خانه لوازم منزل لوازم آشپزخانه ۶۰ مدل سرویس غذاخوری در طرح ها و دیزاین های لاکچری و جذاب

۶۰ مدل سرویس غذاخوری در طرح ها و دیزاین های لاکچری و جذاب

مدل سرویس غذاخوری

در زمان های گذشته از ظرف های ساده برای سرو غذا استفاده می شد ولی امروزه ظروف غذاخوری در انواع طرح و رنگ های متنوع نظیر ظروف غذاخوری چینی و سرامیک و آرکوپال و …. تولید می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه شما بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع مدل سرویس غذاخوری با طرح های شیک و خاص را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل سرویس غذاخوری شیک و جدید

طرح و رنگ ظروف غذاخوری می تواند روی میزان اشتها تاثیر گذار باشد علاوه بر این شما می توانید با انتخاب ظروفی شیک و خاص میز نهارخوری یا سفره را به زیباترین شکل برای پذیرایی از مهمان ها و اعضای خانواده تان تزیین نمایید از این رو بهتر است در انتخاب ست ظروف غذاخوری حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین می توانید از ظروف مخصوص غذا برای تزیین کابینت ها استفاده نمایید.

 مدل سرویس غذاخوری

طرح ظروف غذاخوری چینی

ظروف غذاخوری چینی از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند و علاوه بر این ظروف چینی از مهم ترین وسایل در سرویس آشپزخانه عروس به شمار می روند.

انواع ساعت دیواری

ظروف غذاخوری چینی در انواع طرح های ساده و گلدار موجود می باشند همچنین برای ساخت این ظروف از اشکال هندسی مختلف نظیر دایره و مربع و مستطیل استفاده می شود که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان طرح و شکل ظرف غذاخوری را انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای ظروف غذا خوری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و امروزه ظروف چینی با رنگ های سفید و زرد توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند. اگر شما و اعضای خانواده تان جزء افراد پراشتها هستید بهتر است رنگ ظروف غذاخوری را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید. ظروف غذاخوری با رنگ روشن زیبایی و جذابیت خاصی دارند و برای افرادی که کم اشتها هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

سرویس غذاخوری ساده مدل سرویس غذاخوری طرح دار سرویس غذاخوری گلدار ظروف غذاخوری ساده سرویس غذاخوری ساده و شیک سرویس غذاخوری طرح دار ست غذاخوری گلدار ست غذاخوری طرح دار ظروف غذاخوری شیک و زیبا سرویس غذاخوری طرح دار مدل سرویس غذاخوری زیبا و جدید ست غذاخوری طرح دار سرویس ناهارخوری مدل سرویس غذاخوری زیبا ست غذاخوری ساده سرویس غذاخوری طرح دار سرویس غذاخوری گلدار سرویس غذاخوری گلدار سرویس غذاخوری ساده سرویس غذاخوری چینی سرویس غذاخوری دو رنگ سرویس غذاخوری شیک و ساده سرویس غذاخوری مدل سرویس غذاخوری

مبل و میز

توجه داشته باشید که علاوه بر طرح و رنگ سرویس غذاخوری چینی باید به کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت آن استفاده شده است دقت داشته باشید زیرا اگر ظروف از مواد اولیه غیر استاندارد ساخته شده باشند باعث ایجاد واکنش هایی شیمیایی می شوند که این واکنش ها برای بدن مضر می باشند همچنین لعاب به کار رفته در ساخت ظرف های چینی نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا ظرف غذاخوری در برابر ضربه و حرارت غذا دچار ترک خوردگی یا شکستگی نشود.

توجه داشته باشید که بهتر است ظروف غذاخوری روزمره و ظروف غذاخوری پذیرایی تان را از یکدیگر جدا کنید و برای پذیرایی از مهمان ها ظروف شیک و جذاب تری را انتخاب نمایید.

سرویس غذاخوی چینی مدل ظروف غذاخوری چینی سرویس غذاخوری دو رنگ ست غذاخوری گلدار سرویس غذا خوری طرح دار سرویس غذاخوری زیبا ست غذا خوری سفید و بنفش سرویس غذاخوری سفید و طلایی سرویس غذاخوری گلدار سرویس غذاخوری چینی و زیبا ظرف غذاخوری چینی ظرف غذاخوری گلدار سرویس غذاخوری طرح دار

طرح غذاخوری آرکوپال و سرامیک

ظروف آرکوپال زیبایی مشابه با ظرف های غذاخوری چینی دارند همچنین استحکام آن ها زیاد است و در عین حال نیز دارای وزنی سبک هستند و ظاهر آن ها نیز شفاف می باشد از این رو مورد توجه اغلب کدبانوها و افراد قرار گرفته اند.

در ساخت ظروف آرکوپال اگر از مواد اولیه مقاوم و با کیفیتی استفاده شود مانند ظروف پیرکس در برابر حرارت مقاومت خوبی خواهند داشت همچنین ظروف غذاخوری آرکوپال در انواع مدل های ساده و طرح دار و گلدار موجود می باشند که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای است.

ظروف غذاخوری آرکوپال در انواع مدل های ساده و فانتزی تولید می شوند که طرح های فانتزی این ظروف برای استفاده روزمره مناسب نمی باشند زیرا شست و شوی آن ها دشوار است.

سرویس غذاخوری طرح دار مدل سرویس غذاخوری جدید و خاص سرویس غذاخوری طرح دار و جذاب ست غذاخوری طرح دار سرویس غذاخوری طرح دار سرویس غذاخوری زیبا و شیک مدل سرویس غذاخوری آرکوپال و طرح دار ست غذاخوری آرکوپال سرویس غذاخوری زیبا مدل سرویس غذاخوری آرکوپال ساده مدل ظرف آرکوپال

ظروف سفالی و سرامیک از دیگر طرح های سرویس غذاخوری به شمار می روند که این ظروف دارای یک قطعه از بدنه بدون لعاب یا لعاب خورده می باشند که دارای ترکیب شیشه ای یا کریستالین می باشند همچنین بدنه این ظروف به صورت کامل از مواد معدنی ساخته شده است.

ظروف سفالی و سرامیکی در انواع رنگ های تیره و روشن تولید می شوند و شما می توانید در صورت تمایل رنگ ظروف موجود در سرویس غذاخوری سفالی یا سرامیکی را به صورت متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید همچنین می توانید رنگ های ظروف را به صورت مکمل انتخاب کنید.

مدل سرویس غذاخوری طرح دار سرویس غذاخوری شیک و زیبا مدل سرویس غذاخوری سرامیکی ظروف غذاخوری سرامیکی ظروف غذاخوری زیبا ست غذاخوری شیک و ساده ست غذاخوری سرامیکی سرویس غذاخوری شیک و ساده سرویس غذاخوری سفالی ظروف غذاخوری دو رنگ سرویس غذاخوری رنگی

در این بخش از لوازم منزل مجله زیبایی خانه با انواع مدل سرویس غذاخوری با جدیدترین طرح و رنگ ها آشنا شدید که امیدواریم این ظروف غذا خوری با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها ظروفی بی نظیر را برای سرو غذا انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *