خانه تخت و کمد مدل شلف دیواری اتاق کودک شیک و فانتزی با طراحی کاربردی

مدل شلف دیواری اتاق کودک شیک و فانتزی با طراحی کاربردی

مدل شلف دیواری اتاق کودک

مدل شلف دیواری اتاق کودک از انواع وسایل کاربردی و امروزی به شمار می رود و شما می توانید به کمک آن رنگ های درخشان و الگوهای زیبا و بافت های متعدد را به دکوراسیون داخلی اتاق بچه ها بیفزایید.

مدل شلف دیواری اتاق کودک با طراحی زیبا و شیک

شلف های دیواری در انواع طرح و رنگ های فانتزی و ساده طراحی می شوند و شما می توانید با توجه به طراحی داخلی اتاق فرزند خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع طرح های شلف دیواری مخصوص اتاق کودکان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

شلف دیواری برای اتاق کودکان

طرح های شلف دیواری فانتزی و ساده

شلف های دیواری فضایی کم را اشغال می کنند از این رو برای اتاق های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و از شلوغ شدن فضای اتاق نیز جلوگیری می کنند همچنین از شلف دیواری می توانید برای فضای اتاق دختران و پسران استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

اگر شما تمایل دارید دیوار اتاق فرزندتان را تزیین کنید می توانید شلف یا باکس دیواری با طراحی مناسب را روی دیوار نصب نمایید سپس وسایل تزیینی و تابلوهای کوچک و اسباب بازی و کتاب و … را روی قفسه های شلف قرار دهید.

اگر تمایل دارید فضای اتاق فرزندتان خاص و زیبا به نظر برسد بهتر است قفسه دیواری فانتزی را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید همچنین قفسه دیواری ساده نیز برای اتاق ها با دکوراسیون مدرن و ساده انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

شلف دیواری زیبا و شیک مدل شلف دیواری اتاق کودک با طرح ساده شلف دیواری شیک شلف دیواری فانتزی شلف دیواری ام دی اف شلف دیواری شیک و رنگی طرح شلف دیواری شلف دیواری زیبا شلف دیواری شیک و فانتزی شلف دیواری زیبا

مبل و میز

شلف دیواری زیبا

شلف دیواری شلف دیواری زیبا برای اتاق کودک شلف دیواری زیبا و بی نظیر برای اتاق کودک شلف دیواری زیبا و جذاب شلف دیواری فانتزی شلف دیواری زیبا و جدید شلف دیواری ساده

شلف های دیواری دارای اشکال هندسی مختلف نظیر مربع و مستطیل و لوزی و … می باشند همچنین برخی از شلف ها دارای طرحی شبیه درخت و ابر و خانه و … هستند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و بهتر است در زمان انتخاب شلف به نظر و سلیقه شخصی فرزند خود نیز توجه داشته باشید.

انتخاب رنگی مناسب برای شلف دیواری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ شلف را با توجه به رنگ دیوار و سایر رنگ های به کار برده شده در طراحی دکوراسیون اتاق انتخاب نمایید. در طراحی برخی از شلف های دیواری نیز از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده می شود که این طرح ها جذابیت و زیبایی خاصی را به تزیین دیوار اتاق کودکان و دکوراسیون داخلی می بخشند.

شلف دیواری در ابعاد کوچک و بزرگ موجود می باشد و بهتر است شما برای انتخاب ابعاد شلف دیواری به ابعاد دیوار و ابعاد اتاق توجه داشته باشید. از شلف دیواری می توانید برای فضای اتاق مطالعه کودکان و اتاق خواب استفاده نمایید و اگر تمایل دارید شلف را روی دیوار اتاق مطالعه نصب نمایید بهتر است اندازه آن را به گونه ای انتخاب نمایید که بتوانید کتاب های مختلف را روی آن بچینید.

شلف دیواری عروسکی مدل شلف دیواری اتاق کودک شلف دیواری شیک برای اتاق کودک شلف دیواری شیک طرح زیبا شلف دیواری شیک و زیبا شلف دیواری شیک شلف دیواری ساده برای اتاق کودک شلف دیواری شیک و فانتزی شلف دیواری طرح ابر شلف دیواری زیبا شلف دیواری شیک شلف دیواری زیبا شلف دیواری مشکی شلف دیواری فانتزی و زیبا شلف دیواری گرد مدل شلف دیواری شلف دیواری برای اتاق کودک

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های شلف دیواری مخصوص اتاق بچه ها جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شلف با طراحی بی نظیری را برای اتاق فرزند خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *