خانه تخت و کمد مدل قفسه آشپزخانه با انواع طراحی زیبا و دوست داشتنی

مدل قفسه آشپزخانه با انواع طراحی زیبا و دوست داشتنی

مدل قفسه آشپزخانه

مدل قفسه آشپزخانه از انواع وسایل کاربردی در فضای آشپزخانه به شمار می رود که باعث صرفه جویی در فضای آشپزخانه می شود و نظم و ترتیب خاصی را به ظروف و اقلام مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه می بخشد. در ادامه تصاویری از انواع طرح های قفسه آشپزخانه در سایز های بزرگ و کوچک را مشاهده خواهید کرد.

مدل قفسه آشپزخانه با طرح های شیک و کاربردی

در ساخت مدل قفسه آشپزخانه مانند ساخت شلف دیواری و باکس های دیواری از متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و ام دی اف و … استفاده می شود همچنین این طرح قفسه ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند و شما می توانید با توجه به طراحی داخلی آشپزخانه منزل تان از بین آن ها قفسه با طراحی شیک و بی نظیری را انتخاب نمایید.

مدل قفسه آشپزخانه

طرح های قفسه آشپزخانه مدرن و کلاسیک

با نصب قفسه در فضای آشپزخانه می توانید نظم و زیبایی را در فضای آشپزخانه منزل تان احساس کنید و به راحتی به لوازم و ظروف مورد نیاز دسترسی داشته باشید.
در برخی از آشپزخانه های مدرن قفسه ها زیر کابینت ها مخفی می شوند و شما می توانید از این قفسه ها برای چیدمان اقلام مورد نیاز خود استفاده کنید همچنین قفسه های آشپزخانه در انواع طرح های باز موجود هستند که این طرح ها کاربردی تر هستند و بهتر است شما وسایل را در قفسه های باز به صورت مرتب بچینید تا فضای آشپزخانه تان منظم و خلوت تر به نظر برسد.
قفسه های باز یادآور طاقچه های قدیمی هستند ولی ظاهر و شکل امروزی تری دارند و با چیدن وسایل ساده و کاربردی روی این قفسه ها می توانید ظروف و لوازم دکوری را در دکوراسیون آشپزخانه به نمایش بگذارید.

انواع ساعت دیواری

مدل قفسه آشپزخانه قفسه ام دی اف آشپزخانه مدل قفسه دیواری مدل قفسه دیواری آشپزخانه قفسه دیواری آشپزخانه قفسه آشپزخانه مدل قفسه دیواری آشپزخانه مدل قفسه دیواری برای آشپزخانه قفسه آشپزخانه قفسه دیواری آشپزخانه قفسه دیواری زیبا و شیک
قفسه های دیواری دارای مزایای زیادی نظیر عملکرد و دسترسی آسان ، قیمت پایین و ایجاد فضایی مناسب برای چیدمان وسال ضروری آشپزخانه می باشند و اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است می توانید در گوشه های آشپزخانه این قفسه ها را به راحتی نصب نمایید و از سطح آن برای چیدن وسایل مختلف استفاده نمایید.
از مدل قفسه های آشپزخانه می توانید در آشپزخانه ها با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر طرح و رنگ قفسه های دیواری باید در انتخاب مکانی مناسب برای نصب آن ها حساسیت لازم را به خرج دهید.
بالای سینک ظرفشویی آشپزخانه مناسب ترین مکان برای نصب قفسه های دیواری است و شما می توانید روی این قفسه ها ظروف تزیینی و زیبایی را بچینید.
گوشه های آشپزخانه نیز فضایی مناسب برای نصب قفسه های بلند هستند و شما می توانید روی سطح قفسه هایی که در گوشه آشپزخانه خود نصب کرده اید وسایلی نظیر بطری و ظرف حبوبات و سبد و … را بچینید.

قفسه فلزی آشپزخانه قفسه دیواری برای آشپزخانه قفسه ام دی اف دیواری مدل قفسه آشپزخانه قفسه دیواری زیبا و مدرن قفسه دیواری چوبی قفسه آشپزخانه قفسه دیواری آشپزخانه قفسه دیواری برای آشپزخانه مدل قفسه آشپزخانه

در این مطلب با انواع مدل قفسه آشپزخانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از این طرح ها ، قفسه های کاربردی و شیکی را برای نصب روی دیوار آشپزخانه منزل تان انتخاب کنید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *