خانه تخت و کمد تخت خواب مدل های تخت یک و نیم نفره جدید و متفاوت برای نوجوان و جوان

مدل های تخت یک و نیم نفره جدید و متفاوت برای نوجوان و جوان

تخت یک و نیم نفره

تخت یک و نیم نفره از انواع طرح های کاربردی تختخواب به شمار می رود و این طرح تختخواب در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها ، مدلی مناسب را انتخاب کنید.

مدل های تخت یک و نیم نفره

تختخواب جزء مهم ترین وسایل در فضای اتاق خواب به شمار می رود از این رو تختخواب ها در انواع طرح های مختلف نظیر تختخواب دو نفره و تختخواب یک نفره و تختخواب یک و نیم نفره طراحی می شوند تا هر فردی بتواند به راحتی تختخوابی شیک و در عین حال کاربردی را برای فضای اتاق خواب تهیه نماید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های تختخواب یک و نیم نفره را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

تختخواب یک و نیم نفره

طرح های تختخواب یک و نیم نفره

تختخواب یک و نیم نفره اصطلاحا به تختخواب دو قلو نیز معروف می باشد و این طرح تختخواب دارای عرض ۱۴۰ سانت می باشد و برای افراد قد بلند انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین اگر شما تمایل دارید از تختخواب به صورت مشترک با فرزندتان استفاده نمایید بهتر است این مدل تختخواب ها را انتخاب کنید.

انواع ساعت دیواری

برای طراحی تختخواب یک و نیم نفره از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و فلز استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید از تختخواب مدت زمان بیشتری استفاده نمایید تختخواب چوبی می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد. تختخواب تک نفره ام دی اف نیز دارای طرح و رنگی متنوع می باشد و قیمت این طرح تختخواب از تختخواب چوبی ارزان تر است از این رو جزء تختخواب های محبوب به شمار می رود. تختخواب فلزی یا فرفورژه نیز دارای قیمتی مناسب و ارزان می باشد و امروزه این طرح تختخواب ها در انواع طرح های متنوع موجود می باشند و اگر شما تمایل ندارید هزینه زیادی را صرف خرید تختخواب نمایید این طرح می تواند برایتان انتخابی مناسب به شمار رود.

تختخواب ام دی اف مدل تخت شیک یک و نیم نفره مدل تختخواب شیک تختخواب یک و نیم نفره تخت خواب قهوه ای تخت خواب یک و نیم نفره تختخواب زیبا و کشودار تختخواب ساده یک و نیم نفره تختخواب سفید یک و نیم نفره تختخواب یک و نیم نفره

بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ تختخواب یک و نیم نفره به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب توجه داشته باشید و طرح تختخواب را در صورت امکان به صورت ست با دراور و پاتختی و کمد و … انتخاب نمایید. انتخاب رنگی مناسب برای تختخواب نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. تختخواب یک و نیم نفره در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و اگر فضای اتاق خواب شما کوچک می باشد بهتر است تختخوابی با رنگ روشن را انتخاب نمایید تا فضای اتاق خواب بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.

مبل و میز

انتخاب روتختی و تشکی مناسب برای پهن کردن روی تختخواب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در صورت تمایل شما می توانید طرح و رنگ روتختی را با طرح و رنگ پرده اتاق خواب ست نمایید و جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق را تکمیل نمایید.

مدل تختخواب زیبا و چوبی تخت یک و نیم نفره تختخواب ساده مدل تخت یک و نیم نفره کشودار طرح تختخواب زیبا و شیک مدل تخت خواب یک و نیم نفره مدل تختخواب شیک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های تختخواب یک و نیم نفره جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تختخوابی با طراحی کاربردی را برای فضای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *