خانه تخت و کمد مدل کمد دیواری با میز آرایش و طراحی شیک و خاص

مدل کمد دیواری با میز آرایش و طراحی شیک و خاص

کمد دیواری با میز آرایش

امروزه استفاده از کمد دیواری در خانه ها رواج پیدا کرده است و بهتر است شما از مدل کمد دیواری با میز آرایش در فضای اتاق خواب استفاده نمایید تا علاوه بر صرفه جویی کردن در فضا جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان تکمیل شود.

مدل کمد دیواری با میز آرایش با انواع طرح های زیبا

کمد دیواری بخش جدا شدنی از هر اتاق خوابی به شمار می رود و اگر فضای اتاق خواب شما کوچک می باشد بهتر است کمد دیواری را به چند بخش تقسیم نمایید و بخشی از آن را به میز آرایش اختصاص بدهید تا فضای اتاق خواب کاربردی و منظم تر به نظر برسد.

کمد دیواری طرح دار

طرح کمد دیواری با میز توالت

قرار دادن میز آرایش در هر قسمت کمد دیواری به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و شما می توانید میز آرایش را در قسمت کناری یا وسطی کمد قرار بدهید و علاوه بر این مزیت قرار دادن میز در فضای کمد دیواری این می باشد که شما می توانید آن را پشت درب های کمد پنهان نمایید و با این کار بخش قابل توجهی از فضای اتاق خواب باز می گردد همچنین در صورتی که روی میز آرایش بهم ریخته باشد می توانید آن را پشت درب های کمد پنهان نمایید.

انواع ساعت دیواری

میز آرایش باید به قدری جادار باشد که شما بتوانید همه وسایل شخصی تان را در فضای قفسه ها قرار بدهید و علاوه بر این بهتر است میز آرایش را به صورت کشودار طراحی نمایید تا از فضای کشوها برای قرار دادن وسایل مورد نیاز خود استفاده کنید.

 کمد دیواری شیک و زیبا کمد دیواری زیبا و ساده  کمد دیواری رنگ روشن با میز آرایشکمد دیواری براق  کمد دیواری رنگ روشن با میز آرایشکمد دیواری کلاسیک با میز آرایش کمد دیواری ام دی اف

اگر فرورفتگی در دیوار اتاق خواب وجود دارد شما می توانید کمی حوصله به خرج بدهید و این مکان را به یک مکان رویایی برای قرار دادن میز آرایش تبدیل نمایید که این طرح میز آرایش احساس داشتن یک فضای خصوصی منحصر به فرد را به شما می بخشد. برخی اوقات این فرورفتگی ها آنقدر عمیق می باشد که شما می توانید قفسه هایی جادار را برای میز آرایش تان طراحی نمایید.

مبل و میز

در صورت تمایل می توانید میز آرایش را در کنار کمد به صورت L طراحی نمایید و اگر فضای کناری کمد دیواری تان خالی می باشد می توانید در کنار کمد فقط یک میز و آینه ای قدی را قرار بدهید و در صورت تمایل نیز صندلی آرایش را در قسمت روبرویی میز قرار بدهید.

برای ساخت کمد دیواری از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و … استفاده می شود همچنین می توانید رنگ کمد دیواری را از بین رنگ های تیره و روشن انتخاب نمایید. اگر فضای اتاق خواب تان کوچک می باشد بهتر است از کمد دیواری رنگ روشن در فضای اتاق خواب استفاده نمایید و برای اتاق خواب ها با فضای بزرگ در انتخاب رنگ کمد دیواری محدودیت خاصی وجود ندارد.

کمد دیواری سفید کمد دیواری شیک و ساده کمد دیواری زیبا و ساده   کمد دیواری چوبی کمد دیواری رنگ تیره کمد دیواری با میز آرایش کوچک کمد دیواری شیک و سفید با میز آرایش کمد دیواری زیبا و شیک کمد دیواری دو رنگ

در این مطلب با انواع طرح های کمد دیواری شیک و خاص همراه با میز توالت آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کمد دیواری با طرح و رنگی زیبا را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در فضای اتاق خواب خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *