خانه تخت و کمد سرویس خواب نوزاد پسرانه در انواع مدل های فانتزی و زیبا

سرویس خواب نوزاد پسرانه در انواع مدل های فانتزی و زیبا

یکی از بهترین اتفاقات در زندگی زناشویی بدنیا آمدن فرزند است و زمانی که قرار است فرزندی به یک خانواده اضافه شود والدین مجبور هستند سیسمونی کاربردی را برای نوزاد فراهم آورند. سرویس خواب نوزاد پسرانه و دخترانه یکی از مهم ترین لوازم در سیسمونی نوزاد به شمار می رود و بهتر است شما چند ماه قبل از بدنیا آمدن فرزندتان سرویس خوابی مناسب را برای او تهیه نمایید.

مدل های سرویس خواب نوزاد پسرانه

سرویس خواب نوزاد شامل تختخواب نوزاد و گهواره نوزاد و کمد لباس و روتختی و تشک و … می باشد که از برخی از اجزای سرویس خواب به ندرت استفاده می شود و اگر شما فضایی کافی برای قرار دادن همه اجزاء سرویس خواب در اتاق نوزاد را ندارید می توانید کاربردی ترین آن ها را تهیه کنید و در مکانی مناسب از اتاق قرار دهید.

سرویس خواب شیک و زیبا

طرح های سرویس خواب نوزادی پسرانه

سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه را باید از بین طرح های با کیفیت انتخاب نمایید تا بتوانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید همچنین به یاد داشته باشید که فرزند شما همیشه کوچک نخواهد ماند از این رو بهتر است تختخواب را از بین طرح هایی انتخاب نمایید که قابلیت بزرگ شدن را داشته باشد. کمد لباس نوزاد را نیز بهتر است از بین طرح های بزرگ و جادار انتخاب نمایید تا بتوانید لوازم مخصوص نوزاد را به راحتی در فضای کمد بچینید.

انواع ساعت دیواری

در هنگام انتخاب تخت و کمد نوزاد بهتر است علاوه بر زیبایی طرح به نوع متریال های به کار رفته در ساخت آن نیز توجه داشته باشید و علاوه بر این کشوهای کمد را تست کنید که در زمان باز و بسته شدن به مشکل خاصی برنخورید.

سرویس خوابی که برای نوزاد تهیه می کنید باید دارای گوشه هایی تیز نباشد زیرا قسمت های تیز به بدن نوزاد آسیب می رسانند و در نتیجه شما باید مدام نگران سلامت نوزادتان باشید.

سرویس خواب نوزاد پسرانه سرویس خواب شیک برای نوزاد سرویس خواب نوزاد سرویس خواب شیک و زیبا سرویس خواب زیبا و خاص طرح سرویس خواب سرویس خواب ساده نوزادی سرویس خواب نوزاد پسرانه جدید سرویس خواب نوزادی سرویس خواب نوزادی ام دی اف سرویس خواب شیک سرویس خواب جدید نوزادی

مبل و میز

در برخی از مدل های سرویس خواب نوزاد برای طراحی کمد و … از شیشه استفاده می شود و بهتر است شما طرح هایی را انتخاب نمایید که فاقد شیشه باشند همچنین می توانید مدل هایی را برای قرار دادن در فضای اتاق انتخاب نمایید که در طراحی آن ها به جای شیشه از مواد نشکن دیگری که شبیه به شیشه می باشد استفاده شده است.

ارتفاع تختخواب نیز در طرح های مختلف متفاوت می باشد و از ۲۰ تا ۴۰ سانت تغییر می کند همچنین برای سنین مختلف ارتفاع قابل تغییر می باشد.

سرویس خواب نوزادی را می توانید از بین جنس های ام دی اف و چوبی انتخاب نمایید که هر یک از این متریال ها دارای ویژگی خاص می باشند. سرویس خواب چوبی دارای کیفیت بالا و قیمت بالاتری است همچنین سرویس خواب های ام دی اف نیز دارای طرح و رنگ هایی متنوع می باشند و از نظر قیمت نیز ارزان تر هستند. سرویس خواب های فرفورژه و فلزی انتخابی مناسب برای نوزادان به شمار نمی رود زیرا بخش های فلزی و تیز به بدن نوزادان و کودکان آسیب می رسانند.

سرویس خواب جدید نوزادی سرویس خواب سفید سرویس خواب نوزادی دو رنگ سرویس خواب نوزادی سرویس خواب نوزادی جدید مدل سرویس خواب شیک سرویس خواب زیبا و جدید سرویس خواب نوزادی سرویس خواب نوزاد

مدل سرویس خواب زیبا سرویس خواب شیک

در برخی از طرح های تخت خواب کشوهایی در زیر تخت تعبیه می شوند که این کشوها تاثیر زیادی در تمیز و مرتب به نظر رسیدن اتاق دارند و شما می توانید لوازم مورد نیاز فرزند خود را در فضای کشوها به راحتی بچینید.

انتخاب رنگی مناسب برای سرویس خواب نوزاد پسرانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. سرویس خواب با رنگ های سرد و آرام نظیر آبی و سبز و طوسی و … برای نوزادان پسر انتخابی مناسب می باشد همچنین در طراحی برخی از سرویس خواب ها از ترکیب دو رنگ استفاده شده است که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

سرویس خواب نوزاد در انواع طرح های ساده و فانتزی موجود است و اگر شما تمایل دارید از سرویس خواب تا دوره نوجوانی فرزند خود استفاده نمایید بهتر است طرح آن را ساده انتخاب نمایید. سرویس خواب فانتزی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و شما می توانید با تهیه این سرویس خواب تغییرات مثبتی را در دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد ایجاد کنید.

سرویس خواب نوزادی پسرانه سرویس خواب سفید سرویس خواب نوزادی آبی سرویس خواب فانتزی طرح سرویس خواب نوزاد پسرانه   سرویس خواب زیبا و دو رنگ سرویس خواب شیک و زیبا سرویس خواب نوزادی زیبا و شیک سرویس خواب شیک و جذاب سرویس خواب نوزادی دو رنگ سرویس خواب شیک و خاص

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های سرویس خواب نوزادی پسرانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *