خانه دکوراسیون فضای باز آلاچیق مدل آلاچیق پشت بام با چند طراحی مدرن و زیبا

مدل آلاچیق پشت بام با چند طراحی مدرن و زیبا

مدل آلاچیق پشت بام

آلاچیق اقامتگاهی است که می توانید از آن در فضای روف گاردن و فضای سبز و ویلا و … استفاده نمایید و در واقع آلاچیق ها به عنوان سرپناه می باشند و شما می توانید با نشستن در فضای آن از فضای باز و طبیعت لذت ببرید. در ادامه مدل آلاچیق پشت بام با طراحی بی نظیر و کاربردی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آلاچیق پشت بام شیک و زیبا

برای ساخت آلاچیق از متریال های مختلف نظیر سنگ و شیشه و سیمان و آجر و چوب و … استفاده می شود که بهتر است شما آلاچیقی را انتخاب نمایید که با کیفیت است و علاوه بر این انتخاب متریال مورد استفاده در ساخت آلاچیق بستگی به محیط و منطقه ای دارد که شما در آن زندگی می کنید همچنین آلاچیق چوبی و آلاچیق سیمانی و آلاچیق فلزی از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشند و برای فضاهای مختلف مناسب هستند.

آلاچیق زیبا و کاربردی

طرح های آلاچیق مخصوص پشت بام

یکی از مهم ترین عواملی که افراد در زمان خرید آلاچیق به آن دقت می کنند قیمت است. عوامل زیادی نظیر متراژ و نوع متریال و کیفیت مصالح و نوع طراحی و نوع مبلمان و نوع سقف و جنس سقف و … روی قیمت آلاچیق تاثیرگذار هستند و اگر شما روف گاردن طراحی کرده اید و تمایل دارید روزهای گرم تابستان را در این قسمت از منزل سپری کنید بهتر است آلاچیقی مناسب و کاربردی را تهیه نمایید تا از شما در برابر حرارت و گرما محافظت شود.

انواع ساعت دیواری

آلاچیق ها در انواع طرح های ثابت و متحرک موجود می باشند و اگر فضای روف گاردن یا پشت بام تان بزرگ می باشد بهتر است از آلاچیق ثابت استفاده نمایید تا سایه به میزان بیشتری داشته باشید و اگر فضای پشت بام کوچک می باشد بهتر است آلاچیق یا کلاه فرنگی متحرکی را تهیه نمایید تا بتوانید در صورت نیاز از آن استفاده نمایید و در زمانی که نیازی به استفاده از آن ندارید کلاه فرنگی را بردارید. اگر تمایل دارید کلاه فرنگی تهیه کنید بهتر است طرحی را انتخاب نمایید که دارای چفت و بست محکمی باشد تا به خوبی بتواند روی سطح کف بنشیند همچنین کلاه فرنگی باید از ثبات برخوردار باشد تا در اثر ورزش باد حرکت نکند.

مدل آلاچیق چوبی آلاچیق زیبا و شیک طرح آلاچیق مخصوص پشت بام   آلاچیق چوبی زیبا مدل آلاچیق مخصوص پشت بام آلاچیق برای پشت بام آلاچیق زیبا و کاربردی   آلاچیق چوبی و شیک

آلاچیق به دلیل اینکه در معرض عوامل خارجی زیادی نظیر باران و نور آفتاب و باد و … وجود دارد از این رو بهتر است شما آلاچیقی را انتخاب نمایید که در برابر این عوامل خارجی از مقاومت زیادی برخوردار باشد.

مبل و میز

اگر تمایل دارید در فضای آلاچیق مبلمان بچینید بهتر است اندازه آلاچیق را بزرگ تر انتخاب نمایید. آلاچیق های شیشه ای انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و با توجه به اینکه اغلب اطراف آن ها بسته می باشد شما می توانید این نوع آلاچیق ها را تهیه کنید تا در برابر باد و باران و … به خوبی محافظت شوید.

در صورت تمایل می توانید فضای درون و اطراف آلاچیق را نورپردازی نمایید تا بتوانید در هنگام شب از فضای آن به راحتی استفاده نمایید و علاوه بر این نورپردازی نمای ایده آلی را به آلاچیق می بخشد.

 آلاچیق برای پشت بام آلاچیق فلزی مدل آلاچیق شیشه ای نورپردازی آلاچیق مدل آلاچیق مخصوص پشت بام آلاچیق سفید و زیبا آلاچیق چوبی آلاچیق برای پشت بام

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های آلاچیق مخصوص پشت بام را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید آلاچیقی با طرح و رنگ مناسب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *