خانه دکوراسیون فضای باز آلاچیق مدل های آلاچیق سنتی و شیک برای باغ و حیاط ویلا

مدل های آلاچیق سنتی و شیک برای باغ و حیاط ویلا

آلاچیق سنتی

آلاچیق دارای نام های مختلفی نظیر سایبان و کپر می باشد که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع سازه چهار طرفی باز دارد و برای ساخت آن از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و سنگ و … استفاده می شود. در ادامه طرح هایی از آلاچیق سنتی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های آلاچیق سنتی

سایبان سنتی از انواع طرح های زیبا و پرطرفدار می باشد و اگر شما تمایل دارید فضای باز باغ و حیاط و قهوه خانه و … جذاب و آرامش بخش تر به نظر برسد بهتر است این نوع آلاچیق را در فضای مورد نظر خود بسازید.

مدل سایبان سنتی

انواع ساعت دیواری

طرح های سایبان سنتی

آلاچیق های باغی و آلاچیق های مورد استفاده در فضای باز در انواع طر ح های آلاچیق مدرن و کلاسیک موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

برای طراحی سایبان های سنتی از چوب های تراش خورده و منبت کاری شده استفاده می شود همچنین در ساخت این نوع سایبان از چوب بامبو و شاخ و برگ های نخل و کاهگل و سفال استفاده می شود که هر یک از این متریال ها جذابیت خاصی را به طرح سایبان می بخشند.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب طرح و رنگ آلاچیق باید مدلی را انتخاب نمایید که با محیط اطراف همخوانی و مطابقت داشته باشد و علاوه بر این برای ساخت آن از مصالح با کیفیت استفاده شده باشد.

مبل و میز

سایبان های سنتی اغلب دارای نمایی چوبی می باشند و شکل هندسی آن ها نیز منظم است همچنین برای پوشاندن کف آن ها از کفپوش های چوبی استفاده می شود. توجه داشته باشید که اگر سایبان را تمایل دارید در فضای باز نصب نمایید بهتر است برای پوشاندن کف آن از ام دی اف استفاده نکنید زیرا این نوع متریال در برابر شرایط جوی عمری کوتاه دارد.

آلاچیق شیک سایبان سنتی سایبان شیک و کلاسیک آلاچیق زیبا و شیک آلاچیق زیبا آلاچیق شیک آلاچیق سنتی شیک مدل آلاچیق کلاسیک آلاچیق چوبی آلاچیق شیک و زیبا آلاچیق شیک و زیبا آلاچیق شیک

از سایبان های سنتی اغلب در فضاهای عمومی نظیر رستوران های سنتی و قهوه خانه استفاده می شود ولی شما می توانید در حیاط منزل و ویلای خصوصی تان نیز این نوع سایبان را نصب نمایید.

برای ساخت سایبان سنتی بهتر است از رنگ های تند استفاده نکنید و در صورت تمایل به استفاده از این رنگ ها میزان استفاده از آن ها را کم نمایید. رنگ های ملایم برای ساخت این طرح سایبان ها انتخابی مناسب به شمار می روند.

توجه داشته باشید که اگر مساحت سایبان بزرگ است می توانید یک میز ناهارخوری چوبی یا نیمکت چوبی را در فضای آن قرار دهید و یک گلدان شیشه ای همراه با گل های طبیعی را روی میز قرار بدهید و از این طریق فضایی آرامش بخش را خلق نمایید.

برای نورپردازی این طرح سایبان ها می توانید از چراغ های قدیمی نظیر چراغ های گرد سوز و چراغ های تلمبه ای و چراغ های پیه سوز استفاده کنید که این چراغ ها باعث می شوند تا فضا سنتی تر به نظر برسد.

آلاچیق چوبی زیبا سایبان چوبی و شیک سایبان چوبی و زیبا سایبان زیبا و کلاسیک سایبان چوبی طرح آلاچیق شیک چوبی آلاچیق زیبا و چوبی آلاچیق زیبا و سنتی سایبان سنتی شیک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های سایبان سنتی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید سایبانی متفاوت و جذاب را برای فضای مورد نظر خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *