خانه لوازم منزل ۵۵ مدل چراغ خواب جدید و خاص برای خانه های مدرن و کلاسیک

۵۵ مدل چراغ خواب جدید و خاص برای خانه های مدرن و کلاسیک

مدل چراغ خواب

چراغ خواب از انواع وسایل کاربردی است که باعث جذابیت بیشتر در دکوراسیون داخلی می شود و می تواند نور کافی را در فضای اتاق خواب برای مطالعه و انجام سایر فعالیت ها فراهم نماید. در ادامه تصاویری از انواع مدل چراغ خواب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل چراغ خواب با طرح های متنوع

آباژور یا چراغ خواب در انواع مدل های مختلف ساده و فانتزی و مدرن و کلاسیک و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود از بین این طرح ها چراغ خوابی شیک و بی نظیر را انتخاب کنید.

چراغ خواب

طرح های چراغ خواب جدید و زیبا

چراغ خواب ها در انواع مدل های رومیزی و ایستاده و فانتزی و شیشه ای و چوبی و دیواری و پارچه ای و … ساخته می شوند که انتخاب هر یک این طرح ها به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
چراغ خواب های رومیزی از انواع متداول ترین طرح ها به شمار می روند و این چراغ خواب ها به صورت اشکال هندسی مختلف نظیر گرد و مربع و استوانه ای و … موجود می باشند.
چراغ خواب های ایستاده نیز دارای پایه ای بلند می باشند و شما می توانید این نوع چراغ ها را در کنار تخت خواب خود قرار دهید.

انواع ساعت دیواری

چراغ خواب ایستاده چراغ خواب ساده چراغ خواب شیک چراغ خواب ساده چراغ خواب ساده چراغ خواب زیبا چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب سلطنتی چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب زیبا و شیک مدل چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب زیبا و جدید چراغ خواب چراغ خواب فانتزی چراغ خواب زیبا چراغ خواب سلطنتی چراغ خواب فانتزی چراغ خواب ساده چراغ خواب شیک چراغ خواب شیک

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به اشیاء دکوراتیو علاقه مند می باشید بهتر است از چراغ خواب های فانتزی برای فضای اتاق خواب خود استفاده نمایید.
چراغ خواب های شیشه ای از جنس شیشه می باشند و در برخی از مدل های آن ها روی شیشه تصاویری زیبا حک شده است و شما می توانید برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود این طرح ها را انتخاب کنید.
اغلب چراغ خواب ها یا آباژورهای چوبی دست ساز می باشند و برای ساخت آن ها از چوب بامبو استفاده می شود همچینن چراغ خواب های چوبی به راحتی با دکوراسیون های مدرن و کلاسیک ست می شوند.
انتخاب رنگی مناسب برای چراغ خواب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما طرح و رنگ چراغ خواب را با طرح و رنگ سایر وسایل موجود در فضای اتاق خواب خود ست کنید.

چراغ خواب ساده چراغ خواب ساده و زیبا چراغ خواب شیک و خاص چراغ خواب فانتزی چراغ خواب شیک و لوکس چراغ خواب ایستاده چراغ خواب فانتزی و زیبا چراغ خواب فانتزی و شیک چراغ خواب ساده چراغ خواب شیک چراغ خواب چراغ خواب فانتزی چراغ خواب شیک چراغ خواب زیبا و دیواری چراغ خواب فانتزی

مبل و میز

طرح های چراغ خواب دیواری

اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است که باید دارای فضایی آرام و شیک باشد تا افراد خانه بتوانند بعد از اتمام یک روز کاری خسته کننده در فضای اتاق خواب خود استراحت نمایند.
توجه داشته باشید که نورپردازی روی فضای اتاق خواب تاثیر قابل توجهی دارد از این رو بهتر است شما به کمک چراغ خواب یا لوستر نورپردازی مناسبی را در فضای اتاق خواب خود ایجاد نمایید.
چراغ خواب های دیواری از انواع طرح های پرطرفدار و مدرن می باشند و اگر شما تمایل دارید چراغ خواب فضایی اندک را اشغال کند بهتر است از این طرح ها استفاده نمایید.
چراغ خواب های دیواری در انواع طرح های فانتزی و ساده موجود می باشند که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

طرح چراغ خواب فانتزی مدل چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب زیبا و فانتزی مدل چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب زیبا و فانتزی مدل چراغ خواب زیبا چراغ خواب زیبا چراغ خواب شیک چراغ خواب زیبا و فانتزی

توجه داشته باشید که انتخاب رنگی مناسب برای نور چراغ خواب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید اتاق خواب تان فضایی آرامش بخش داشته باشد بهتر است از نور آبی استفاده نمایید.
چراغ خواب های حباب دار دیواری برای اتاق خواب ها انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و این طرح ها در طول روز زیبایی خود را از دست نمی دهند و می توانند در فضای اتاق خواب خودنمایی کنند.
با توجه به اینکه زیاد بودن نور در اتاق باعث ایجاد اختلال در خواب می شود از این رو بهتر است شما چراغ خواب دیواری را روی تخت خواب خود نصب نکنید یا از چراغ هایی استفاده کنید که دارای نوری کم تری می باشند.
توجه داشته باشید که از طرح های چراغ خواب می توانید علاوه بر فضای اتاق خواب در آشپزخانه و سالن پذیرایی و راهرو ورودی نیز استفاده نمایید.

چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب زیبا و شیک چراغ خواب دیواری چراغ خواب فانتزی چراغ خواب شیک و فانتزی چراغ خواب چوبی چراغ خواب زیبا و فانتزی

چراغ خواب دیواری و فانتزی
ط

چراغ خواب فانتزی

در این مطلب با انواع مدل چراغ خواب آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها چراغ خوابی بی نظیر را برای فضای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *