خانه لوازم منزل مدل چراغ خواب و آباژور اتاق کودک با طرح های دخترانه و پسرانه

مدل چراغ خواب و آباژور اتاق کودک با طرح های دخترانه و پسرانه

آباژور اتاق کودک

چراغ خواب یا آباژور از انواع وسایلی می باشد که در اکثر اتاق خواب ها مورد استفاده قرار می گیرد و از این وسیله برای ایجاد نور کم و ضعیف در هنگام خواب استفاده می گردد. در ادامه تصاویری از انواع مدل های آباژور اتاق کودک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های آباژور اتاق کودک با طرح و رنگ های زیبا

آباژور علاوه بر اینکه جزء وسایل کاربردی به شمار می رود از آن به عنوان وسیله دکوراتیو نیز استفاده می شود. آباژور های مخصوص کودکان در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که بهتر است شما با توجه به سلیقه شخصی و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق فرزند خود آباژور با طراحی مناسبی را انتخاب نمایید.

مدل آباژور مخصوص اتاق کودک

طرح آباژور مخصوص کودکان دختر و پسر

تاریکی مطلق منزل در هنگام شب باعث ایجاد ترس در کودکان می شود و اغلب بچه ها در هنگام تاریکی بی قراری می کنند و از خواب می پرند از این رو بهتر است والدین شرایطی را فراهم نمایند که کودک آن ها در هنگام شب احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشد.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که بهترین روش برای آرام خوابیدن بچه ها این است که نوری ملایم و آرامش بخش در هنگام شب در اتاق آن ها روشن باشد و شما می توانید به کمک آباژور هایی که برای کودکان ساخته می شوند فرزند خود را از ترس های شبانه اش نجات دهید.

در طراحی آباژور مخصوص کودکان از لامپ های مختلف استفاده می شود همچنین آباژورها در انواع طرح های ساده و فانتزی موجود می باشند که آباژور های رومیزی فانتزی باعث می شوند تا کودک از طرح آن ها خوشش بیاید و در نتیجه بتواند به راحتی بخوابد.

مدل آباژور مخصوص اتاق کودک چراغ خواب مخصوص اتاق کودک آباژور مخصوص کودکان دختر آباژور شیک و فانتزی آباژور شیک و فانتزی آباژور دیواری آباژور شیک و فانتزی مدل آباژور فانتزی برای اتاق کودک آباژور مخصوص اتاق کودک دخترانه آباژور شیک و زیبا برای کودکان چراغ خواب مخصوص اتاق کودک مدل آباژور فانتزی آباژور مخصوص اتاق کودک آباژور شیک و فانتزی آباژور شیک و ساده

مبل و میز

بهتر است اتاق کودکان به وسیله رنگ های سفید و گرم طراحی شود تا در زمان استفاده از چراغ خواب سایه ای روشن در فضا ایجاد گردد و در نتیجه نوری مناسب و لطیف به اتاق بچه ها اضافه شود.

انتخاب آباژور اتاق خواب با شیدی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. شید همان کلاهک روی آباژور می باشد و بهتر است شما شید آباژور مخصوص بچه ها را از بین طرح های کارتونی و دلنشین انتخاب نمایید.

اگر در منزل تان پایه آباژور دارید می توانید یک شید با طرح و رنگی زیبا را تهیه کنید سپس شید را روی پایه نصب نمایید. توجه داشته باشید که برای ایجاد فضایی مناسب در اتاق فرزندتان بهتر است طرح و رنگ شید را با تم دکوراسیون اتاق ست کنید همچنین می توانید شیدی را انتخاب نمایید که روی آن عکس شخصیت کارتونی مورد علاقه فرزندتان طراحی شده است و از این طریق کودک خود را سورپرایز نمایید.

آباژورهای مخصوص اتاق کودکان در انواح طرح های آباژور دیواری و رومیزی موجود می باشد که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شما بستگی دارد همچنین اگر شما در فضای اتاق فرزندتان مکانی مناسب برای قرار دادن آباژور را در دسترس ندارید می توانید از آباژور دیواری استفاده نمایید.

چراغ خواب زیبا و شیک مدل آباژور طرح دار آباژور طرح دار و فانتزی چراغ خواب زیبا و فانتزی آباژور طرح خرس آباژور مخصوص اتاق کودک دختر و پسر طرح چراغ خواب برای اتاق کودک آباژور اتاق بچه ها چراغ خواب دخترانه آباژور شیک و فانتزی آباژور شیک و جدید مخصوص کودکان مدل آباژور فانتزی و زیبا چراغ خواب فانتزی آباژور شیک و جدید آباژور فانتزی چراغ خواب طرح فیل آباژور شیک و خاص آباژور مخصوص اتاق کودک چراغ خواب زیبا و فانتزی آباژور طرح دار

در این مطلب با انواع مدل های آباژور مخصوص کودک در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از این طرح ها ، چراغ خواب با طرح و رنگی مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *