خانه ایده ها و تزئینات خانگی ۶۸ سفره هفت سین ۹۹ با دیزاین های زیبا در اتاق پذیرایی

۶۸ سفره هفت سین ۹۹ با دیزاین های زیبا در اتاق پذیرایی

سفره هفت سین 99

هفت سین سفره ای است که ایرانیان برای تحویل سال می آرایند و تا ۱۳ فروردین هفت سین زینت بخش سالن های پذیرایی ایرانی است از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب تم و چیدمان سفره هفت حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه ایده هایی برای طراحی سفره هفت سین ۹۹ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

ایده هایی برای چیدمان سفره هفت سین ۹۹

برای طراحی هفت سین ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و میزان بودجه ای که برای چیدمان هفت سین در نظر گرفته اید مدل دیزاینی مناسب را انتخاب نمایید.

هفت سین زیبا سال موش

مدل چیدمان هفت سین ۹۹ روی میز

قبل از هر چیز بهتر است ابتدا تم سفره هفت سین را از بین سبک های مدرن و سنتی انتخاب نمایید سپس به سراغ انتخاب طرح و رنگ ظروف و سفره و … بروید.

انواع ساعت دیواری

انتخاب مکانی مناسب برای چیدمان هفت سین نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید هفت سین را روی میزهای جلو مبلی و خاطره ، روی زمین و در کنار مبلمان ، روی میز کنسول و … بچینید.

اگر تمایل دارید دیزاین هفت سین تان خاص و کاربردی تر به نظر برسد می توانید چند میز کوچک که دارای اختلاف ارتفاع هستند را تهیه نمایید سپس سفره ای با رنگ زیبا روی میز ها پهن کنید و اقدام به چیدن هر یک از اجزای هفت سین روی میز ها نمایید.

دیزاین سفره هفت سین دیزاین هفت سین 99 چیدمان سفره هفت سین روی میز طراحی هفت سین 99 چیدمان هفت سین روی میز دیزاین هفت سین روی میز مدل هفت سین 99 تزیین سفره هفت سین برای عید 99 مدل سفره هفت سین عید 99 چیدمان هفت سین طراحی هفت سین ساده 99 تزیین هفت سین 99 چیدمان هفت سین برای عید نوروز 99 دیزاین شیک هفت سین چیدمان زیبا هفت سین روی میز طراحی هفت سین روی میز مدل هفت سال موش تزیین زیبا هفت سین 99

مبل و میز

انتخاب سفره ای مناسب برای پهن کردن در زیر ظروف نیز حائز اهمیت است و اگر سفره هفت سین انتخابی تان دارای طرحی شلوغ و گلدار می باشد بهتر است طرح ظروف هفت سین را به صورت ساده و از بین مدل های شیشه ای و کریستالی و ظرف های تک رنگ انتخاب نمایید همچنین اگر سفره هفت سین تان دارای مدلی ساده می باشد بهتر است مدل ظروف از بین طرح های کار شده و خاص انتخاب شوند.

اگر تمایل دارید هفت سین دارای طراحی بی نظیر و متفاوتی باشد بهتر است در هنگام انتخاب رنگ سفره و رنگ ظروف نیز حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین رنگ هر یک از اجزای هفت سین باید به گونه ای انتخاب شوند که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشد.

هفت سین ساده برای سال 99 هفت سین ساده و زیبا سفره هفت سین برای سال 99 چیدن هفت سین 99 روی میز طراحی هفت سین برای سال 99 دیزاین هفت سین روی میز طراحی هفت سین دیزاین زیبا هفت سین دیزاین هفت سین روی میز چیدمان زیبا و خاص سفره هفت سین چیدمان هفت سین روی میز تزیین هفت سین سال 99 چیدمان بی نظیر هفت سین 99 تزیین خلاقانه هفت سین 99 چیدمان هفت سین 99 دیزاین هفت سین چیدمان زیبا هفت سین روی میز هفت سین 99 زیبا مدل سفره شیک هفت سین چیدمان هفت سین روی میز تزیین هفت سین تزیین هفت سین برای عید نوروز   تزیین هفت سین برای سال موش طراحی هفت سین برای سال 99 چیدمان سفره هفت سین 99

تزیین هفت سین ۱۳۹۹

اگر تمایل دارید دیزاین داخلی سالن پذیرایی تان در سال جدید خاص و متفاوت برسد بهتر است در هنگام خانه تکانی تغییرات مثبتی را در دکوراسیون سالن پذیرایی ایجاد نمایید.

انتخاب ابعادی مناسب برای سفره هفت سین نیز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ای ویژه داشته باشید. هفت سین های کوچک برای سالن های پذیرایی کوچک می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند همچنین بهتر است برای تزیین سالن های پذیرایی بزرگ هفت سین را در ابعاد بزرگ طراحی نمایید.

تزیین هفت سین 99 چیدمان زیبا سفره هفت سین هفت سین شیک   هفت سین شیک مدل هفت سین برای سال 99 چیدمان هفت سین چیدمان هفت سین   هفت سین سال موش چیدمان زیبا سفره هفت سین

بعد از انتخاب ظروف و تم و سفره می توانید هفت سین را در مکانی که انتخاب کرده اید بچینید. برای چیدمان هفت سین ۹۹ می توانید هر یک از اجزای هفت سین را درون ظروفی که از یک طرح انتخاب شده اند قرار دهید همچنین می توانید طرح ظروف را متفاوت با یکدیگر انتخاب نمایید.

برای تزیین هفت سین بهتر است به تزیین تنگ ماهی و تزیین آینه بپردازید همچنین می توانید برای تکمیل جذابیت هفت سین از گلبرگ های طبیعی و مصنوعی ، شمع های تزیینی ، گلدان های بزرگ و کوچک با گل های طبیعی و مصنوعی و … استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید مقداری میوه و آجیل و شیرینی را تزیین نمایید و روی سفره هفت سین قرار دهید همچنین رنگ کردن تخم مرغ ها و کشیدن طرح روی آن ها نیز می تواند به زیباتر شدن دیزاین هفت سین کمک کند.

تزیین خلاقانه هفت سین 99 چیدمان زیبا هفت سین نورپردازی هفت سین مدل هفت سین درختی و زیبا طراحی هفت سین 99 طراحی هفت سین مدل سفره هفت سین تزیین زیبا هفت سین هفت سین سال 99 هفت سین کوچک و شیک   مدل هفت سین درختی 99

هفت سین های آویز و هفت سین های درون حباب های شیشه ای و هفت سین درختی از دیگر روش ها برای چیدمان سفره هفت سین ۹۹ می باشند و شما می توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت هفت سینی بی نظیر را برای عید نوروز بچینید و تغییرات مثبتی را در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *