خانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک با انواع طراحی زیبا متناسب با فرهنگ ایرانی

دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک با انواع طراحی زیبا متناسب با فرهنگ ایرانی

دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک

اغلب افراد تصور می کنند طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک کار دشواری است در صورتی که این تصور نادرست می باشد و اگر در دیزاین داخلی پذیرایی های کوچک دقت لازم به خرج داده شود فضای پذیرایی زیبا و متفاوت تر به نظر می رسد.

دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه

پذیرایی مهم ترین بخش از منزل محسوب می شود از این رو بهتر است در هنگام دیزاین داخلی این بخش از منزل حساسیت لازم را به خرج داده شود. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی پذیرایی کوچک

دیزاین داخلی سالن پذیرایی

چیدمان مبلمان تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون پذیرایی کوچک دارد و بهتر است شما مبلمان با طرح های کوچک و ظریف را انتخاب نمایید تا فضای کمتری در پذیرایی منزل اشغال شود همچنین مبلمان اگر در کنار دیوارها چیده شوند فضای پذیرایی مرتب تر به نظر می رسد.

انواع ساعت دیواری

اگر فضای پذیرایی منزل تان خیلی کوچک می باشد بهتر است از میز تلویزیون دیواری استفاده نمایید و تلویزیون را روی دیوار نصب نمایید تا از فضای سالن پذیرایی نهایت استفاده را ببرید.

آینه ها باعث می شوند نمای داخلی خانه دلباز و بزرگ تر به نظر برسد بنابراین بهتر است شما آینه های تزیینی را روی دیوار نصب نمایید تا نور محیط را بازتاب نمایند و فضای پذیرایی را روشن تر نشان دهند.

اگر تمایل دارید در پذیرایی منزل تان از لوازم تزیینی یا قفسه دیواری استفاده نمایید بهتر است طرح های بدون پایه را انتخاب نمایید و این وسایل را روی دیوار نصب نمایید و از آن ها برای تزیین پذیرایی استفاده نمایید.

مبل و میز

استفاده از رنگ های روشن باعث ایجاد فضایی دلباز و روشن در سالن پذیرایی می شود بنابراین بهتر است شما برای طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک رنگ های روشن و خنثی را با یکدیگر ترکیب نمایید همچنین اگر تمایل دارید در دیزاین داخلی پذیرایی از رنگ های تیره استفاده نمایید بهتر است این رنگ ها را با رنگ های خیلی روشن نظیر سفید و کرم و … ترکیب نمایید.

دیزاین داخلی پذیرایی کوچک دیزاین داخلی سالن پذیرایی نوپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک با ایده های خلاقانه طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی کوچک

قدرت گیاهان سبز در فضای پذیرایی را نمی توان نادیده گرفت و شما می توانید در صورت تمایل گلدان های حاوی گل های طبیعی را در قسمت های مناسبی از پذیرایی قرار دهید و فضایی بی نظیر را در پذیرایی منزل تان ایجاد نمایید.

برای اینکه سقف پذیرایی بلندتر به نظر برسد می توانید چوب پرده را در بالاترین قسمت دیوار نصب نمایید و اجازه دهید تا مقداری از پرده روی زمین بیفتد همچنین پرده های رنگ روشن و ساده نیز باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای سالن پذیرایی کوچک می شوند.

طاقچه ها و لبه های باریک کنار پنجره را در پذیرایی نادیده نگیرید و می توانید از این قسمت ها برای قرار دادن گلدان های کوچک و کتاب ها و … استفاده نمایید.

برای پوشاندن کف سالن پذیرایی کوچک بهتر است از قالیچه های ساده و بزرگ استفاده نمایید زیرا این سایز قالیچه ها باعث می شوند تا فضای اتاق پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد.

اگر تمایل دارید فضای پذیرایی رسمی و آرامش بخش به نظر برسد می توانید رنگ و طرح مبل و کوسن و پرده ها و کاغذ دیواری و … را با یکدیگر ست نمایید.

دکوراسیون داخلی زیبا و شیک پذیرایی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک نوپردازی سالن پذیرایی نوپردازی سالن پذیرایی نوپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی کوچک دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی با رنگ روشن نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک آشنا شدید که امیدواریم این دیزاین های داخلی با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیزاینی متفاوت را در پذیرایی ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *