خانه دکوراسیون اتاق کودک اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک برای خانه های آپارتمانی

دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک برای خانه های آپارتمانی

دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک

اتاق نوزاد با توجه به سلیقه پدر و مادرش چیده می شود از این رو اگر شما باردار هستید بهتر است بعد از تهیه سیسمونی اقدام به دیزاین داخلی اتاق نمایید. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک با دیزاین هایی فانتزی و ساده را پیش رو خواهید داشت.

دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک به کمک ایده های کاربردی

برای طراحی داخلی اتاق نوزاد بهتر است به جنسیت فرزند خود توجه داشته باشید و در فضای اتاق از رنگ ها و بافت و اکسسوری هایی مناسب استفاده نمایید همچنین می توانید به کمک ایده های خلاقانه به تزیین اتاق نوزاد بپردازید.

دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک

دیزاین داخلی اتاق نوزاد دخترانه و پسرانه

برای طراحی اتاق نوزاد بهتر است ابتدا تجهیزات ضروری نظیر تخت نوزاد محافظ دار و کمد و دراور و … را تهیه کنید سپس می توانید برای تزیین اتاق از شلف دیواری و تابلو و آباژور و کوسن و سایر اکسسوری ها استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که تخت خواب را باید در مکانی مناسب قرار بدهید زیرا تخت فضای زیادی از اتاق را اشغال می کند علاوه بر این باید روی تخت خواب را به کمک روتختی مناسب بپوشانید که طرح و رنگ روتختی نوزاد را بهتر است با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق انتخاب نمایید.

وجود میز تعویض پوشک در اتاق نوزاد تا حدودی ضروری می باشد و شما می توانید این وسیله را در مکانی مناسب قرار بدهید و در صورت نیاز به راحتی از آن استفاده نمایید در صورتی که در اتاق نوزاد فضای مناسب وجود ندارد می توانید تشک تعویض نوزاد را در قسمت بالایی تخت خواب قرار بدهید. بهتر است چند اسباب بازی یا آویز مخصوص را در نزدیکی محل تعویض داشته باشید تا در زمان عوض کردن پوشک نوزادتان توجه اش به سمت آن ها جلب شود.

انتخاب مکانی مناسب برای نشستن در فضای اتاق نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما صندلی گهواره ای یا کاناپه ای زیبا با طراحی ظریف را تهیه کنید و در قسمت مناسبی از اتاق قرار بدهید. اگر تمایل دارید احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است صندلی گهواره ای را دسته دار انتخاب نمایید تا بتوانید به راحتی نوزاد تان را در آغوش بگیرید.

مبل و میز

دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد کوچک دکوراسیون زیبا اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک و شیک دکوراسیون شیک اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک و مدرن دیزاین داخلی اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک و خاص دیزاین شیک اتاق نوزاد طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک دیزاین اتاق نوزاد کوچک دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک دخترانه تزیین اتاق نوزاد طراحی داخلی اتاق نوزاد

اگر فضای اتاق نوزادتان کوچک می باشد بهتر است شلف دیواری یا باکس دیواری را روی دیوار نصب نمایید سپس همه وسایل مورد نیاز و اسباب بازی ها را روی قفسه های دیواری بچینید.

در صورتی که فضای کافی دارید بهتر است پاتختی را نیز برای اتاق نوزاد خود تهیه کنید تا بتوانید در زمان شیر دادن پاهایتان را روی آن قرار بدهید همچنین بهتر است پاتختی کشو داشته باشد تا مقداری وسایل را درون کشو قرار بدهید.

انتخاب فرش و پرده ای مناسب برای اتاق نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما فرش اتاق را از بین طرح های فانتزی انتخاب نمایید همچنین برای پوشاندن پنجره ها نیز می توانید از پرده ای مناسب همراه با آستر استفاده نمایید تا در طول روز فضای اتاق تاریک تر شود. به دلیل اینکه نوزاد بعد از مدتی سینه خیز می رود بهتر است فرش اتاقش را هم از بین طرح های کرکی و نرم انتخاب نمایید.

برای تزیین دیوارها می توانید از تابلوها با طرح فانتزی و تابلوها با نقاشی حیوانات استفاده نمایید همچنین بهتر است در دو طرف تابلوها چراغ دیواری نصب نمایید تا فضای اتاق کاربردی تر به نظر برسد.

 طراحی داخلی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه کوچک دکوراسیون اتاق نوزاد دخترانه و پسرانه کوچک دکوراسیون اتاق کوچک برای نوزاد دکوراسیون شیک اتاق نوزاد طراحی شیک اتاق نوزاد طراحی اتاق کوچک برای نوزاد تزیین اتاق نوزاد نورپردازی اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد شیک و جذاب تزیین اتاق نوزاد دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد کوچک دیزاین داخلی اتاق نوزاد کوچک دکوراسیون اتاق نوزاد کوچک با رنگ روشن تزیین اتاق نوزاد کوچک طراحی داخلی اتاق نوزاد کوچک

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با فضای کوچک آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *