خانه تخت و کمد مدل کمد لباس دخترانه جدید و جذاب با طراحی دوست داشتنی

مدل کمد لباس دخترانه جدید و جذاب با طراحی دوست داشتنی

مدل کمد لباس دخترانه

کمد لباس یکی از ضروری ترین وسایل در فضای اتاق خواب محسوب می شود که علاوه بر اینکه کاربردی است اگر دارای طرح و رنگی مناسب باشد می تواند باعث زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب شود. در ادامه تصاویری از انواع مدل کمد لباس دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کمد لباس دخترانه با طرح های زیبا و شیک

مدل کمد لباس دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل اتاق و سلیقه شخصی خود و فرزندتان کمدی زیبا و کاربردی را انتخاب نمایید.

کمد لباس دخترانه

طرح های کمد لباس دخترانه بچه گانه

کمد لباس برای کودکان دختر در انواع طرح های خاص و متفاوت موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید فضایی زیبا و بی نظیر را در اتاق فرزند خود ایجاد نمایید بهتر است طرح و رنگ کمد را با طرح و رنگ تخت خواب دخترانهست نمایید همچنین می توانید رنگ کمد را با رنگ پرده یا فرش اتاق کودک و رنگ دیوارها ست نمایید.

انواع ساعت دیواری

انتخاب رنگی مناسب برای کمد لباس بچه گانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ کمد لباس بچه گانه دخترانه را از بین رنگ های روشن و شاد نظیر صورتی و خاکستری روشن و سفید و کرم و … انتخاب نمایید.

در برخی از مدل های کمد لباس بچه گانه طرح هایی خاص و کودکانه روی کمد ایجاد شده است که این مدل ها زیبایی خاص خودشان را دارند و می توانند به فضای اتاق کودکان جذابیت بی نظیری را ببخشند.

کمد لباس دخترانه نوجوان کمد لباس شیک کمد لباس ساده کمد لباس دخترانه کمد لباس شیک طرح کمد لباس طرح کمد لباس کمد لباس صورتی کمد لباس شیک کمد لباس دو رنگ کمد لباس زیبا و شیک کمد لباس شیک و زیبا مدل کمد لباس کمد لباس طرح دار طرح کمد لباس مدل کمد لباس دخترانه ساده کمد لباس شیک کمد لباس شیک کمد لباس زیبا کمد لباس شیک کمد لباس کمد لباس شیک کمد لباس شیک کمد لباس دخترانه ساده

مبل و میز

طرح های کمد لباس دخترانه نوجوان

اگر فرزند شما در دوران نوجوانی به سر می برد بهتر است طرح و رنگ کمد لباس او را با توجه به نظر و سلیقه شخصی اش انتخاب نمایید تا در فضای اتاقش احساس راحتی بیشتری داشته باشد.
کمد لباس دخترانه در انواع طرح های درب دار و بدون درب و درب ریلی موجود می باشند و اگر فضای اتاق فرزند شما کوچک است بهتر است کمدهای درب ریلی یا بدون درب را انتخاب نمایید.

با توجه به اینکه دختران در دوران نوجوانی به جمع آوری وسایل مختلف علاقه مند می باشند از این رو بهتر است شما کمدهایی را انتخاب نمایید که دارای قفسه ها و کشوهایی زیادی است تا فرزندتان بتواند علاوه بر قرار دادن لباس ها در کمد ، وسایل شخصی اش را در مکانی مناسب از کمد لباس قرار دهد.

کمد لباس صورتی کمد لباس شیک کمد لباس شیک کمد لباس طرح دار کمد لباس بچه گانه دخترانه کمد لباس زیبا و شیک کمد لباس شیک کمد لباس طرح دار مدل کمد لباس دخترانه نوجوان کمد لباس ساده مدل کمد لباس دخترانه نوجوان طرح کمد لباس کمد لباس شیک و ساده کمد لباس زیبا کمد لباس شیک

کمد لباس دخترانه نوجوان در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشد همچنین در برخی از طرح ها نیز از ترکیب دو رنگ برای طراحی کمد لباس استفاده شده است که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر فضای اتاق فرزند شما کوچک است بهتر است کمدهای رنگ روشن یا کمدهایی که دارای آینه های قدی هستند را انتخاب نمایید تا فضای اتاق بزرگ و دلبازتر به نظر برسد همچنین در صورت کوچک بودن متراژ اتاق خواب دخترانه می توانید از کمد لباس های دیواری استفاده نمایید یا کمد لباس را از بین طرح های ظریف انتخاب نمایید.

کمد لباس دخترانه کمد لباس سفید و صورتی کمد لباس سفید کمد لباس شیک مدل کمد لباس ام دی اف کمد لباس ساده کمد لباس صورتی کمد لباس سفید و بنفش کمد لباس شیک کمد لباس ریلی کمد لباس ریلی کمد لباس صورتی و شیک کمد لباس ساده

در این مطلب با انواع مدل کمد لباس دخترانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کمد با طراحی و رنگی مناسب را انتخاب نمایید و در دکوراسیون داخلی اتاق فرزند خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *