خانه راهرو و راه پله راهرو رنگ دیوار راه پله و راهرو رو چگونه انتخاب کنیم؟

رنگ دیوار راه پله و راهرو رو چگونه انتخاب کنیم؟

راهنمای انتخاب رنگ دیوار راه پله

در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان امروزه معماران به همه مکان ها و فضاهای موجود در منزل توجه دارند و سعی می کنند با زیباسازی نقاط مختلف ساختمان دکوراسیونی شیک و مدرن را در فضای داخلی ساختمان ایجاد کنند. راه پله و راهرو ساختمان از جمله مکان هایی هستند که زیبایی آن ها می تواند روی دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در انتخاب رنگ دیوار راه پله و راهرو حساسیت لازم را به خرج دهید.


در هنگام انتخاب رنگ دیوار راهرو و راه پله بهتر است به رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل و رنگ دیوار منزل خود توجه کنید سپس با توجه به میزان اندازه متراژ راهرو و راه پله و میزان نور ورودی در راهرو و راه پله رنگ دیوار این قسمت از منزل را انتخاب نمایید.

رنگ دیوار راهرو و راه پله

راهنمای انتخاب رنگ دیوار راه پله و راهرو

دیوارها مهم ترین بخش ساختمان را تشکیل می دهند از این رو انتخاب رنگ دیوار برای قسمت های مختلف نظیر رنگ دیوار سالن پذیرایی و رنگ دیوار اتاق خواب و رنگ دیوار آشپزخانه و رنگ دیوار راه پله و راهرو از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه ایده هایی برای انتخاب رنگ دیوار راه پله و راهرو را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

انواع ساعت دیواری

رنگ دیوار راه پله خنثی

برای رنگ آمیزی دیوار راه پله و راهرو چه رنگ هایی مناسب تر هستند؟

برای رنگ آمیزی دیوار راه پله می توانید از انواع رنگ های سرد و گرم استفاده کنید. توجه داشته باشید که بهتر است رنگ دیوار راه پله و راهرو را با توجه به رنگ دیوار سایر قسمت های منزل خود انتخاب کنید. رنگ هایی که در ادامه مطلب معرفی می کنیم از انواع رنگ های رایج و مناسب برای رنگ دیوار راهرو و راه پله ها محسوب می شوند و شما می توانید در صورت تمایل از این رنگ های زیبا برای رنگ آمیزی این بخش از منزل استفاده کنید.

رنگ دیوار سفید برای راه پله

مبل و میز

رنگ سفید

رنگ سفید و یا رنگ های روشن از انواع رنگ های مناسب برای رنگ آمیزی دیوار و سقف راه پله و راهرو محسوب می شوند. رنگ سفید و رنگ های روشن همچنین باعث بزرگ تر و دلبازتر به نظر رسیدن فضای راهرو و راه پله می شوند.

رنگ دیوار راه پله و راهرو ساختمان رنگ سفید برای راهرو رنگ سفید برای دیوار راه پله

رنگ قرمز

اگر تمایل دارید فضای راه پله و راهرو ورودی خاص و زیباتر به نظر برسد بهتر است از رنگ قرمز برای رنگ آمیزی دیوارهای این قسمت از منزل استفاده کنید.

رنگ دیوار راه پله قرمز رنگ سفید و قرمز دیوار برای راه پله رنگ دیوار قرمز و سفید برای راه پله

رنگ سبز مایل به زرد

رنگ سبز مایل به زرد از انواع رنگ های گرم است و اگر شما تمایل دارید راهرو و راه پله های منزل تان فضایی گرم و صمیمی داشته باشند بهتر است از این رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید.

رنگ سبز مایل به زرد برای راه پله رنگ دیوار راه پله سبز مایل به زرد راهنمای انتخاب رنگ دیوار برای راه پله

رنگ آبی

یکی از انواع رنگ های سرد و زیبا برای رنگ آمیزی دیوار راه پله و راهرو رنگ آبی است که با استفاده از این رنگ می توانید در فضای راه پله و راهروی منزل تان حس آرامش را ایجاد کنید.

انتخاب رنگ دیوار برای راه پله رنگ دیوار آبی برای راه پله و راهرو

رنگ های تکرنگ

رنگ تکرنگ به طیف های مختلف از یک رنگ گفته می شود و اگر شما تمایل دارید فضای راه پله و راهرو جلوه خاصی داشته باشد بهتر است از این رنگ ها برای رنگ آمیزی دیوار این قسمت از منزل استفاده کنید.

رنگ دیوار برای راه پله ساختمان های مدرن رنگ تکرنگ برای دیوار راه پله

رنگ های خنثی

برای رنگ آمیزی دیوار راهرو و راه پله بهتر است از رنگ های خنثی نظیر خاکستری و قهوه ای و … استفاده کنید زیرا این رنگ ها به راحتی با رنگ دیوار قسمت های مختلف منزل هماهنگ می شوند.

انتخاب رنگ دیوار برای راه پله رنگ دیوار برای راه پله ساختمان رنگ قهوه ای برای دیوار راه پله رنگ دیوار راه پله

رنگ های متضاد

اگر تمایل دارید فضایی خاصی را در راه پله و راهرو منزل ایجاد کنید بهتر است از رنگ های متضاد برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نمایید.

استفاده از رنگ های متضاد برای دیوار راه پله و دیوار رنگ متضاد برای دیوار راه پله

در این مطلب با انواع رنگ های مناسب برای رنگ دیوار راه پله و راهرو آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این رنگ های خاص و زیبا بتوانید دیوار این قسمت از منزل را به زیبایی رنگ آمیزی کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع دکوراسیون و تزیینات مربوط به راهرو و راه پله کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *