خانه دکوراسیون فضای باز حیاط و فضای سبز ساخت گلخانه خانگی با ایده های خلاقانه و جدید

ساخت گلخانه خانگی با ایده های خلاقانه و جدید

انواع پوشش در نمونه گلخانه های خانگی

امروزه در بسیاری از طراحی های صورت گرفته برای دکوراسیون فضای باز, از گلخانه استفاده می کنند. در واقع ساخت گلخانه در حیاط و فضای سبز منازل, زیبایی آن را دو چندان می کند. در این مطلب با ایده های خلاقانه در ساخت جدیدترین گلخانه ها آشنا می شویم.

جدیدترین ایده های خلاقانه ساخت گلخانه خانگی

یکی از جدیدترین ایده ها در دکوراسیون فضای باز, ایجاد گلخانه است. گلخانه محیطی برای پرورش گیاهانی است که نمی توانند در شرایط آب و هوای خاص رشد کنند. در واقع با ایجاد گلخانه خانگی, شرایط را برای پرورش بسیاری از گیاهان زینتی و غیر زینتی آماده می سازند. بنابراین در ساخت این فضا باید فاکتورهایی را مدنظر قرار داد. گرمایش, دی اکسید کربن و نور, دما, رطوبت و جریان هوا از جمله مهمترین فاکتورهایی است که در طراحی گلخانه ها باید مورد توجه قرار گیرند. کمبود و یا نامناسب بودن هر یک از این فاکتورها ممکن است سلامت گیاهان موجود در گلخانه را به خطر بیاندازد.

گلخانه های شیشه ایی بزرگ

انواع ساعت دیواری

در ساخت و طراحی گلخانه ها از انواع مواد ساختمانی استفاده می شود. بنابراین با هزینه های مختلفی می توان گلخانه ساخت. قاب فلزی و پوشش شیشه ایی, قاب چوبی و پوشش فایبرگلاس, قاب فلزی و پوشش اکریلیک, قاب فلزی و پوشش پلی کربنات, قاب چوبی با پوشش پلی اتیلن از جمله مهمترین مواد در ساخت گلخانه های خانگی می باشند. قاب های چوبی در مقایسه با قاب های شیشه ایی هزینه کمتری دارند. بنابراین اگر قصد دارید گلخانه ایی با هزینه پایین بسازید, توصیه می کنیم از قاب های چوبی استفاده کنید. همچنین پوشش های شیشه ایی بیشترین هزینه را در تهیه گلخانه تحمیل می کنند. این در حالی است که پوشش پلی اتیلن کم هزینه ترین پوشش برای ساخت گل خانه است. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین ایده های خلاقانه ساخت گلخانه خانگی در حیاط خانه های مختلف را نشان می دهد. با الهام از این ایده ها می توان زیباترین گلخانه را در منزل خود داشته باشید.

جدیدترین نمونه گلخانه های خانگی با طراحی خلاقانه ساخت گلخانه  ساخت گلخانه جدیدترین ایده های طراحی گلخانه برای حیاط ساخت گلخانه چگونگی عملکرد گلخانه های خانگی نمونه هایی از زیباترین گلخانه های بزرگ چگونگی ساخت و دکوراسیون گلخانه های خانگی انواع گلخانه خانگی با پوشش های مختلف انواع گلخانه زیبا با قاب فلزی

یکی از بهترین امکاناتی که وجود گلخانه در حیاط خانه فراهم می کند امکان استفاده از فضای سبز در فصول سرد سال است توجه داشته باشید که گلخانه ها نه تنها هزینه اضافی در منزل شما نیستند بلکه با مدیریت صحیح می توانند منبع درآمد مناسبی نیز برای شما محسوب شوند.

مبل و میز

فاکتورهای مهم در طراحی گل خانه های خانگی نمونه هایی از زیباترین گلخانه های کوچک انواع پوشش اکریلیک در نمونه گلخانه های خانگی تزیین فضای سبز با استفاده از گلخانه های خانگی ساخت گلخانه انواع گلخانه خانگی با قاب چوبی انواع گلخانه زیبا با پوشش شیشه ایی تزیین حیاط با استفاده از گلخانه های خانگی جدیدترین نمونه گلخانه های خانگی ساخت گلخانه دکوراسیون فضای باز و طراحی گلخانه برای آن

با در نظر گرفتن مطالبی که ذکر کردیم و نمونه گلخانه هایی که مشاهده نمودید, ساخت گلخانه آن چنان که ما تصور می کنیم سخت نیست. بد نیست هنگام طراحی فضای سبز خانه نگاهی هم به ایجاد گلخانه داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *