خانه ایده ها و تزئینات خانگی ۳۳ مدل آکواریوم خانگی با طراحی زیبا برای آپارتمان های مسکونی و اداری

۳۳ مدل آکواریوم خانگی با طراحی زیبا برای آپارتمان های مسکونی و اداری

آکواریوم خانگی

آکواریوم خانگی باعث خلق فضایی متفاوت و آرام در دکوراسیون داخلی منزل می شود و شما می توانید برای تزیین قسمت های مختلف منزل از آکواریوم ها در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده کنید.

مدل های آکواریوم خانگی با تزیینات زیبا و جالب

اگر مدل و تزیینات داخلی آکواریوم زیبا و بی نظیر باشد دکوراسیون داخلی منزل شما جذاب تر به نظر می رسد همچنین می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در فضای منزل خود از آکواریوم با طرح و تزیینات متفاوت استفاده کنید. در مطالب قبلی مدل های آبنمای خانگی و ایده هایی برای طراحی آبنما را مشاهده کردید در ادامه این مطلب با انواع مدل آکواریوم خانگی برای قسمت های مختلف منزل آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل آکواریوم خانگی

طرح های زیبا و شیک آکواریوم برای قسمت های مختلف منزل

ابتدا باید ابعاد آکواریوم را با توجه به تعداد ماهی ها و مکانی که برای قرار دادن آن در نظر گرفته اید مشخص کنید. آکواریوم ها در ابعاد بزرگ و کوچک طراحی می شوند و شما می توانید بعد از تهیه آکواریوم و وسایل مورد نیاز به تزیین داخلی آکواریوم بپردازید.
آکواریوم ها به سه دسته گیاهی و مرجانی ( آب شور ) و آکواریوم مخصوص ماهیان گوشتخوار تقسیم بندی می شوند که برای هر یک از این مدل ها باید از تزیینات متفاوتی استفاده شود.
برای تزیین آکواریوم خانگی می توانید از شن و گیاهان طبیعی و مرجان و صخره های دریایی و … استفاده کنید که انتخاب هر یک از این وسایل تزیین به نوع آکواریوم شما بستگی دارد.

انواع ساعت دیواری

آکواریوم برای اتاق خواب تزیین داخلی آکواریوم آکواریوم زیبا و خانگی تزیین ساده آکواریوم مدل آکواریوم خانگی شیک و ساده آکواریوم شیک و جذاب آکواریوم شیک و زیبا مدل آکواریوم شیک آکواریوم زیبا و جذاب مدل آکواریوم
برای تزیین جالب و خاص آکواریوم بهتر است با کمک شن های زیبا کف را به ارتفاع ۵ تا ۷ سانت بپوشانید سپس ماهیان زیبایی را برای قرار دادن در فضای آکواریوم انتخاب نمایید.
در آکواریم های گیاهی از گیاهان طبیعی برای تزیین استفاده می شود و شما می توانید گیاهان بلند را در قسمت پشت و پس زمینه قرار دهید و در قسمت جلو نیز از گیاهان کوتاه استفاده نمایید.
اگر تمایل دارید ماهی های گوشتخوار را درون آکواریوم قرار دهید بهتر است برای تزیین آن از سنگ و چوب های تزیینی استفاده نمایید.

مدل آکواریوم شیک آکواریوم شیک و خاص مدل آکواریوم مدل آکواریوم شیک و بی نظیر مدل آکواریوم زیبا و جذاب تزیین زیبا آکواریوم مدل آکواریوم آکواریوم خانگی شیک مدل آکواریوم شیک و جدید آکواریوم جدید تزیین آکواریوم
آکواریوم خانگی مرجانی ( آب شور ) از انواع مدل های جالب و خاص است و برای تزیین این مدل می توانید از مرجان و صخره دریایی و … استفاده کنید همچنین این مدل آکواریوم ها فضایی شبیه به اقیانوس دارند.
علاوه بر تزیین آکواریوم باید در هنگام انتخاب ماهی ها نیز دقت لازم را به خرج دهید زیرا اجزای اصلی یک آکواریوم را ماهی ها تشکیل می دهند. ماهیانی که انتخاب می کنید باید سرحال باشند و چشم هایی شفاف و روشن داشته باشند. باله های ماهی نباید دارای نقص باشد و ظاهر آن نیز باید تمیز و بدون برجستگی و لکه های غیر طبیعی باشد.
علاوه بر آپارتمان های مسکونی برای تزیین فضای داخلی ساختمان های اداری نیز می توانید از آکواریوم استفاده کنید. توجه داشته باشید که وجود آکواریوم در مکان های اداری باعث ایجاد فضایی آرامش بخش می شود و کارمندان با مشاهده آکواریوم و ماهی و تزیینات داخلی آن احساس آرامش و نشاط بیشتری خواهند کرد و روحیه مثبتی خواهند گرفت بنابراین بهتر است برای تزیین کردن قسمت های مختلف ساختمان های اداری آکواریوم هایی با ابعاد مناسب را تهیه کنید.

مدل آکواریوم زیبا و خاص طرح زیبا آکواریوم آکواریوم مخصوص سالن پذیرایی آکواریوم شیک و خاص مدل زیبا و شیک آکواریوم مدل آکواریوم آکواریوم آکواریوم خانگی مدل زیبا و شیک آکواریوم تزیین داخلی آکواریوم مدل آکواریوم خانگی

مبل و میز

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید از آکواریوم خانگی می توانید برای تزیین سالن پذیرایی و تزیین اتاق خواب و … و تزیین قسمت های مختلف یک ساختمان اداری استفاده کنید و هر چقدر مدل و تزیین داخلی آکواریوم زیباتر باشد فضای داخلی منزل و ساختمان های اداری جذاب و خاص تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب مدل آکواریوم برای منازل مسکونی و مکان های اداری حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *