خانه کناف تصاویر گچبری سقف پذیرایی جدید و شیک برای خانه های ایرانی

تصاویر گچبری سقف پذیرایی جدید و شیک برای خانه های ایرانی

گچبری سقف پذیرایی

در معماری داخلی منازل ایرانی, توجه به زیبایی طراحی و دکوراسیون اتاق پذیرایی اهمیت بسیاری دارد. از گذشته تا به امروز سقف ها یکی از قسمت های مورد توجه معماران ایرانی بوده است. به همین دلیل گچبری سقف پذیرایی به منظور جذابیت بیشتر اتاق پذیرایی در اغلب منازل ایرانی به چشم می خورد. در این مطلب با نمونه هایی از این گچبری ها آشنا می شویم.

جدیدترین گچبری سقف پذیرایی ساده و شیک

امروز برای تزیین سقف پذیرایی از سقف های کاذب و سقف کناف استفاده فراوانی می شود اما از تکنیک های سنتی که امروزه با روش های جدید درهم آمیخته شده است گچ بری است. گچبری در معماری داخلی ایرانیان سابقه تاریخی طولانی دارد. از گچبری در تزیین سقف و دیوارهای حتی مساجد نیز استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی ایده های بسیاری برای طراحی گچبری زیبا سقف مطرح شد. از آن جایی که اتاق پذیرایی یکی از مهمترین فضاهای منازل ایرانی محسوب می شود, از این ایده ها بیشتر برای اتاق پذیرایی استفاده می شود. در صورتی که گچ بری سقف پذیرایی همراه با نورپردازی مناسب باشد, اتاق پذیرایی بسیار زیبا و شیک می شود. گچبری ها می توانند ثابت باشند و یا از قبل آماده شده و در سقف نصب شوند. گچبری در اندازه ها و با طرح های متنوعی ساخته می شود و بسته به اندازه سقف پذیرایی انتخاب و اجرا می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از ایده های گچبری مدرن سقف پذیرایی را نشان می دهد.

جدیدترین نمونه گچبری برای سقف

انواع ساعت دیواری

گچبری سقف پذیرایی

جدیدترین طرح های گچبری برای اتاق پذیرایی

گچبری و نورپردازی در زیبای خانه

مبل و میز

گچبری برای خانه های مدرن

انواع مدل گچبری زیبا

معماری داخلی و گچبری در آن

گچبری سقف پذیرایی

گچبری سقف پذیرایی

امروزه نورپردازی در گچبری سقف ها اهمیت بسیاری پیدا کرده است. دلیل این مسئله این است که نوپردازی زیبایی گچبری را دوچندان می کند و زیبایی گچبری بیشتر از قبل نمود پیدا می کند. بنابراین توصیه می شود در کنار گچبری سقف پذیرایی حتما از نورپردازی نیز استفاده شود. همچنین رنگ گچبری نیز در زیبایی گچبری بسیار موثر است. تصاویر زیر نمونه هایی از این گچبری ها را نشان می دهد.

گچبری سقف پذیرایی انواع نمونه گچبری ساده و شیک گچبری سقف پذیرایی گچبری سقف پذیرایی گچبری برای خانه های سلطنتی گچبری سقف پذیراییگچبری سقف پذیرایی گچبری سقف پذیرایی تزیین اتاق پذیرایی با گچبری سقف گچبری سقف پذیرایی دکوراسیون اتاق پذیرایی با گچبری گچبری در دکوراسیون داخلی منازل

با توجه به تصاویر گچبری سقف پذیرایی, برای تزیین اتاق پذیرایی می توان از این ایده ها استفاده نمود. چگونگی نورپردازی در این نمونه ها بستگی به چگونگی گچبری دارد.

۴ دیدگاه ها

  1. ناشناس

    فوریه 29, 2016 در 12:29 ق.ظ

    عالی بود

    پاسخ دادن

  2. ناشناس

    سپتامبر 25, 2016 در 12:58 ق.ظ

  3. محسن

    نوامبر 13, 2016 در 6:08 ب.ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ دادن

  4. ناشناس

    نوامبر 15, 2016 در 3:52 ب.ظ

    واقعا گچبری عالی مرسی

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *