خانه تخت و کمد مدل شلف دیواری آشپزخانه با طراحی منحصر بفرد و زیبا

مدل شلف دیواری آشپزخانه با طراحی منحصر بفرد و زیبا

مدل شلف دیواری آشپزخانه

مدل شلف دیواری آشپزخانه برای افرادی که تمایل دارند آشپزخانه ای زیبا و منظم داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر آشپزخانه منزل شما دارای متراژ کوچکی می باشد بهتر است شلف را در قسمتی مناسب از آشپزخانه نصب نمایید تا همه وسایل در فضای آشپزخانه سر جای خود قرار بگیرند و علاوه بر این ظاهر آشپزخانه مرتب تر به نظر برسد.

مدل شلف دیواری آشپزخانه شیک و زیبا

شلف دیواری را می توانید به کمک میخ روی دیوار نصب نمایید سپس وسایلی که نیاز دارید مدام در دسترس تان باشند را روی شلف بچینید. امروزه شلف ها در انواع طرح های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز شخصی خود از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید همچنین می توانید از شلف دیواری برای گلدان و سایر وسایل تزیینی استفاده کنید.

شلف دیواری زیبا برای آشپزخانه

طرح های شلف مخصوص آشپزخانه

قفسه ها می توانند فضای ذخیره سازی زیادی را برای آشپزخانه فراهم کنند و شما می توانید قفسه های دیواری را جایگزین قفسه های معمولی نمایید. در صورت تمایل می توانید آشپزخانه را با انواع قفسه های دیواری در اندازه و رنگ و شکل دلخواه خود تزیین نمایید.

انواع ساعت دیواری

برای ساخت شلف از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و ام دی اف و … استفاده می شود که انتخاب جنس شلف کاملا سلیقه ای می باشد ولی شلف های ام دی اف پرطرفدار هستند زیرا در اشکال و رنگ های متنوع ساخته شده اند. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید هزینه شلف مقرون به صرفه تر شود بهتر است شلف فلزی را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید این نوع شلف ها همچنین از استحکام زیادی برخوردار می باشند.

مدل شلف دیواری ساده برای آشپزخانه مدل شلف دیواری ساده آشپزخانه  شلف دیواری زیبا برای آشپزخانه مدل شلف دیواری زیبا برای آشپزخانه مدل شلف دیواری سفید آشپزخانه شلف دیواری ام دی اف برای آشپزخانه شلف دیواری زیبا برای آشپزخانه مدل شلف دیواری آشپزخانه شلف دیواری فلزی برای آشپزخانه شلف دیواری سفید شلف دیواری زیبا برای آشپزخانه شلف دیواری زیبا برای آشپزخانه

شلف ها را می توانید در هر قسمت از دیوار نصب نمایید که بهترین مکان برای نصب آن ها بین دو کابینت می باشد همچنین می توانید شلف را روی دیوار سینک ظرفشویی نصب کنید. شلف ها همچنین باعث می شوند تا حس گرمی به فضای آشپزخانه منتقل شود و علاوه بر این از نظر زیباشناسی نیز بسیار جذاب و متفاوت هستند.

مبل و میز

شلف باعث می شود تا فضای آشپزخانه از نظر دید ، روشن و بازتر به نظر برسد و برخلاف کشوها و کابینت ها فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی کنند و بسیار جمع و جور هستند.

انتخاب رنگی مناسب برای قفسه دیواری آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ قفسه را به صورتی انتخاب نمایید که چربی ها و آلودگی ها را کمتر نشان دهند هر چند که برای بهداشت آشپزخانه باید وسایل آشپزخانه را هر چند وقت یکبار بشویید تا چربی ها و آلودگی ها از روی آن ها پاک شوند.

شلف دیواری برای آشپزخانه شلف دیواری زیبا برای آشپزخانه مدل شلف دیواری کرم آشپزخانه شلف دیواری ساده برای آشپزخانه مدل شلف دیواری ساده برای آشپزخانه شلف دیواری کوچک برای آشپزخانه طرح شلف دیواری شلف دیواری ام دی اف شلف دیواری سفید شلف دیواری شیک مدل شلف دیواری کاربردی برای آشپزخانه مدل شلف دیواری آشپزخانه

قفسه دیواری یکی از کاربردی ترین قطعات برای فضای آشپزخانه به شمار می روند که امروزه دنیایی متفاوت را خلق کرده اند و این نوع قفسه ها می توانند هر نوع کاری را انجام بدهند. قفسه های دیواری نه تنها مکانی را برای ذخیره وسایل به شما می دهند بلکه می توانند جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه را نیز چند برابر نمایند از این رو بهتر است در صورت امکان از آن ها در فضای آشپزخانه منزل خود استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *