خانه لوازم منزل لوازم آشپزخانه مدل ظروف پذیرایی شیک و لاکچری که خانم های ایرانی عاشقش هستند

مدل ظروف پذیرایی شیک و لاکچری که خانم های ایرانی عاشقش هستند

مدل ظروف پذیرایی

ظرف های غذاخوری اگر از بین طرح های زیبا انتخاب شوند باعث جذابیت بیشتر میز غذاخوری و میز پذیرایی و سفره و … می گردند. در ادامه انواع مدل ظروف پذیرایی با طرح و رنگ های متنوع را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل ظروف پذیرایی با طرح هایی خاص

بهتر است شما ظرف های مورد استفاده منزل تان را در سه دسته ظروف برای استفاده روزانه و ظروف برای استفاده در مراسم رسمی و ظروف برای استفاده در مراسم غیر رسمی تقسیم بندی نمایید و هر یک از این ظرف ها را در کابینت هایی جداگانه بچینید تا بتوانید در صورت لزوم به آن ها دسترسی داشته باشید.

مدل ظروف پذیرایی طرح دار

طرح های ظرف مخصوص پذیرایی از مهمان ها

ظرف های پذیرایی شامل بشقاب های غذاخوری و ظرف های مخصوص سرو دسر و میوه و … هستند و با توجه به اینکه ظرف های پذیرایی نقطه کانونی میز پذیرایی یا میز ناهار خوری محسوب می شوند از این رو بهتر است در انتخاب آن ها دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

انواع ساعت دیواری

اگر تمایل دارید ذوق و سلیقه خود را به مهمان هایتان نشان دهید بهتر است این مدل ظروف را از بین طرح ها با حاشیه زیبا انتخاب نمایید همچنین انتخاب رنگی مناسب برای ظرف از اهمیت زیادی برخودار می باشد. از انتخاب ظروف با طرح های شلوغ خودداری نمایید زیرا این طرح ها باعث می شوند تا اشتها کم شود و مهمان هایتان از سرو غذا در این ظرف ها لذت کافی را نبرند.

اگر شما در کابینت های آشپزخانه فضای کافی برای چیدن ظرف های پذیرایی را ندارید بهتر است مدل این ظرف ها را از بین طرح هایی انتخاب نمایید تا بتوانید علاوه بر استفاده روزانه از آن ها برای پذیرایی از مهمان هایتان نیز استفاده کنید.

انتخاب رنگی مناسب برای سرویس غذاخوری و ظروف میوه خوری و آجیل خوری و … از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ انواع ظروف مخصوص پذیرایی را از بین رنگ هایی انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت بیشتری داشته باشند تا بعد از چیدن ظرف ها روی میز هارمونی رنگی مناسبی ایجاد شود.

مبل و میز

توجه داشته باشید که ظرف های پذیرایی را بعد از هر بار استفاده باید به دقت بشویید و آن ها را خشک کنید و اگر لکه هایی روی ظرف ایجاد شده است باید لکه ها از روی ظرف پاک کنید.

مدل های ظرف پذیرایی مدل ظروف پذیرایی جدید مدل ظروف پذیرایی صورتی رنگ مدل ظروف پذیرایی جذاب و خاص ظرف پذیرایی جدید و زیبا ظرف برای پذیرایی    ظرف پذیرایی جذاب ظرف پذیرایی گلدار مدل ظروف پذیرایی چینی مدل ظروف پذیرایی جدید و خاص مدل ظرف پذیرایی با طرح های خاص مدل ظروف پذیرایی شیشه ای مدل ظروف پذیرایی با طرح جذاب مدل ظروف پذیرایی طلایی رنگ ظرف مخصوص پذیرایی با مدل طرح دار

ظروف چینی که کمتر از آن ها استفاده می کنید را بهتر است روی یکدیگر نچینید زیرا این ظروف دچار خراش یا آسیب می شوند و بهتر است در صورت تمایل به چیدن این ظروف روی یکدیگر بین آن ها پارچه تمیزی را قرار دهید.

انواع ظروف پذیرایی پرکاربرد که برای یک مهمانی رسمی که به آن ها نیاز دارید عبارتند از :

  • بشقاب تخت :

از این بشقاب برای سرو غذای اصلی استفاده می گردد.

  • بشقاب میوه خوری :

از بشقاب های میوه خوری برای پذیرایی از مهمان ها در مراسم رسمی و غیر رسمی استفاده می شود.

  • بشقاب کیک خوری :

از بشقاب کیک خوری می توانید علاوه بر سرو کیک و شیرینی برای سرو صبحانه و کره و نان نیز استفاده کنید.

  • ظرف سوپ :

ظروف مخصوص سرو سوپ دارای طرح هایی متفاوت می باشند و این ظرف ها باید گود باشند تا شما بتوانید غذاهای آبکی را درون آن ها به راحتی بریزید.

  • ظروف آجیل خوری

از ظروف آجیل خوری می توانید برای سرو آجیل و … استفاده کنید.

ظرف مخصوص پذیرایی با مدل طرح دار ظرف مسی برای پذیرایی مدل های ظروف پذیرایی چینی طرح های ظرف جدید برای پذیرایی مدل ظروف پذیرایی شیشه ای و زیبا ظرف شیشه ای برای پذیرایی از مهمان ها ظروف چینی گلدار مدل ظروف پذیرایی با طرح هایی جذاب مدل ظروف پذیرایی ساده ظرف برای پذیرایی از مهمان ها ظرف شیشه ای و متفاوت مخصوص پذیرایی ظرف مخصوص پذیرایی با طرح هایی خاص و جذاب ظرف چینی گلدار ظرف چینی سفید ظرف کریستال مدل ظروف پذیرایی طلایی رنگ و جذاب ظرف مسی برای پذیرایی ظرف چینی سفید و ساده ظروف مخصوص پذیرایی

در این مطلب با انواع طرح ظرف های مخصوص پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *