خانه لوازم منزل فرش و قالیچه ۳۷ مدل فرش سالن پذیرایی با طرح های جذاب و تماشایی

۳۷ مدل فرش سالن پذیرایی با طرح های جذاب و تماشایی

مدل فرش پذیرایی

استفاده از فرشی مناسب در سالن پذیرایی باعث ایجاد فضایی گرم و دکوراسیونی آرامش بخش می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل فرش پذیرایی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مدل فرش پذیرایی با طرح و رنگ های زیبا

فرش یکی از مهم ترین اجزاء در دکوراسیون سالن پذیرایی به شمار می رود و فرش های مخصوص پذیرایی در انواع طرح های کلاسیک و مدرن و فانتزی و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی طرح و رنگ فرش را انتخاب نمایید.

مدل فرش پذیرایی

طرح فرش فانتزی

فرش های فانتزی برای دکوراسیون های مدرن و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و اگر دکوراسیون داخلی پذیرایی شما مدرن می باشد بهتر است از این طرح فرش ها استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

فرش های فانتزی در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر گرد و مستطیل و مربع موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید سالن پذیرایی تان دکوراسیونی گرم و صمیمی داشته باشد بهتر است از فرش گرد برای پوشاندن کف پوش پذیرایی استفاده نمایید همچنین فرش ها با شکل هندسی مستطیل و مربع جزء طرح های پرطرفدار و محبوب به شما می روند.

فرش های فانتزی در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند و اگر سایر وسایل موجود در منزل شما به صورت طرح دار انتخاب شده اند بهتر است فرش را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید. فرش های طرح دار نیز برای دکوراسیون های ساده و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و استفاده از آن ها باعث می شود تا یکنواختی دکوراسیون از بین برود.

مدل فرش پذیرایی طرح دار فرش ساده برای پذیرایی مدل فرش طرح دار برای پذیرایی فرش طرح دار برای سالن پذیرایی فرش طرح دار و زیبا برای پذیرایی فرش فانتزی برای پذیرایی فرش شیک و فانتزی فرش شیک فرش رنگی و فانتزی مخصوص سالن پذیرایی فرش طرح دار برای پذیرایی مدل فرش برای پذیرایی فرش طرح دار برای پذیرایی مدل فرش پذیرایی ساده فرش برای سالن پذیرایی مدل فرش فانتزی

مبل و میز

مدل فرش ایرانی

در سالن های پذیرایی با دکوراسیون سنتی و کلاسیک اغلب از فرش دستباف یا فرش ماشینی ایرانی استفاده می شود.

فرش های ایرانی زیبایی و جذابیت خاصی دارند و می توانند به دکوراسیون داخلی منزل جلوه و آرامش خاصی را ببخشند همچنین این طرح فرش ها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و اگر فضای سالن پذیرایی منزل شما کوچک است بهتر است از فرش های رنگ روشن برای دلبازتر به نظر رسیدن فضا استفاده کنید. فرش های رنگ تیره نظیر فرش سرمه ای و … برای پذیرایی ها با متراژ بزرگ و متوسط انتخابی مناسب و ایده آل هستند.

مدل فرش رنگ روشن ایرانی

طرح فرش پذیرایی مدل فرش شیک اتاق پذیرایی مدل فرش مخصوص سالن پذیرایی فرش برای سالن پذیرایی فرش طرح دار برای پذیرایی فرش پذیرایی فرش برای سالن پذیرایی فرش طرح دار فرش مخصوص سالن پذیرایی فرش طرح دار برای پذیرایی فرش طرح دار برای پذیرایی فرش خاص برای پذیرایی فرش طرح دار برای پذیرایی فرش رنگ روشن برای پذیرایی فرش رنگ روشن برای پذیرایی فرش رنگ روشن برای پذیرایی فرش طرح دار برای پذیرایی فرش طرح دار مخصوص پذیرایی فرش رنگ روشن و شیک مدل فرش طرح دار ایرانی

در این مطلب با انواع طرح های فرش مخصوص سالن پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فرش با طرح و رنگی مناسب را برای این بخش از منزل تان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *