خانه لوازم منزل درب و پنجره مدل درب ضد سرقت مدرن و جدید با طرح های زیبا و لاکچری

مدل درب ضد سرقت مدرن و جدید با طرح های زیبا و لاکچری

مدل درب ضد سرقت

امروزه اغلب افراد به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در منزل و محل کار خود می باشند و یکی از راه های داشتن امنیت در مکان های مختلف استفاده از درب های ضد سرقت است. در ادامه تصاویری از انواع مدل درب ضد سرقت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل درب ضد سرقت با طرح های زیبا و جدید

برای طراحی ساختمان های مدرن و امروزی از مدل درب ضد سرقت و پنجره های دو جداره و عایق های حرارتی و … استفاده می شود که هر یک از این اجزاء باعث ایجاد امنیت و رفاه در فضای داخلی ساختمان می شوند.

طرح درب ضد سرقت

طرح های درب ضد سرقت

در هنگام انتخاب طرح درب ضد سرقت بهتر است به زیبایی آن توجه داشته باشید زیرا ظاهر درب ساختمان می تواند روی بیننده تاثیر زیادی داشته باشد و علاوه بر این طرح درب ضد سرقت باید به گونه ای باشد که با معماری داخلی منزل همخوانی و مطابقت داشته باشد.

انواع ساعت دیواری

اگر معماری داخلی منزل شما کلاسیک است درب های ضد سرقت با طرح های کلاسیک می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند. درب های ضد سرقت مدرن نیز برای آپارتمان ها با معماری داخلی امروزی و مدرن انتخابی مناسب به شمار می روند.

در هنگام انتخاب مدل درب ضد سرقت بهتر است به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشید. درب های ضد سرقت چوبی برای مناطق مرطوب انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و برای مناطق سردسیر و خشک نیز بهتر است از درب های ضد سرقت با استحکام بالا استفاده شود.

مبل و میز

مهم ترین قسمت یک درب ضد سرقت قفل آن می باشد. توجه داشته باشید که قفل ها با تعداد زبانه بیشتر دارای امنیت زیادی می باشند همچنین با نصب حفاظ آهنی می توانید ایمنی این نوع درب ها را افزایش دهید.

توجه به ضد اسید بودن قفل درب های ضد سرقت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا سارقان برای باز کردن قفل این درب ها درون آن ها اسید می ریزند بنابراین بهتر است این نوع درب ها را انتخاب نمایید تا از ورود سارقان جلوگیری شود.

درب های ضد سرقت دارای چشمی می باشند که این چشمی لنز کوچکی است که در بخش میانی درب تعبیه می شود و شما می توانید بدون باز کردن درب افرادی که در پشت آن هستند را مشاهده کنید.

رویه درب ضد سرقت تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت آن دارد و بهتر است شما رنگ و طرح درب های ضد سرقت را به گونه ای انتخاب نمایید که نمای بیرونی ساختمان تان متفاوت و خاص تر به نظر برسد.
رویه هایی که برای درب ضد سرقت استفاده می شوند به صورت روکش های طبیعی با طرح های نیم برجسته و برجسته و صاف می باشند.

در این مطلب با انواع مدل درب ضد سرقت آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و همیشگی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها درب با طراحی بی نظیری را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *