خانه تخت و کمد مدل جالباسی ایستاده شیک و متفاوت با طراحی خلاقانه کاربردی

مدل جالباسی ایستاده شیک و متفاوت با طراحی خلاقانه کاربردی

مدل جالباسی ایستاده

چوب لباسی از انواع وسایلی است که وجود آن در هر خانه لازم است و در انواع طرح های دیواری و ایستاده موجود است که انتخاب هر یک از این طرح ها به ابعاد اتاق مورد نظر شما بستگی دارد. در ادامه انواع مدل جالباسی ایستاده با طرح های فانتزی و ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل جالباسی ایستاده با طرح های ساده و فانتزی

اغلب افراد برای انتخاب چوب لباسی های ایستاده توجه و دقت لازم را به خرج نمی دهند در صورتی که اگر طرح چوب لباسی به درستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می شود. از چوب لباسی می توانید در بخش های مختلف منزل نظیر راهرو ورودی و اتاق خواب و … استفاده نمایید.

جالباسی فانتزی

طرح های جالباسی شیک و جدید

برای تهیه جالباسی دیواری و یا ایستاده از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و ام دی اف استفاده می شود  همچنین در برخی از طرح ها نیز برای جذابیت بیشتر چوب لباسی از ترکیب دو متریال استفاده می شود.
در بین طرح های مختلف چوب لباسی مدل های بروز و فانتزی کمتر به چشم می خورند و اغلب چوب لباسی ها دارای طراحی ساده ای هستند.
مدل جالباسی ایستاده چوبی جذابیت بیشتری دارد و این طرح چوب لباسی به صورت ساده و خلاقانه طراحی می شود همچنین چوب لباسی های چوبی دارای رنگ های متنوع تیره و روشن موجود می باشند.
جالباسی های فانتزی زیبا و خلاقانه تر هستند و علاوه بر اینکه کاربردی می باشند به عنوان یک عنصر دکوری بی نظیر نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

مدل جالباسی ساده چوب لباسی زیبا و شیک جالباسی فلزی جالباسی شیک و ساده چوب لباسی ایستاده جالباسی فانتزی چوب لباسی شیک چوب لباسی ام دی اف جالباسی ساده و جذاب چوب لباسی ایستاده جالباسی ایستاده فلزی چوب لباسی ساده

توجه داشته باشید که بهتر است جالباسی ها را به گونه ای انتخاب کنید که فضای کافی برای آویز کردن لباس ها را در اختیار شما قرار بدهند و علاوه بر این طرح آن ها به روز و جالب باشد تا فضایی شیک و بی نظیر در گوشه اتاق مورد نظر شما ایجاد شود.
از آویز کردن بیش از حد لباس ها روی جالباسی بهتر است خودداری کنید زیرا فضای اتاق شلوغ به نظر می رسد و بهتر است شما لباس های ضروری و پرکاربرد خود را روی چوب لباسی آویزان کنید و سایر لباس هایتان را درون کمد دیواری یا کمد لباس آویزان نمایید.

جالباسی ایستاده و فانتزی چوب لباسی چوبی چوب لباسی شیک و فانتزی چوب لباسی شیک جالباسی زیبا و بی نظیر جالباسی فانتزی و زیبا جالباسی زیبا و جدید جالباسی خلاقانه ایستاده چوب لباسی زیبا و ساده جالباسی فانتزی

مبل و میز

در این مطلب با انواع مدل جالباسی ایستاده آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها چوب لباسی با طراحی و رنگی بی نظیر و متفاوت را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *