خانه تخت و کمد عکس های مدل کمد لباس جدید با طراحی زیبا و شیک

عکس های مدل کمد لباس جدید با طراحی زیبا و شیک

مدل کمد لباس

کمد لباس یکی از مهمترین و ضروری ترین لوازم منزل است. در دکوراسیون داخلی بسیاری از منازل کمد لباس در دیوار طراحی می شود. با این وجود در بسیاری از خانه ها کمد دیواری برای لباس وجود ندارد. در این صورت باید از انواع مدل کمد لباس به منظور نگهداری لباس ها استفاده نمود. در این مطلب با طراحی زیبا و شیک جدیدترین کمدهای لباس آشنا می شویم.

طراحی زیبا و شیک از جدیدترین مدل کمد لباس

امروزه برای نگهداری برخی از وسایل کوچک و لباس ها از کمد لباس استفاده می شود. برای ساخت کمدهای لباس از انواع چوب های طبیعی و مصنوعی می توان استفاده نمود. همچنین نمونه های ریلی و کشویی از جمله نمونه های شناخته شده در طراحی کمد لباس می باشند. با توجه به فضای اتاقی که کمد لباس در آن قرار می گیرد, می توان هر یک از این مدل های کمد لباس را انتخاب نمود. کمدهای لباس که به صورت ریلی طراحی می شوند, برای اتاق های کوچک مناسب تر هستند. کمد لباس دارای بخش های مختلفی است. میله رخت آویز, کشوهای متعدد و قفسه بندی از جمله مهمترین بخش های کمد لباس محسوب می شوند. امروزه در ساخت بسیاری از کمدهای لباس از چوب های های گلاس و یا ام دی اف استفاده می شود. این نمونه کمدها در عین سبکی بسیار جذاب هستند و در برابر رطوبت مقاوم می باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل کمد لباس را نشان می دهد.

مدل کمد لباس کمد دیواری برای خانه های بزرگ مدل کمد لباس نمونه کمد دیواری های شیک انواع کمدهای لباس ریلی مدل کمد لباس جدیدترین کمد لباس ام دی اف شیک ترین کمد لباس های گلاس مدل کمد لباس مدل کمد لباس

انواع ساعت دیواری

در ساخت کمد لباس می توان از آینه ها و شیشه ها نیز استفاده کرد. این کار موجب جذابیت بیشتر کمد لباس می شود. تصاویری که مشاهده نمودید, ایده هایی از طراحی کمد لباس با چوب هایی به رنگ تیره است. علاوه بر این مدل ها, با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق خواب می توان از مدل کمد لباس سفید استفاده نمود. این کمدها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و می توانند ریلی و یا کشویی باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل کمد ها را نشان می دهد.

مدل کمد لباس ظراحی کمد لباس برای خانه ها مدرن مدل کمد لباس جدیدترین نمونه کمدهای دیواری

مدل کمد لباس

مبل و میز

طراحجی شیک کمد لباس

انواع کمد دیواری چوبی

کمد دیواری برای خانه های کوچک

مدل کمد لباسمدل کمد لباس

با توجه به مطالب بیان شده و تصاویری که مشاهده نمودید, ایده های بسیاری برای طراحی و ساخت کمد وجود دارد. در انتخاب مدل کمد لباس باید به فضای داخلی آن توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *