خانه ایده ها و تزئینات خانگی تزیین رادیاتور با انواع خلاقیت های جدید و شیک

تزیین رادیاتور با انواع خلاقیت های جدید و شیک

تزیین رادیاتور

رادیاتور منبع گرمایی است که وسیله تزیینی برای فضای داخلی منزل به شمار نمی رود و اگر رادیاتور منزل شما قدیمی شده است و دیگر ظاهرش را نمی پسندید بهتر است به کمک ایده های خلاقانه به تزیین رادیاتور بپردارید.

تزیین رادیاتور با ایده های خلاقانه

برای تزیینات رادیاتور ایده های خلاقانه زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک این ایده های جالب به زیباسازی رادیاتور بپردازید و به دکوراسیون داخلی منزل تان جلوه بی نظیری را ببخشید. در مطالب قبلی تزیینات خانه با شلف دیواری و تزیینات میز با شمع را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی جالب برای تزیینات رادیاتور را پیش رو خواهید داشت.

تزیین جالب رادیاتور

تزیینات رادیاتور با چند روش جالب

سطح رویی شوفاژ فضایی بی نظیر برای ساختن شلف است و شما می توانید یک تخته چوبی را روی رادیاتور قرار دهید و رادیاتور قدیمی و بی ریخت را به یک میز ، قفسه یا شلف تبدیل کنید همچنین می توانید برای میزی که به کمک تخته و رادیاتور ساخته اید رومیزی بدوزید که بهتر است جنس رومیزی از پارچه کتان باشد.

انواع ساعت دیواری

نصف قفسه یا کمد روی رادیاتور روشی جالب و خاص است و شما می توانید به کمک این روش فضای بیشتری را برای ذخیره وسایل در منزل تان ایجاد کنید همچنین رادیاتور نیز با این ایده خلاقانه زیبا و کاربردی تر به نظر می رسد.

تزیینات رادیاتور تزیین ساده رادیاتور   تزیین شیک رادیاتور زیباسازی رادیاتور تزیین ساده رادیاتور تزیینات رادیاتور تزیین رادیاتور روشی ساده برای تزیین رادیاتور تزیین زیبا رادیاتور تزیین ساده و شیک رادیاتور تزیینات شیک رادیاتور تزیین شوفاژ

روی سطح رادیاتور می توانید صفحه ای مشبک و توری بگذارید سپس تعدادی مجسمه و قاب عکس و چراغ تزیینی و … را روی رادیاتور قرار دهید همچنین می توانید در قسمت بالایی رادیاتور نورپردازی ایده آل و کاربردی را ایجاد کنید که در صورت تمایل می توانید نورپردازی را به صورت مخفی طراحی نمایید.

مبل و میز

یکی دیگر از انواع روش های جالب برای زیباسازی رادیاتور قرار دادن آباژور و شمع های تزیینی و گلدان تزیینی روی سطح آن است و بهتر است شما طرح و رنگ این وسایل تزیینی را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند.

برای زیباسازی رادیاتور می توانید از تزیینات ساده یا شلوغ استفاده کنید که انتخاب هر یک از این ایده ها به سلیقه شخصی شما و سبک دکوراسیون داخلی منزل تان بستگی دارد. اگر فضای منزل تان را به صورت امروزی و مینیمال طراحی کرده اید بهتر است از تزیینات ساده برای رادیاتور برای استفاده نمایید. تزیینات شلوغ نیز برای دکوراسیون های سنتی و تلفیقی روشی مناسب به شمار می روند.

تزیین جالب شوفاژ تزیین ساده شوفاژ تزیینات رادیاتور تزیین ساده رادیاتور تزیینات شیک و جالب رادیاتور تزیین رادیاتور

در این مطلب با روش هایی جالب برای تزیینات رادیاتور آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید جذابیت خاصی را به رادیاتور ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *