خانه ایده ها و تزئینات خانگی ۵۰ مدل دیوارکوب تزیینی برای زیبایی دیوارهای خانه های ایرانی

۵۰ مدل دیوارکوب تزیینی برای زیبایی دیوارهای خانه های ایرانی

دیوارکوب تزیینی

تزیین دیوارها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت طراحی داخلی منزل دارد از این رو بهتر است شما به کمک انواع وسایل تزیینی به زیباسازی دیوارهای منزل تان بپردازید. در ادامه تصاویری از انواع دیوارکوب تزیینی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. 

مدل های دیوارکوب تزیینی شیک و زیبا

برای تزیین دیوار ابتدا بهتر است به کمک دیوارپوشی شیک و مناسب سطح روی دیوار را بپوشانید سپس دیوار قسمت های مختلف منزل تان را به کمک دیوارکوبی زیبا تزیین نمایید و از این طریق جذابیت را برای فضای منزل تان به ارمغان بیاورید.

دیوارپوش تزیینی

طرح های دیوارکوب برای قسمت های مختلف منزل

دیوارکوب ها باعث افزایش زیبایی و ایجاد چشم اندازی بی نظیر می شوند و علاوه بر این محیطی خاص را در قسمت های مختلف منزل بوجود می آورند.

انواع ساعت دیواری

از دیوارکوب ها می توانید در راهروی ورودی و سالن پذیرایی و اتاق خواب و … استفاده کنید که در این صورت برای هر فضایی بهتر است دیوارکوبی متناسب با همان فضا را انتخاب نمایید.

دیوارکوب در فضای اتاق نشیمن و سالن پذیرایی اغلب روی دیوار پشت مبلمان نصب می شود همچنین در فضای آشپزخانه می توانید بین دیوار کابینت ها دیوارکوبی مناسب را نصب نمایید. برای تزیین دیوار اتاق خواب نیز می توانید دیوارکوب ها را روی دیوار پشت تختخواب نصب نمایید و زیبایی فضای اتاق خواب را چند برابر کنید.

دیوارکوب ها دارای انواع مختلفی هستند که انتخاب آن ها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد. بشقاب دیوارکوب از انواع وسایل تزیینی پرطرفدار می باشد و شما می توانید تعدادی بشقاب با طرح و رنگ مختلف را تهیه کنید سپس آن ها را روی دیوار بخش مناسبی از دیوار نصب نمایید.

مبل و میز

دیوارکوب شیک تزیین زیبا دیوار تزیین دیوار با قاب عکس تزیین زیبا دیوار دیوارکوب تزیینی خاص دیوارکوب جدید مدل دیوارکوب شیک تزیین دیوار تزیین ساده دیوار مدل دیوارکوب شیک شلف دیواری تزیین دیوار زیباسازی دیوار دیوارکوب جدید تزیین شیک دیوار دیوارکوب خاص تزیین دیوار با شمعدان مدل شمعدان دیواری آینه دیواری تزیین زیبا دیوار با شلف تزیین خاص دیوار تزیین زیبا و خاص دیوار دیوارکوب شیک و تزیینی دیوارکوب خاص تزیین دیوار پشت مبلمان تزیین دیوار دیوارکوب شیک و جدید

تابلویی هنری یا قاب عکسی بزرگ می تواند توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کند و شما می توانید به جای یک قاب عکس بزرگ چندین قاب عکس کوچک را روی دیوار نصب کنید.

نقش آینه در دکوراسیون داخلی منزل را نمی توان نادیده گرفت و شما می توانید از آینه های دکوراتیو برای تزیین دیوار بخش های مختلف منزل خود استفاده کنید که در این صورت فضای منزل تان بزرگ و روشن تر به نظر خواهد رسید.

نقاشی روی دیوار یکی از دیگر از انواع ایده های خلاقانه و کاربردی برای تزیین دیوارها به شما می رود و شما می توانید نقاشی را به صورت مستقیم روی دیوار بکشید یا آن را روی سطحی دیگر کشیده سپس روی دیوار نصب کنید.

قفسه ها و شلف دیواری از انواع دیوارکوب های پرطرفدار و محبوب به شمار می روند و شما می توانید با نصب شلف زیبایی روی دیوار جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان را افزایش دهید سپس روی قفسه های شلف مجمسه و وسایل دکوری و … را قرار دهید همچنین با نصب شلف روی دیوار از فضاهای پرت موجود در منزل می توانید استفاده بهینه ای داشته باشید.

لامپ ها و لوسترهای دیواری نیز از انواع وسایل تزیینی خاص و لوکس به شمار می روند و شما می توانید به کمک آن ها نور و روشنایی مورد نیاز را برای قسمت های مختلف منزل خود تامین کنید.

اگر تمایل دارید فضای منزل تان زیبا و دلنشین به نظر برسد بهتر است گل ها و گیاهان را به صورت دیوارکوب روی دیوار نصب کنید یا از گلدان هایی که قابلیت نصب روی دیوار را دارند استفاده کنید.

مدل دیوارکوب خاص تزیین دیوار دیوارکوب شیک و متفاوت دیوارکوب تزیینی خاص تزیین خاص دیوار تزیین خاص دیوار تزیین متفاوت برای روی دیوار بشقاب دیوارکوب دیوارکوب رنگی مدل جامشعی تزیینات دیوار تزیین ساده دیوار دیوارکوب برای اتاق کودک مدل جاشمعی خاص تزیین دیوار با تابلو دیوارکوب شیک دیوارکوب زیبا و جذاب تزیین روی دیوار بشقاب دیوارکوب تزیین خلاقانه روی دیوار تزیین زیبا دیوار

در این مطلب با انواع مدل های دیوارکوب خاص و زیبا آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیوار بخش های مختلف منزل خود را به زیبایی تزیین نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *