسیون خاص اتاق مراقبه دکوراسیون زیبا و بی نظیر اتاق مراقبه

انتخابی رنگی مناسب برای طراحی دکوراسیون اتاق مراقبه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای دریافت انرژی بیشتر از رنگ های روشن و پاستلی و پرانرژی برای دیزاین این اتاق استفاده نمایید. اگر شما به رنگ های تیره علاقه مند هستید می توانید از این رنگ ها برای دیزاین داخلی اتاق مراقبه استفاده کنید.

برای کسب آرامش بیشتر در صورت امکان از فضای بیرونی برای انجام مراقبه استفاده نمایید یا اتاقی را برای انجام مراقبه انتخاب کنید که دارای پنجره باشد تا هوا به خوبی در فضای اتاق در گردش باشد و از صدای باد و پرنده ها و بارش باران و … نهایت لذت را ببرید.

طراحی نورپردازی مناسب یکی از مهم ترین نکات برای دیزاین داخلی اتاق مراقبه به شمار می رود. بهتر است اتاقی را برای انجام مراقبه انتخاب کنید که دارای نور طبیعی فراوانی است همچنین برای پوشاندن پنجره های اتاق مراقبه از پرده های حریر و نازک استفاده نمایید تا نور طبیعی به راحتی وارد فضای اتاق شود.

اگر به نور طبیعی دسترسی ندارید می توانید از نور مصنوعی استفاده نمایید که در این صورت باید نورپردازی به شیوه ای درست انجام شود. استفاده از دو چراغ کم نور و روشن برای دیزاین داخلی اتاق مراقبه ایده کاربردی است همچنین اگر در فضای بیرون مراقبه می کنید می توانید از یک چتر زیبا برای منظم کردن نور طبیعی استفاده نمایید.

دکوراسیون زیبا و بی نظیر اتاق مدیتیشن دیزاین اتاق مراقبه دکوراسیون خاص اتاق مدیتیشن دکوراسیون داخلی اتاق مراقبه طراحی زیبا و شیک اتاق مدیتیشن طراحی داخلی اتاق مراقبه دکوراسیون اتاق مراقبه طراحی زیبا و شیک اتاق مدیتیشن طراحی داخلی زیبا اتاق مراقبه دکوراسیون داخلی شیک و زیبا اتاق مدیتیشن ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیتیشین دکوراسیون اتاق مدیتیشن

در این مطلب با انواع ایده های جالب برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیتیشن آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر و جذاب را در اتاق مراقبه ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *