خانه لوازم منزل ۳۵ مدل آباژور دیواری مدرن و لاکچری برای نقاط مختلف منزل

۳۵ مدل آباژور دیواری مدرن و لاکچری برای نقاط مختلف منزل

اغلب افراد تصور می کنند انواع مدل های آباژور دیواری و ایستاده و … در دکوراسیون داخلی فقط دارای جنبه تزیینی می باشد در صورتی که این تصور نادرست می باشد و آباژورها می توانند در فضای منزل باعث متعادل سازی نور شوند و از آسیب رسیدن به چشم جلوگیری نمایند و به نوری که از لامپ و مهتابی ها ساطع می شود جهت بخشند.

مدل های آباژور دیواری شیک و زیبا

آباژور های دیواری مانند چراغ خواب ها با طرح های ایستاده و ساده و … دارای طرح های شیک و خاص هستند و در ساخت آن ها از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و شیشه و … استفاده می شود که شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل تان و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در فضای منزل آباژوری جذاب و بی نظیر را انتخاب نمایید.

مدل آباژور فانتزی

طرح های شیک آباژور کلاسیک و مدرن

آباژورهای دیواری در انواع طرح های ساده و فانتزی طراحی می شوند و اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک یا سلطنتی است بهتر است از مدل های ساده این طرح آباژورها استفاده نمایید.
آباژورهای فانتزی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای دکوراسیون های مدرن و امروزی می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند همچنین شما می توانید از برخی از طرح های آباژور فانتزی برای دکوراسیون های کلاسیک استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که آباژورهای دیواری در ابعاد بزرگ و متوسط و کوچک ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به میزان نور مورد نیاز خود سایز این طرح آباژورها را انتخاب نمایید همچنین در هنگام نصب این طرح آباژورها باید دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید و آن ها در قسمت مناسبی از دیوار نصب نمایید.

انواع ساعت دیواری

مدل آباژور آباژور چوبی آباژور فانتزی آباژور شیک و زیبا آباژور شیک و زیبا آباژور شیک و جذاب آباژور شیک و ساده آباژور شیک و خاص آباژور شیک و خاص آباژور شیک و دیواری آباژور چوبی طرح های فانتزی آباژور مدل آباژور فانتزی و زیبا طرح آباژور فانتزی آباژور شیک و ساده آباژور ساده آباژور سفید طرح آباژور دیواری
توجه به سایز کلاه ( شید ) آباژورهای دیواری یکی دیگر از نکات حائز اهمیت است و اگر شما به میزان نور بیشتری نیازمند می باشید بهتر است شید و حباب چراغ را بزرگ تر انتخاب نمایید تا بتوانید لامپی بزرگ و پرنور را زیر شید نصب نمایید همچنین برای چراغ های دیواری شید یا حباب های شیشه ای می توانند انتخابی مناسب محسوب شوند.
آباژورهای دیواری فلزی نیز نمای جذاب و متفاوتی دارند و شما می توانید از انواع طرح های براق آن در دکوراسیون های مدرن و امروزی استفاده نمایید.
آباژورهای چوبی نیز برای دکوراسیون های کلاسیک و دکوراسیون های مدرن انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
توجه به رنگ آباژور نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و هر چقدر آباژور و حباب آن دارای رنگ روشن تری باشند نور بیشتری را به محیط می بخشند و اگر شما تمایل دارید نورپردازی دکوراسیون منزل تان ملایم باشد بهتر است شید یا حباب آباژور را از بین رنگ های تیره تر انتخاب نمایید.

مدل آباژور شیک مدل آباژور برای اتاق کودک آباژور شیک آباژور فانتزی و زیبا آباژور دیواری برای اتاق خواب آباژور شیک آباژور مدرن آباژور شیک طرح آباژور برای اتاق خواب مدل آباژور امروزی و زیبا آباژور شیک و ساده طرح آباژور آباژور شیک آباژور فانتزی و زیبا آباژور سرویس بهداشتی آباژور با طرح مدرن آباژور فلزی آباژور شیک و فانتزی

 

مبل و میز
در این مطلب تصاویری از انواع مدل آباژور دیواری را مشاهده کردید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها آباژوری با طرح و رنگ مناسب را برای بخش های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *