خانه تخت و کمد مدل جاکفشی دیواری با طراحی زیبا برای استفاده بهتر از فضا

مدل جاکفشی دیواری با طراحی زیبا برای استفاده بهتر از فضا

مدل جاکفشی دیواری

راهروی ورودی منزل همیشه اولین نقطه در دسترس است که توجه افراد را به سوی خود جلب می کند از این رو بهتر است شما برای چیدمان داخلی این قسمت از منزل حساسیت لازم را به خرج دهید. جاکفشی از انواع لوازم ضروری است که در قسمت راهرو ورودی قرار داده می شود از این رو انتخاب جاکفشی با طرح و رنگی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در ادامه تصاویری از انواع مدل جاکفشی دیواری را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. 

مدل جاکفشی دیواری با طرح و رنگ زیبا

جاکفشی و جالباسی ها در انواع طرح های دیواری و پایه دار موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

جاکفشی سفید

طرح های جاکفشی دیواری

امروزه اغلب خانه ها به صورت آپارتمانی و کوچک ساخته می شوند از این رو بهتر است شما برای صرفه جویی در فضای منزل از جاکفشی دیواری و جالباسی دیواری استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

برای ساخت جاکفشی دیواری از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و فلز استفاده می شود و که جاکفشی ام دی اف امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است.

جاکفشی دیواری را بهتر است بزرگ انتخاب نمایید تا بتوانید انواع کفش هایتان نظیر صندل و بوت و کتانی و چکمه را در فضای آن به راحتی بچینید. اگر کفش ها در فضای داخلی جاکفشی به صورت مرتب و منظم چیده شوند فضای راهرو ورودی منظم تر به نظر می رسد.

جاکفشی سفید دیواری جاکفشی دیواری جاکفشی دیواری مدرن طرح جاکفشی شیک جاکفشی سفید جاکفشی ام دی اف دیواری

مبل و میز

انتخاب مدلی مناسب برای جاکفشی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و طرح سایر وسایل موجود در منزل تان ، مدل جاکفشی را از بین طرح های کلاسیک و مدرن انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای جاکفشی دیواری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. جاکفشی ها در انواع رنگ های تیره و روشن نظیر قهوه ای و سفید و کرم و … موجود می باشند که شما می توانید رنگ جاکفشی را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان انتخاب نمایید. اگر فضای راهروی ورودی کوچک می باشد بهتر است جاکفشی را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید.

جاکفشی سفید دیواری جاکفشی شیک جاکفشی زیبا و جدید جاکفشی شیک جاکفشی فلزی جاکفشی ام دی اف جاکفشی دیواری

در این مطلب طرح هایی از جاکفشی دیواری با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید جاکفشی مناسبی را برای راهروی ورودی منزل تان انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *